Sexul fără dragoste, dragoste fără sex?

18 October 2011

Îmi spunea deunăzi o prietena (de 5 ani single – asta ca să o înțelegeți mai bine în rândurile următoare) că s-a saturat să ducă monologuri de weekend cu ea însăși sau să-i dea valențe de prinț cuceritor vreunui idiot agățat prin vreun bar într-un gest de disperare („mamă, da chiar nu-ți găsești și tu pe unul? că uite ,toate prietenele tale sunt la casele lor”).

…Și pentru a merge de data această la țintă sigură și a pune ordine în haosul trăirilor, s-a înscris la un portal de „relaţii pasagere”.

Este un act complet rațional – spune ea – total în conformitate cu tendința globalizata și informatizată a lumii în care trăim. Aşadar, s-a săturat de nebuni cu texte ce promit în discursul lor de împerechere concedii și mai încolo rate și apoi te lasă baltă după prima întâlnire de amor dezlănțuit. Nu, nu eu am spus asta, Doamne ferește, eu sunt femeie măritată și asta de ceva vreme, deci ieșită din circuitul pieții de mărfuri și bunuri sufletești.

Aceste vorbe ieșeau din gurița frumos conturată a prietenei, care să fie clar, e o femeie de treabă, deșteaptă, cu picioarele pe pământ și cu răspundere nelimitată la locul de munca. Măcar știe ea o chestie clară. De ce să nu putem programa sexualitatea și plăcerea trupească la fel cum programăm o vizită la dentist, la pedichiuristă sau la epilat? Ei uite, poate chiar asta e ordinea perfectă în care s-ar putea înfăptui întâlnirea. Ea s-a hotărât să o ia pe acest drum și să arunce la gunoiul de „nereciclabile”  ideile romanțate. Ba mai mult, s- a întâlnit după un schimb rapid pe mail și comunicări ale programelor de lucru cu un tip, care nu e nici strâmb, nici chior și nici bunic. E un manager de succes, care între două ședinte de planificare a bugetului mai vrea și el omul să se relaxeze puțin înainte de a se duce acasă obosit la soție şi cei doi copii.

Prietena asta m-a făcut foarte curioasă și cum am ajuns acasa am intrat și eu pe acest site, asta după ce l-am informat pe purtătorul de același inel că această acțiune este doar în scopuri de cercetare. 🙂 Am dat de anunțuri de genul „bărbat, caut femeie atractivă, cu o situație financiară bună, necomplicată pentru sex la fel de necomplicat!” Bineînțeles că nici anunțurile femeilor nu se lăsau mai prejos (cine ne credea sexul slab să înghită acum în sec) : „femeie serioasă, de carieră, cu famile, caut un partener care să-mi amintească de timpurile necomplicate” (mă rog, parcă tot erau mai pe după perdea mărturiile suratelor mele).

Gândul la toate aceste relații necomplicate m-a urmărit toată ziua mai apoi. Bine, înțeleg că funcționează o perioadă sexul fără dragoste, dar cât durează până noi, femeile, dorim relație de exclusivitate pe masculul împărțit până acum? Până când suportăm să ne planificam la rece întâlnirea de amor prin vreun hotel de clasa mijlocie și asta între ședința cu șeful și seara petrecută în famile cu soțul care cine știe din ce motive e cam obosit de viață şi de tine? Până când acceptăm să ne luam frumos poșeta și să-i urăm zile bune și senine până la următoarea întâlnire – sau cine știe dacă mai are loc acum, dacă deja l-ai putut bifa în agendă?

La prietena asta a mea a durat câteva luni până când s-a declarat îndrăgostită până peste urechi de zburdalnicul manager. Și tocmai asta e drama. E clar – noi vrem iubire. Adică noi, femeile, vrem iubire până nu mai putem respira de felul în care te înconjoară din toate părțile. Dar e un chin dulce. Nu vrem aventură, deși ne dăm femei postmoderne și care știu să aibă grijă singure de suflețelul lor. Într-o relație de genul „e tot timpul el cel care o va duce mai bine”. Și chiar așa s-a întâmplat. La întâlnirea lor rațional planificată în scopuri pasionale, tipul îi arată un prospect cu concediul minunat pe o insulă și mai formidabilă pierdută în paradis, concediu pe care el îl va petrece cu însoțitoarea oficială de drum, copiii rămânând la bunici.

Prin urmare, cum poate funcționa o astfel de relație? Cum putem noi, ca femei, să despărțim partea de sus de cea de jos și cum putem găsi calea de mijloc? Nu mă înțelegeți greșit, nu cred în monogamie pe vecie, dar când se termină acel tremur, acea nesiguranță că el nu îți aparține (nici macar jos in totalitate). Când putem să deosebim dragostea fără sex şi sexul fara dragoste fără să nu regretăm că nu le avem pe amândouă deodată? Ei, uite că nu putem – prietena mea a căzut de atunci într-o indispoziție totală… Cel mai rău e însă că urăște de acum toate insulele cu ocean clar și băutură aromată adusă la plaja într-o discreție desăvârșită!

Și tu poți scrie pe Catchy! 🙂

Trimite-ne un text încă nepublicat, cu diacritice, pe office@catchy.ro.



Citiţi şi

Dragostea doare. Nu, cea interzisă doare

Un alt fel de ‘cină de gală’ – The Menu

Ziua în care am divorțat de mama

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

  1. Maria Tomulescu / 11 January 2016 22:28

    Am recitit acum textul și comentariile mele din 2011. Mi-au placut, dar m-am amuzat nitel. Eram mai tânără 🙂 Aș scoate din patetism și aș potența pragmatismul în mesaj. Și-i dau dreptate Mihaelei 🙂
    Delia, te salut! Să-ți fie anul precum ți-e zâmbetul – suav și fericit!

    Reply
  2. Moke / 17 April 2015 20:13

    Titlul e gresit. Exista “a face sex” si “a face dragoste”. Diferenta este uriasa si nu se poate sa faci sex cu dragoste, este un oximoron.

    Reply
  3. picatura / 3 February 2015 12:34

    s-a facut deja filmul :)) http://www.imdb.com/title/tt0117057/
    “the mirror has two faces”

    Reply
  4. Lavinia / 3 February 2015 11:54

    Eu am citit nu mai ştiu unde că “fiecare femeie are viaţa sentimentală pe care şi-o doreşte”.
    Nu am înţeles atunci, însă observându-mă de-a lungul timpului şi relaţiilor, dar şi ascultând relatările amoroase care-mai-de-care mai întortocheate ale prietenelor şi prietenilor (care se încheie inevitabil nefericit), am ajuns la concluzia că majoritatea dintre noi (odată-de două ori măcar – dar câteodată chiar toată viaţa din păcate) facem din această suferinţă ‘din dragoste’ un fel de virtute…
    Să-mi fie cu iertare dacă prin ce voi scrie mai jos voi supăra pe unele dintre distinsele co-posesoare de cromozomi XX, dar în ce mă priveşte am observat că asemenea preocupări sau ‘virtuţi’ dau dovada de ‘nu prea multă inteligenţă emoţională’. Şi avem (ne)voie să facem asta, cu condiţia ca la un moment dat să înţelegem ce trebuie lăsat deoparte şi ce trebuie îmbunătăţit la noi. Pentru că vă asigur dragele mele, atunci când veţi fi liniştite, relaxate şi vă veţi simţi bine cu voi înşivă, nu va fi greu să observe asta şi ceilalţi, apropiaţi sau trecători prin viaţa voastră 🙂 . Desigur trebuie răbdare şi multe discuţii sincere cu voi ĺînşivă, şi probabil încă o relaţie-două ‘de tranziţie’, care au ‘darul’ de a vă descuraja în demersul vostru. Însă credeţi-mă, merită tot efortul! 🙂
    Doriţi-vă din tot sufletul să nu mai suferiţi din pricina aceasta şi veţi observa că, indiferent dacă vă doriţi relaţii fără implicaţii sau un angajament pe termen lung, nu va mai fi cazul să plângeţi.
    Pentru că acest proces introspectiv aduce cu el o mare doză de sinceritate, iar o femeie sinceră cu ea însăşi ştie ce vrea în momentul respectiv, ştie când acel aranjament nu îi mai e suficient, şi nu ezită să ia atitudine pentru nevoile ei, pentru a fi fericită.

    Reply
  5. Marion / 21 June 2014 9:08

    Faptul ca ele sufera/simt mai mult decat ei e un mit. Barbatii sunt mult mai sensibili si in general, insecuritatile (ca sa nu zic frustrarile, ca da un sens peiorativ desi sunt parte din natura umana) ca efect al cicatricilor relatiilor trecute sunt mascate in ceea ce noua femeilor, ni se pare raceala, cruzime, etc. Si zic ca ei sunt mult mai sensibili pentru ca noi, femeile, avem o capacitate aproape nelimitata de regenerare a sentimentelor. Asta ne face sa ne mai aruncam o data si inca o data cu capul inainte. Pentru ca putem duce. Ne-am ars cu ciorba, nu suflam in iaurt. La ei e altfel, multi sufla apoi si-n ighetata. Este o iluzie ideea ca femeile sufera mai mult decat barbatii.
    Poate ca daca ne-am stradui mai mult sa fim fericiti cu noi insine (si femei si barbati), nu am mai astepta de la celalalt sa ne aduca fericirea, ci mai degraba ne-am dori sa o impartim pe a noastra. Cred astfel am evita acumularea de frustrari.
    Inima buna tuturor!

    Reply
  6. Raluca / 7 May 2013 10:51

    Barbatii sunt extrem de sadici, de rai, si mai ales obraznici, si vor sa si etaleze croazierele chiar si amantei, cand te joci cu focul s ar putea sa te arzi, dar de fiecare data cand ne ardem , uitam si o luam de la inceput, dar daca esti o persoana care are niste valori si le urmeaza chiar instictual, nu poate sa se lepede de ele pt 3 seri si 2 plimbari pe lac, adica ori le ai , ori nu le ai, tipul din povestire facea asta des daca apelase la un astfel de mijloc comod de socializare fara obligatii, e tipul de barbat misogin care cu ceva bani crede ca isi poate cumpara familia, excursii fara copii atentie, deci la banii care el ii castiga nu vrea sa fie deranjat de proprii plozi, scenariu clasic, am mai auzit eu pe cineva ca nu si a lasat nici cainele bison in casa, ca sa nu i faca mizerie, ticniti, n ai ce sa le ceri unora, pot fi manageri, sef de ce vor ei, partea emotionala a creierului e cat o nuca.

    Reply
  7. Adrian Banateanu / 30 October 2011 16:27

    Doamnelor, uitati un lucru – ca barbatii sunt rodul femeilor cu care vin in contact in viata de la prima, care este mama si care trebuie sa te invete lucruruile de baza de la a nu vorbi cu gura plina si a nu vorbi cu o fata tinind o mina in buzunarul pantalonilor (nu mai zic de doua ) la respectul fata de orice femeie… apoi celalalte te invata sa iubesti sau sa …faci sport … toate, dar toate fasoneaza un tinar care devine barbatul pe care il intilnesti intr-o zi pentru o clipa sau o vesnicie pe care il uiti sau nu … oricum viata iti da nu ce vrei, ci ceea ce ceri …Fii frumoasa daca poti, fii cuminte daca vrei, dar fii respectata e obligatoriu !!! Pe curind

    Reply
    • Delia / 16 November 2011 19:36

      Draga Adriana, scuze ca raspund asa se tarziu….nu stiu ce am in ultimul timp de ma lasa mintea…da si eu cred a respectul este cel mai important intr o relatie—-cand se duse dragostea ce ne mai ramane ca sa ne suportam unii pe altii?:)dar mai cred ca e un drum greu pana acolo si multe femei au uitat de asta, lasand sa se stearga cu ele pe podeaua sentimentelor….

      Reply
    • Gigi ea / 21 June 2014 15:26

      Eu mi-amintesc de o perioada cand, dupa cativa ani buni de relatie maritala (convietuire si tot) am reaparut pe scena de dating si, desi alegeam pretendentii pe spranceana, toti aveau o atitudine foarte “de sus”, zeflemitoare, usuratica etc, va dati seama despre ce vorbesc. Singura explicatie pe care am gasit-o, eu fiind aceeasi, ei fiind “alesi”, nu ieseam cu orice fraier, a fost ca acesti barbati intre timp se blazasera intr-un hal fara de hal, sarind de la o femeie fara respect de sine la alta disperata si tot asa, si ma tratau si pe mine ca atare. Asa ca da, “piata” se formeaza si in functie de oferta, daca oferta e disperata, face copiii prin inselaciune (stim cu toatele cazuri…), accepta sa fie a doua vioara sau o aventura de extrem de proasta calitate, atunci si barbatii vor deveni…asa cum sunt. Vorbesc de Ro, nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca in alte tari nu e deloc asa. Femeile stiu fooooarte bine ce vor, exprima asta si nu se lasa deloc calcate in picioare.

      Reply
      • Cristi R. / 18 April 2015 0:39

        Gigi (ea) – foarte bine spus.
        In alte tari nu e deloc asa, femeile stiu fooooarte bine ce vor, exprima asta si nu se lasa deloc calcate in picioare.
        In opinia mea, din pacate la noi se practica in continuare joaca de-a ghicitorile.
        Poate ca ma insel dar am sentimentul ca multor romance inca le mai place sa astepte ca barbatul sa se prinda ce vor ele iar cand vad ca nu prea se intampla asta aleg sa faca ca in bancul cu Bula si Alinuta cand se jucau de-a v-ați ascunselea avand ca miza o partida de sex daca se gaseau in 5 minute. Se pune Bula si Alinuta ii zice: Bula daca nu ma gasesti in bucatarie sa cauti si in spatele usii de la dormitor. Se pare ca pana la urma Alinuta a ales sa se poarte ca o femeie din occident care stie ce vrea.

  8. Maria / 26 October 2011 8:42

    Delia, bine te-am regasit!
    Nu stiu cum a facut imparteala Dumnezeu cand a creat femeia si barbatul, dar e clar ca la Eva a varsat toata cofa cu sentimente. Ce genereaza acest lucru? o sumedenie de scene lacrimogene, un milion de batai de inima pentru oameni ce nu ne merita, o multime de vise adunate si depozitate in memoria noastra activa despre vreun El ce ne-a colindat sufletul la ceas de fericire, dar a plecat trantind usa si ne-a lasat cu privirea spre iesire si cu toata captuseala sufletului scoasa pe dinafara.
    Pe langa supraincarcatura sentimentala, Dumnezeu ne-a mai “imbogatit” si cu o doza (mica, ce-i drept), de prostie ca sa putem crede baliverne ce ne le debiteaza vreun june (sau semijune), vreun barbat (sau semibarbat) cand inima noastra cauta nebuna un loc cald, o iubire nemintita, brate primitoare si doar ale noastre. Ne lasam duse de val si tremuram din toate incheieturile cand timpanele ne sunt gadilate de cateva cuvinte frumoase, dar care stim ca nu-s venite din suflet.
    Din punctul meu de vedere, prietena ta a gresit. Trebuia sa stie ca noi nu suntem construite sa facem sex fara sa iubim (cel putin nu o perioada prea mare de timp). Ca noi pur si simplu avem o alta fundatie data de Doamne-Doamne si ca e o greseala pe care tot noi o platim daca acceptam sa ne legam la cap cu un om ce vrea doar sex pentru ca e insurat bocna. Ca noi vrem sa ne apartina si sa le apartinem, ca noi vrem iubire si flori, si caldura, si stabilitate, si declaratii, si bla, si bla, si bla.
    Acum cativa ani am intalnit un tip ce imi povestea cu nonsalanta cum a avut el o relatie timp de doi ani cu o domnisoara pe care o apela doar cand hormonii, atatati de cateva pahare cu licoarea lui Bachus, o luau la galop. Fetiscana respectiva raspundea promt si se intalneau pe un teren neutru sau, culmea!, la ea acasa si se lasau purtati de valtoarea multiorgasmita si multitranspirata pana cand zorii ii anuntau ca o noua zi de lucru tocmai a sosit! L-am intrebat mirata si perplexata, de ce nu se mai intalneste cu acea fata, ca doar nu era nici pe dparte la varsta la care sa-i piara libidoul sau pofta excesiva de muieruste calde, numai bune de framantat. Mi-a raspuns simplu: “Pentru ca ea se indragostise de mine”…
    Concluzia? Ei privesc foarte simplu totul – intalnit – dezbracat – sex – imbracat- la revedere! Noi, doamnele, sentimentalele, diafanele, dorim cu totul altceva – intalnit – trandafir – preludiu – dezbracat – dragoste – odihna – imbracat – ne mai vedem!
    Si acum concluzia concluziilor – noi vrem dragoste, dom’le, dragoste, dragoste, dragoste! Si fluturi, si bomboane de ale caror calorii uitam cand sunt aduse de vreun El cu patratele pe bust, si vorbe calde…. asta pana ne luam o tranta sanatoasa, cu un sah mat drept in figura, cu o usa trantita fix in nas, ne trezim si incepem cu bocetele, noptile nedormite plus tot tacamul ce te scapa de cateva kilograme (este stiut faptul ca plansul cu icnetele, ca si rasul, contracta cateva perechi de muschi, deci incearca sa plangi pana sare camasa de pe tine!)
    Delia, te imbratisez de la cateva mii de kilometri distanta (vreo doua mii, nu foarte multi ) 🙂

    Reply
    • Mihaela Cârlan
      Mihaela Cârlan / 26 October 2011 16:00

      cum vine asta ca cineva, barbat sau femeie, nu il merita pe celalalt. exista un partener-premiu(m) si un castigator/norocos? care, mai apoi, nu se mai poarta cum trebuie cu premiul si premiul se simte nemeritat? 🙂 just wondering…

      Reply
      • Maria / 26 October 2011 19:25

        Eu stiu cum e sa te simti nemeritat, dar si cum e sa simti ca nu meriti pe cineva. Nu m-am consoderat nici partener-premium, nici nu am considerat pe cineva model, dar pur si simplu am simtit ca nu ma merita cineva, ca nu merita asteptarea mea, dragostea mea, eforturile mele, lacrimile mele, la fel cum aveam sa simt peste ceva timp ca altcineva investeste mult si nu merita tratamentul aplicat de mine.
        Daca nu ai aflat cum e sa te simti nemeritat, iti doresc nici sa nu afli. S-ar putea s anu iti placa.
        So… keep wondering! 🙂

      • Mihaela Cârlan
        Mihaela Cârlan / 27 October 2011 5:22

        Draga Maria, se “ingroasa gluma” :). Model? Dar ce legatura are ma rog cu dragostea? Ne indragostim de modele? Mai degraba cred ca de anti-modele :), ne atrag defectele si nu calitatile. Ca, daca ne-am indragosti de oameni buni, onesti, cu minte buna si mai apoi inalti, cu ochi albastri si masina ori palat, pestisor rosu si-un cal verde, am duce-o fooooarte bine. Dar aşa, nu ştiu cum ori de ce, câteodată, premianţii îi resping pe cei asemenea lor şi li se pune “pata” pe câte un repetent la din alea grave. 🙂 Cât despre a simţi că nu meriţi atenţia celuilalt şi a recunoaşte că eşti incorect cu el, asta e o chestiune de conştiinţă, mai bine spus de lipsa ei :). Şi încă ceva: a pus vreodată cineva lacrimile unei femei pe vreun cântar şi a decretat cât valorează una? Cică numai Dumnezeu numără lacrimile femeilor, aviz bărbaţilor! Lacrimile le plângi nesilit, nefericirea ţi-o asumi, eşti acolo ca să suferi pentru că nu poţi face altfel atunci. Plângi neputinţa de-a pleca dintr-o relaţie dezechilibrată sentimental pentru că refuzi să crezi că nu poţi fi iubit la fel cum iubeşti. Dar decât să continui să legeni un prunc mort, mai bine îl îngropi, îl plângi cât îl plângi şi te pregăteşti pentru altul, fără zgura amărăciunii şi a regretelor în minte şi suflet. been there, done that, aşa că nu mă mir de slăbiciuni, ci de naivităţi.

      • Maria / 27 October 2011 22:58

        Mihaela, drept ca “se ingroasa gluma” :). Mentionez ca nu intentionez sa intru in nicio polemica. Am scris pentru ca asa am simtit cand am citit cele scrise de Delia, persoana pe care o apreciez, chiar daca ne-am cunoscut doar in plan virtual.
        Ai dreptate in tot ce spui. Observ ca numim diferit aceeasi realitate de aici discordanta. Nu spun ca eu am dreptate, la fel cum nu spun ca tu ai dreptate. Fiecare gandeste, simte si reactioneaza cum doreste.
        Desi e cam cruda, mi-a placut comparatia ta cu un prunc mort. E atat de simplu cum spui tu “decât să continui să legeni un prunc mort, mai bine îl îngropi, îl plângi cât îl plângi şi te pregăteşti pentru altul, fără zgura amărăciunii şi a regretelor în minte şi suflet”, dar crede-ma ca nu reusim sa fim asa rationale si sa ingropam pruncul imediat ce-l simtim rece. Eu sunt tipul acela de mama disperata, ce si-a iubit bucata rupta din ea pana la Dumnezeu, ce si-ar jupui pielea doar sa-l mai vada o clipa in viata, ce stie ca odata cu pruncul, intra in pamant si o bucata din ea si mai stie ca o parte din inima ei va fi precum un tesut necrozat ce nu va mai functiona niciodata. Sunt o indaratnica sau cum vrei tu sa-mi spui, dar asa simt
        Si da, lacrimile le plangi nesili, dar uneori ele curg, pur si simplu…

      • Mihaela Cârlan
        Mihaela Cârlan / 28 October 2011 10:01

        nici vorba de disputa, Maria, nici vorba :). multumesc de timp si comentarii. dar mai ales pentru ca ne citesti. cu drag, M

    • Delia / 16 November 2011 19:41

      Maria. imi cer si tie scuze de raspunsul atata de intarziat, cum i am mai spus si Adrianei mai sus, cred ac trebuie sa iau ceva intaritor pentru memorie …. sau sa mi organizez mai bine timpul si sa va raspund voua, dragelor mele- si asta nu o zic patetic, ci din toata inima. Vad insa ca Mihaela mi-a tinut spatele – merci pe aceasta cale.
      Cred ca o inteleg pe Mihaela cum te inteleg si pe tine. Nu ne indragostim de modele desi noi i vedem asa, unse cu iubire pana in varful unghiei. ne indragostim de proiectia a ceea ce ne dorm de la iubire si impovaram saracul barbat cu toate aceste minunate ganduri…ei si in mod normal ei nu rezista unui astfel de asalt de prea multe sentimente:)Si mai cred ac ..d.e ce nu, ia sa incepem si noi sa fim mai practice si mondene si sa gandim un termeni de dezbracat – imbracat si pelcat…ma rog,….sau? ne va duce mai departe…..?

      Reply
      • Maria / 16 November 2011 20:38

        Pai asta e, noi nu suntem facute doar pentru dezbracat-imbracat si atat. Intre imbracat si dezbracat noi daramam lumi, construim eternitati, tesem planuri, murim si inviem. Pentru ei (sau, ma rog, cea mai amre parte dintre ei, poate mai sunt si exceptii) totul se rezuma la actul sexual in sine. Nu cred, nu pot sa cred ca o femeie poate incheia un soi de parteneriat cu un barbat in care singura interactiune a lor este patul. Sufletul nostru se afla in galop continuu de cautare a drgostei, de stabilitate si implinire. Pe cand un barbat poate sa stea intr-o astfel de legatura mult si bine.. cat i se permite!

  9. Ionica / 25 October 2011 1:16

    Exista o teorie care spune ca in tot ceea ce facem trebuie sa existe un acord din punct de vedere al emotiilor, sentimentelor si ratiunii. Un fumator, cand duce tigara la gura va spune ca se simte mai relaxat dupa ce fumeaza o tigara si iti va prezenta probabil statistici din care sa rezulte ca fumatul pasiv este mai periculos decat fumatul activ. Si-a ajustat sentimentele si ratiunea pentru a justifica fumatul ca actiune.
    Ne place sa ne mintim. Si o facem cu foarte mare convingere.
    Prietena ta cauta oare sexul programat? As spune ca dorea sa se indragosteasca, dar cararea de indragostire era un pic serpuita si cu hopuri. Daca am cauta cauzele… ai avea tema pentru articolele urmatoare 🙂

    Reply
  10. Mirela Baron / 20 October 2011 9:34

    Unei relatii fara viitor… e mai bine sa- i dai papucii inainte sa o fi degustat-o .Ce e
    mai ciudat … e ca in unele situatii:) tocmai aceasta fuga de complicatii ii face pe cei ce se simt evitati, mai indaratnici,mai incapatinati . James Redfield scrie despre acest fenomen foarte frumos. Bun … si ce- i de facut ? Concentreaza- te pe persoanele cu statut de single .

    Reply
    • Delia / 21 October 2011 22:22

      Mirela, ai perfecta dreptate. Refuzul sau complicatia ne face si mai incapatanati. De multe ori cred ca nici nu mai are de-a face cu iubirea ci cu sentimentul de respingere sau dorinta de a avea ceva/pe cineva cu totul.
      Si mai ales noua, femeilor ne plac complicatiile….
      O la la, sfatul tau “concentreaza te pe single” e atat de greu de urmat!!!!!!::)

      Reply
  11. Marina / 19 October 2011 9:01

    Draga Delia , nu stiu altii cum sunt dar stiu cum sunt eu . Sexul fara dragoste pentru mine nu are niciun gust , deaceea nu-l caut si nu il doresc decat la pachet cu dragostea .

    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro