Surorile de milioane (de dolari și de fani) – Gigi și Bella Hadid

16 February 2017

Surorile Hadid, Gigi (20) şi Bella (21), cele două Instagirls, cum le numește Vogue, se bucură de o popularitate imensă pe  Instagram, unde, împreună, sunt urmărite de peste 40 de milioane de fani fideli și implicați. Ceea ce le-a deschis ușa spre marile branduri de lux, gata să recunoască puterea incredibilă a social media, și, odată cu acestea, și spre milioanele de dolari câștigate din campaniile de publicitate.

Gigi Hadid

A intrat în lumea modei de la vârsta de 2 ani. În 2013, a semnat cu IMG Models. Pe contul de Instagram este urmărită de peste 29 de milioane de fani, cu 2370 de postări, 26 de milioane de like-uri şi o rată de implicare a fanilor de 90,5% pentru ultimele 20 de postări. În 2016 a intrat în topul Forbes al celor mai bine plătite modele, pe locul 5, cu 9 milioane de dolari. În 2017, este ambasadoare a cel puţin opt branduri mari.

Tommy Hilfiger

gigi_9.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

În 2017, Gigi şi Tommy au creat împreună a doua colecţie, TOMMYxGIGI, bine primită în social media.

Fendi

gigi_2.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

O campanie în care apar amândouă surorile, coordonată de însuşi Karl Lagerfeld.

Max Mara

gigi_4.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

Fotograful acestei campanii pentru accesoriile Max Mara este celebrul Steven Maisel.

Stuart Weitzman 

gigi_3.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

După Kate Moss şi Gisele Bündchen, Gigi Hadid este pentru a treia oară imaginea brandului de pantofi de lux.

Maybelline

gigi_7.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

La sfârşitul lui 2014, Gigi devenea noua faţă a Maybelline.

Moschino

gigi_6.jpg__472x770_q85_crop_subsampling-2

Gigi şi Bella apar împreună în această campanie în care este prezentată viaţa reală a celor două supermodele.

DSQUARED2

gigi_5.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

DSQUARED a cooptat-o pe Gigi considerând-o alegerea perfectă pentru a ilustra ideea brandului de casual şi modern în acelaşi timp.

Bella Hadid

Urmând paşii surorii ei mai mari, Bella şi-a încpeut cariera în modelling în 2012, iar în 2014 a semnat şi ea cu IMG Models. La rândul ei, pe contul său de Insagram, Bella este urmărită de mai mult de 10,6 milioane de fani, cu mai mult de 9 milioane de like-uri şi o rată de implicare a acestora de 85,33% pentru ultimele 20 de postări.

 

Luna aceasta, Bella a semnat cu două branduri de lux: TAG Heuer şi Bulgari.

A primit distincţia „Model of the year” şi reprezintă, la rândul său, opt branduri:

TAG Heuer

bella_tag.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

Campanie promovată cu hashtagul #DontCrackUnderPressure.

Bulgari

bella_bulgari.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

Dior

bella_dior.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

Bella a devenit ambasador pentru Dior în 2016.

Boghossian

bella_boghossian.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

Deja a fost protagonista a două campanii ale brandului.

DKNY

bella_dkny.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

Bella este o prezenţă constantă în campaniile brandului.

Moschino

bella_moschino.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

Fendi

bella_fendi.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

Zadig et Voltaire

bella_zadig.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

Bella e vedeta ultimei campanii a brandului alături de fratele ei şi al lui Gigi, Anwar, debutant în modelling şi de care, judecând după succesul surorilor sale, vom mai auzi cât de curând.

Sursă informații și foto: www.luxurysociety.com



Citiţi şi

Țara de sub tron

Da, aceasta este Franța!

Secretele eleganței

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro