Dacă spui Aoro, spui produse de beauty, parfumurile sunt în topul preferințelor, la prețurile cele mai bune din piață. Prețuri care trezesc suspiciuni: sunt sau nu originale, dacă sunt mai ieftine, câteodată și cu 70% mai ieftine!, decât în magazinele fizice locale, în condiţiile în care au aceiaşi furnizori? Dar umbra aceasta de neîncredere dispare foarte repede, dacă ai curiozitatea să citești chiar pe site-ul lor explicația, perfect logică. Pe care o întărește și noul Global Chief Marketing Officer, românca Gabriela Lungu: “Când nu ai chirii și tot felul de alte costuri adiacente, ai prețuri mai mici. Și când lucrezi și cu margini de profit mici, poți să oferi prețuri chiar surprinzătoare. Când asta e misiunea brandului este să facem frumusețea accesibilă, totul decurge din ea. Mai mult, nu aș lucra niciodată pentru o firmă care vinde falsuri. Notino, care deține Aoro, este un grup mare, serios, cu activitate în 16 țări, piețe sofisticate în beauty precum Franța, Italia, Germania, Austria, UK. Suntem cel mai mare online retailer din Europa. Nu ne permitem să facem prostii. Avem toate certificările posibile și suntem mereu controlați și auditați.”
Un argument în plus pentru seriozitatea și reputația bună este că acest brand își poate permite să ia după 13 ani decizia radicală și îndrăzneață de a-și schimba numele care l-a consacrat: Aoro.ro se va numi într-o primă etapă de tranziție Aoro by Notino, pentru ca în câteva luni să se numească precum compania-mamă – NOTINO (grupul internațional care este cel mai mare retailer online specializat în produse de frumusețe din Europa). Adresa se va schimba dim www.aoro.ro în www.notino.ro.
Odată cu numele nou și refresh-ul complet de imagine, vor fi reiterate și consolidate valorile acestui business dedicat frumuseții: standarde internaționale, garanția originalității și calității tuturor produselor, varietate și noutate, exclusivități, prețuri surprinzator de accesibile, valori care îi vor asigura continuitatea în poziția de lider.
Pentru a obișnui cumpărătorii cu această schimbare, la deschiderea site-ului ești întâmpinat cu un cadou: în luna mai, livrarea este gratuită pentru orice comandă prin introducerea codului salutnotino în câmpul voucher cadou din formularul de comandă. (Acum se poate opta pentru livrarea pachetelor acasă sau ridicarea lor de la unul dintre punctele de pick-up puse la dispoziție de către www.coletaria.ro.)
Cum vă spuneam, la conducerea activităților internaționale de marketing și comunicare ale NOTINO se află de la 1 martie 2017 Gabriela Lungu, cu funcția de Global Chief Marketing Officer. Numirea Gabrielei Lungu în funcția de Global CMO NOTINO marchează intrarea brandului într-o noua fază. Gabriela este recunoscută pentru creativitate și leadership, fiind multipremiată în țară și străinătate. Ea locuiește acum la Praga, în Cehia – țara unde își are sediul central NOTINO, iar în ultimii ani a lucrat la Londra, în Marea Britanie.
Gabriela Lungu, o altă româncă de mai mare dragul 🙂
„NOTINO îmbină două domenii dinamice pe care eu le cunosc foarte bine: frumusețea și tehnologia; îmi doresc ca brandul și comunicarea NOTINO în fiecare dintre cele 16 țări unde activăm să oglindească mai bine toată această eferverscență. Obiectivul meu este să transform NOTINO într-un brand care să inspire și să ajute, cu un scop social mai înalt, care să aibă un rol în viața consumatorilor și o conexiune cu aceștia dincolo de beneficiile produselor noastre sau funcționalitatea serviciilor pe care le oferim. Sunt mandră să fiu în România între conaționalii mei pentru începerea rebranding-ului Aoro în NOTINO; este doar un prim pas, avem mult mai mulți de facut în perioada următoare, dar puteți să vă așteptați la surprize plăcute în viitor.”
Succes, Gabriela!
Și ca să înțelegeți ce i s-a dat pe mână Gabrielei, iată câteva date despre NOTINO:
- Experiență de 13 ani în beauty, activ în 16 țări (Franța, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria și Romania, SUA și Marea Britanie).
- Circa jumătate de milion de vizite zilnic în magazinele online;
- Peste 4 milioane de consumatori activi în întreaga lume;
- Livrări către peste 400 de milioane de oameni din Europa și peste 350 de milioane de oameni din SUA;
- 8 magazine fizice și altele în curs de lansare;
- Aproximativ 60.000 de parfumuri, produse cosmetice și produse de îngrijire originale, de cea mai bună calitate, mereu în stoc (55.000 în România);
- 10.000 de metri pătrați de spațiu logistic și de depozitare
- 220 milioane de Euro cifra de afaceri în 2016
Citiţi şi
Idei de cadouri pentru femeile care apreciază rafinamentul
Parfumurile arăbești actuale: născute în Orient, educate în Europa
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.