Piața produselor de îngrijire a tenului se dezvoltă într-un ritm mai rapid decât orice altă parte a industriei de beauty. Notino, unul dintre cei mai mari retaileri online de parfumuri și cosmetice, este întotdeauna în rând cu schimbările și evoluează odată cu piața, adoptând ultimele trenduri. În ultimele 12 luni retailer-ul și-a extins portofoliul cu peste 100 de noi branduri de îngrijire a tenului, precum Mario Badescu, StriVectin, Too Cool for School, Some By Mi, cu scopul de a le oferi consumatorilor cele mai noi produse cu care să își construiască rutina potrivită de îngrijire a tenului.
În România, pandemia a declanșat o reală schimbare în segmentele de îngrijire și wellness: vânzările produselor de îngrijire a tenului de pe Notino au crescut cu aproximativ 100%, iar evoluția anilor precedenți demonstrează că tot mai mulți consumatori continuă să aibă grijă de pielea lor și investesc din ce în ce mai mult în tratamente și rutine complete de îngrijire.
În ceea ce privește preferințele consumatorilor români pentru produsele de îngrijire a tenului, acestea s-au schimbat în 2022, comparativ cu 2021, Notino înregistrând o creștere cu 83% pentru spray-urile de față, cu 19,9% pentru loțiunile tonice, cu 13,86% pentru măștile de față și o creștere cu până la 7,7% pentru seruri. În topul primelor 5 branduri alese de consumatori se află La Roche Posay, Garnier, Ziaja, Vichy și Clinique. De asemenea, în topul produsele de îngrijire a tenului preferate se numără produsele hidratante (24,71%), măștile șervețel (9,89%), serurile pentru ten (9,35%), tratamentele pentru buze (8,16%) și produse de curățare (7,77%).
Toate aceste cifre sunt o dovadă a creșterii nivelului de popularitate a noilor trenduri de îngrijire a tenului, inclusiv în România:
Produsele de tip self-care: Tratamentele făcute acasă sau produsele de tip self-care continuă să fie tot mai îndrăgite de consumatoare. Din acest motiv, există o creștere în cererea pentru produsele de îngrijire a tenului, precum măștile de față, tratamentele faciale de noapte împotriva îmbătrânirii pielii, măștile hidratante de tip peel-off. Un exemplu pentru un astfel de produs poate fi KORIKA Ferment Beauty, o mască facială de pânză cu efect iluminator, cu orez fermentat și acid hialuronic, care conferă tenului un aspect perfect strălucitor, curat și mai catifelat.
Skinimalism: Din ce în ce mai multe persoane preferă o rutină de îngrijire a tenului simplă și o abordare minimalistă. Atunci când vine vorba despre îngrijirea tenului, „less in more”. Astfel, multe dintre femei își reduc rutina de îngrijire a tenului și folosesc doar produse de hidratare și protejare, precum crema hidratantă. Perricone MD Hypoallergenic CBD Sensitive Skin Therapy este o cremă intens hidratantă, care protejează tenul sensibil și elimină simptomele acneei, oferind multiple beneficii în doar un singur produs.
Ceramide și acizi grași esențiali: În prezent, consumatoarele au devenit interesate, în mod special, de produsele care repară și protejează microbiomul pielii. Astfel, specialiștii recomandă produse de îngrijire a tenului care conțin ceramide și acizi grași esențiali, precum și o curățare mai blândă a tenului. Dr. Jart+ Ceramidin Cream, un produs nou lansat pe site-ul Notino și un bine cunoscut brand de îngrijire a tenului, hidratează instantaneu pielea în profunzime, previne pierderea hidratării în timpul zilei și conferă pielii uscate o senzație instantanee de confort, datorită complexului de ceramide.
Tenul, o prioritate: Din ce în ce mai multe femei preferă să poarte mai puțin machiaj pe ten și devin mai preocupate de condiția tenului lor. Sunt interesate de produse de îngrijire cu efect de hidratare, reparare, întinerire sau care conferă luminozitate tenului. Q+A Niacinamide este un tonic facial care contribuie la curățarea, calmarea și înviorarea pielii. Serul Vichy Minéral 89 Probiotic Fractions regenerează și îi oferă pielii un aspect nou, datorită ingredientelor probiotice.
Un alt produs care conține aceste ingrediente aparține brandului Mario Badescu, Super Peptide Serum, care hidratează și ajută la netezirea ridurilor și a liniilor fine.
Pe site-ul Notino, consumatorii pot găsi o gamă largă de produse care conțin ingrediente bine cunoscute și eficiente, dar și multe beneficii, precum politica de retur în 90 de zile, aceleași prețuri în magazine și pe site și livrare gratuită pentru comenzile peste 250 RON.
Despre companie
Notino este unul dintre cele mai mari magazine online care comercializează parfumuri si cosmetice din Europa. Călătoria sa a început în Republica Cehă în 2004. Compania s-a transformat rapid într-unul dintre cei mai puternici concurenți în sectorul frumuseții și al comerțului on-line. În prezent, Notino activează pe 28 de piețe europene, unde operează 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum DIOR, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé, Estée Lauder și altele. Are un portofoliu incredibil de 83.000 de produse, de la peste 1.500 de branduri.
Citiţi şi
Lăcrămioara DIOR – noroc și eleganță
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.