În cadrul business game-ului BRANDSTORM, sub egida L’Oréal, care provoacă în fiecare an studenții și masteranzii să fie inventivi, inovatori și să revoluționeze industria frumuseții, Alexandra Gîrba, Irina Paraipan și Ionel Gălbinașu, studenți la Facultatea de Antreprenoriat, Ingineria și Managementul Afacerilor, Universitatea Politehnică București, au câștigat finala națională a competiției și vor reprezenta România în finala internațională, organizată sub forma unui târg de inovație la Paris.
Cei trei au convins juriul local cu invenția lor – Shadetastic – un dispozitiv care le permite coaforilor sa creeze, direct în salon, sute de nuanțe de vopsea de păr personalizate și unice pentru clienții lor. Inovația va fi prezentată executivilor L’Oréal în cadrul finalei și poate câștiga unul dintre premiile în valoare totală de 30.000 euro.
Cu o istorie de 26 de ani, BRANDSTORM este cea mai mare competiție pentru studenți la nivel mondial. Inițial destinată studenților din facultățile de business, ea este deschisă de anul acesta tuturor universităților, indiferent de profil. Participanții concurează pentru premii multiple în trei categorii: marketing, tehnologie și CSR. În România, competiția a atras în cei cinci ani de la lansare peste 1500 de studenți care urmăresc să evolueze și să se reinventeze în mod constant.
Dincolo de șansa de a câștiga unul dintre marile premii, studenții beneficiază de o experiență unică: competiția le permite să treacă dincolo de modelele teoretice din facultate și să experimenteze situații reale de business, să lucreze pe studii de caz concrete, să aibă acces la date de piață complexe și la îndrumarea unor profesioniști recunoscuți.
Pentru L’Oréal, BRANDSTORM este o ocazie de a descoperi și de a crește tinere talente, profiluri antreprenoriale și inovatoare.
Despre Brandstorm:
Una dintre marile competiții internaționale pentru studenți, Brandstorm a câștigat mai multe premii în sectorul resurselor umane. Concursul a atras mai mult de 154.000 de participanți din 60 de țări în 26 de ani. Competiția susține reputația de angajator a grupului L’Oréal, permițând tinerelor talente să descopere compania, provocările și cultura acesteia ”din interior” și crescându-le șansele de angajare prin resursele de dezvoltare puse la dispoziție. În fiecare an, Brandstorm duce la recrutarea a 150 până la 200 de tineri pentru programele destinate începătorilor.
Citiţi şi
SuperBlog 2024: Provocări creativ-emoționale și premii seducătoare în cea de-a 29-a ediție
Un dar care va schimba viața a milioane de oameni de anul acesta și până la sfârșitul timpului
Dacă întrebi 10 studenți la medicină…
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.