Când recesiunea globală a mai rărit vizitele la saloane şi a mai subţiat bugetele pentru înfrumuseţare, industria a reacţionat prompt lansând pe piaţă conceptul de time saving beauty pentru a-l susţine pe precedentul determinat tot de criză – smart shopping. Şi fireşte că orice produs multi-purpose – mai ușor de folosit, de transportat, care economisește timp, bani și este conceput a fi la fel de eficient, o va atrage ca un magnet pe femeia modernă multitasking, veşnic în criză de timp, care vorbeşte la telefonul prins între ureche şi umăr, în timp ce răspunde la un mail şi mai răsfoieşte şi-un dosar.
Un ruj care colorează, hidratează şi conferă volum, o cremă care are şi factor de protecţie şi pigmenţi pentru un ton uşor bronzat, un demachiant care are şi proprietatea de-a asigura apa necesară pielii, un fond de ten cu efect de lifting, un gel de duş care curăţă, dar şi hrăneşte pielea, o cremă de zi care are în capac şi corectorul de cearcăne şi lista ar putea continua. Iată acum câteva sugestii de time and money saving beauty products din oferta de pe piaţa românească.
Anti Aging Hydra Tint, La Prairie
Extended Thirst Relief, Clinique Moisture Surge
Instant Gentle Cleansing Oil, Dior
Fond de ten 3 în 1 Vitalumière, Chanel
Mascara Glam Eyes Day2Night, Rimmel London
Tu ce produse 2 in 1 sau chiar 3 in 1 foloseşti?
Citiţi şi
Philips la Romanian Creative Week: Îngrijirea părului între eleganță și inovație
Lăcrămioara DIOR – noroc și eleganță
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.