Nu răspunde înainte de-a vedea filmulețul Tatiei Pilieva. 🙂 Producătoare de film în Los Angeles, Tatia a avut o idee genială pentru campania de publicitate a brandului de îmbrăcăminte Wren Studio: a invitat 20 de tineri care nu se cunoșteau între ei, i-a ales perechi și i-a pus să se sărute de-adevăratelea, cu camera mergând. Filmulețul are doar trei minute jumate, dar e atâta naturalețe și emoție că ți se face un gol în stomac…
Se cheamă First Kiss. Curajos pentru că sărutul este parcă mai intim decât orice altă apropiere (nu știu cât de greu sau ușor au spus “da” acești oameni care par toți foarte ok), apoi pentru că acoperă toate combinațiile posibile de doi și la urmă, dar nu ultima, pentru că este și o combinație parcă și mai puțin obișnuită, ori acceptată. Rămâne s-o descoperi care…
Eiii, și campania a dat roade: din 10 martie, filmulețul a făcut înconjurul planetei și l-a văzut până în acest moment 39.200.000, aproape 2 % din totalul pământenilor (7.211.239.210). Raportat la numărul internauților, e sigur mai mult. De ce? Cred că numele a făcut minunea. Primul sărut e primul sărut. Chiar când e cu un străin de tot… 🙂
Nu știu dacă oamenii vor ține minte numele brandului de haine și nici dacă vor da năvală să le cumpere. Dar sunt sigură că Tatia a dat lovitura cu filmulețul ei. Și-acum, după ce l-ai văzut, ce zici, ai accepta o astfel de propunere sau ți s-ar părea indecentă?
Citiţi şi
Vlad Tăușance, strategul campaniei online pentru Klaus Iohannis
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.