Cosumatoarele de brand din ziua de astăzi îşi doresc să vadă sigla designerului preferat pe orice: biciclete, mobilă, schiuri şi de ce nu, în… farfurie.
Access Agency s-a gândit să împrospăteze brandul McDonald’s cu un concept nou. Hmm, trebuie să recunoaştem că, oricât de multe am şti despre junk-food , tot mai călcăm strâmb din când în când, şi atunci am vrea ca rătăcirea să aibă măcar… stil.
McFancy va fi numele noilor restaurante temporare, amplasate în apropierea locaţiilor unde se vor desfăşura Săptămânile Modei – Londra, New York, Paris, Milano, Sydney sau Hong Kong.
Ospătari îmbrăcaţi în frac, veselă din argint, zone private şi… hamburgeri Burberry, îngheţată Paul Smith, cartofi prăjiţi Hermes sau Gucci. Ei, ce ziceţi?
Un meniu McFancy, vă rog! Să fie cu Cola! 🙂
Citiţi şi
Pentru toate femeile de 60+, pardon, pentru toate femeile :)
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.