Nu știu alte femei cum sunt, dar eu mai am încă primul sutien. Nu-mi mai vine, evident, e cam ciufulit, evident, dar am așa un sentiment de bun de câte ori dau de el, că n-o să-l arunc niciodată.
Iconicul Nude și frumosul Butterfly
A fost cândva alb, semitransparent, dintr-o dantelă elastică, și avea un fluture (sau o floare?) chiar în dreptul areolelor (ca în imaginea de mai sus). Pe eticheta zdrențuită se mai poate descifra cu greu numele Triumph… La vremea aceea, numai din „pachet” (adică de la cineva care primea un pachet din străinătate cu diverse lucruri imposibil de găsit pe la noi) puteai avea norocul să-ți cumperi unul. De aceea m-a atins atât de tare această fotografie și toată istoria brandului care reprezenta și atunci, în urmă cu… hmmm… cam mulți ani, un standard de calitate, estetică și confort foarte apreciat.
De ce iubesc Triumph.
Pentru “sprijin”
Încă din 1886, Triumph le-a fost alături femeilor moderne, hotărâte să-și reinventeze locul în societate. Le-a susținut la propriu, generație după generație, victorie după victorie.
Pentru Inovație
A redesenat corsetul și așa s-a născut Corselette, primul corset fără bretele și cu fermoar în loc de șnururi, perfect pentru accentuarea siluetei și pentru rochii mai îndrăznet decoltate și în față, și la spate. A pus la punct tehnica de realizare a cupelor fără cusătură, a introdus bretelele ajustabile și revoluționarul elastan, a lansat modelul Simply Soft dintr-un material capabil să se adapteze fiecărei forme în funcție de temperatura corporală, dar și modelul Minimizer, pentru femeile care doreau să-și micșoreze sânii, nu să-i mărească.
Pentru diversitate
De-a lungul timpului, sub-branduri precum Essence, Florale și Triaction a oferit tuturor femeilor posibilitatea de a face alegeri stilate și confortabile, în același timp, fără ca vreun moment să privilegieze intimidantul concept al corpului ideal. Toate femeile aveau egale drepturi la a se simți bine în datul lor natural, discret și abil potențat.
Pentru libertate
Triumph a fost alături de femei în lupta lor pentru mai multă libertate și mai multe oportunități, oferind produse menite să le susțină în căutările lor.
Lumea se schimba, femeile se trezeau… Încurajat de schimbările sociale din anii ’60 și de noul spirit de eliberare a femeii, Triumph le este în continuare alături în procesul de emancipare și creează costumele de baie, întregi sau din două piese, care lăsau la vedere trupurile zvelte.
Pentru feminitate
Anticipând curentul „Free The Nipple”, Triumph creează în anii ’70 sutienele transparente: iconicul Nude și frumosul Butterfly. Triumph a celebrat formele femeilor și n-a evitat să vorbească despre tabuurile din jurul sexualității feminine. Memorabil a fost momentul în care, la o prezentare a colecțiilor sale, modelele nu au mai purtat tricouri albe pe sub sutiene, spărgând astfel barierele și celebrând frumusețea feminină în toată splendoarea ei. Frumusețea feminină de orice vârstă, formă, cultură și etnie.
Pentru reușite
Triumph a fost primul producător de lenjerie care a lansat o gamă sportivă, la începutul anilor 1970, conștient că sportivele ar putea excela cu ajutorul sutienelor special create pentru a veni în întâmpinarea nevoilor tipic feminine în timpul mișcării. Însă încă din 1933, Triumph a creat echipament sportiv pentru femei, începând cu cel destinat sportivelor participante la Olimpiada de la Berlin.
Pentru implicare colectivă
Triumph a început ca o întreprindere de mici dimensiuni în 1886, fabricând corsete într-un hambar din Germania, pentru ca azi să fie cea mai mare afacere de lenjerie la nivel internațional. Ca afacere de familie, angajamentul Triumph se referea la susținerea comunității și împărtășirea ideilor. De atunci și până în prezent, angajamentul brandului de implicare colectivă rămâne principiul călăuzitor din spatele fiecărei noi decizii și a fiecărei noi colecții lansate. Astăzi, Triumph continuă să sprijine femeile prin noi inovații, cum ar fi Magic Wire, prima armătură de susținere non-metalică și introducerea dantelei Amourette Stretch, de negăsit la niciun alt brand similar.
#TogetherWeTriumph
Citiţi şi
Christian Dior și WC-ul din fundul curții – Eleganța vieții pe trepte de contrast
Invitație la filmul de scurt metraj REFRENUL COPILĂRIEI
Pentru toate femeile care se apropie de 50 de ani
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.