Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, sărbătorește lansarea în România prin intermediul unei campanii care invită publicul să descopere noi moduri de a-și celebra individualitatea. Împreună cu artiști și creatori de conținut locali, Zalando îi încurajează pe iubitorii de fashion din România să își exprime stilul personal cu ajutorul celor peste 1.700 de branduri disponibile pe platformă, cea mai extinsă selecție de articole de fashion disponibilă în țară.
Irina Remes, foto Vlad Andrei
Campania pune accentul pe varietatea articolelor oferite de Zalando și arată că oricine își poate găsi stilul preferat pe platformă. Cu ajutorul unor personalități locale, inclusiv fotografi, artiști și creatori de conținut care surprind esența culturii fashion în România, campania îi aduce în lumina reflectoarelor pe cei care susțin autenticitatea și libertatea de expresie prin alegerile lor vestimentare.
Lorelei Bratu, foto Vlad Andrei
Zalando oferă o selecție variată de articole, de la piese create de designeri atemporali, și până la cele mai recente lansări streetwear. Odată cu deschiderea platformei în România, iubitorii de fashion pot alege din 350.000 de produse de la peste 1.700 de branduri, unele dintre ele fiind disponibile pentru prima dată pe piața din România. Printre brandurile prezente pe platformă se numără adidas, Nike și Bershka, Tommy Hilfiger, Hugo Boss și Guess, sau Karl Lagerfeld, Michael Kors și Moschino.
Olimpia Melinte, foto Vlad Andrei
Daniel Rogiński, General Manager pentru Europa Centrală și de Est la Zalando: „Suntem încântați să le urăm bun venit iubitorilor de fashion din România și să le oferim acces la opțiuni vestimentare nelimitate. La Zalando, credem că o selecție amplă de produse le oferă oamenilor șansa de a-și găsi stilul preferat și de a se exprima așa cum își doresc. De aceea, ne dorim să le punem la dispoziție cea mai variată gamă de articole de pe piață, alături de o experiență plăcută și adaptată nevoilor lor, astfel încât să devenim The Starting Point for Fashion sau, cu alte cuvinte, un reper în domeniu.”
Aplicația mobilă Zalando (disponibilă în App Store sau Google Play Store) oferă acces la cea mai mare gamă de produse vestimentare din Europa, precum și 100 de zile de retur gratuit.
DESPRE ZALANDO
Zalando (https://corporate.zalando.com) este una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle online din Europa. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty, celor aproape 49 de milioane de clienți activi din 25 de țări. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale. Zalando este o platformă integrată, ce oferă inspirație, inovație și interacțiune când vine vorba de domeniul fashion. Suntem totodată o companie de top axată pe tehnologie, așadar ne străduim să oferim soluții digitale pentru fiecare aspect al procesului și pentru toți cei implicați: de la clienți, la parteneri, la colaboratorii importanți ce fac parte din povestea Zalando. Ne dorim să fim un punct de referință în fashion, dar și o platformă sustenabilă, cu impact net pozitiv asupra oamenilor și planetei.
Citiţi şi
Ținute pentru domni, în funcție de geaca purtată
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.