Compania Dyson, recunoscută la nivel global pentru cercetarea și tehnologia de top din domeniul producției de aspiratoare verticale fără fir și purificatoare de aer, precum și cel al produselor de îngrijire personală, a organizat primul eveniment în România, dedicat tehnologiei de ultimă generație în îngrijirea și coafarea părului. La eveniment au participat jurnaliști de profil și de lifestyle & fashion, hairstiliști, precum și creatori de conținut și persoane publice.
Steve Williamson, Lead Haircare Development Engineer în cadrul Dyson, a prezentat tehnologia Dyson de îngrijire a părului și inovația din spatele produselor de îngrijire personală, marcând lansarea noii generații de aparate de coafat Dyson Airwrap, reproiectată pentru o stilizare mai rapidă și mai ușoară a părului, fără căldură extremă, grație îmbunătățirii fluxului de aer Coandă.
Să vedem cum ajunge o femeie să aibă mereu părul pe care îl admiră în reclame sau în filme. Rețeta catchy spune așa:
- merge la un salon sigur pentru o tunsoare impecabilă și întreținerea ei sau pentru o schimbare majoră de culoare – ambele te pot trimite instant cu câțiva ani buni în urmă.
- în rest, se gospodărește acasă. Cu produse potrivite, de calitate, (cu sampon antimatreata dacă e cazul ori cu tratament impotriva caderii parului și nu se zgârcește), și cu ritualuri respectate riguros: își spală părul la două-trei zile cu un șampon adaptat structurii sale, îl descântă cu ceva balsamuri, uleiuri, măști, între vopsiri, nu-l torturează cu varii îndreptătoare sau ondulatoare, ci alege noul aparat de coafat Dyson Airwrap și când iese în lume juri că a fost la cel mai cool salon din oraș.
Evenimentul a oferit ocazia numeroșilor participanți să descopere noul Dyson Airwrap în cadrul unui master-class susținut de hairstiliștii George Cozma și Adonis Enache, ambasadori ai brandului în România, precum și să testeze toate cele trei produse de îngrijire a părului de la Dyson – uscătorul de păr Supersonic, placa de păr Corrale și noul aparat de coafat Airwrap.
„Majoritatea instrumentelor de coafare ignoră faptul că tipurile de păr sunt foarte diferite – un accesoriu care funcționează pentru un tip de păr, ar putea fi nepotrivit pentru altul. Progresele aduse aparatului de coafat Dyson Airwrap se bazează pe succesul predecesorului său, prin activități de cercetare constante, teste ale utilizatorilor și progrese în dinamica computerizată a fluidelor. Rezultatul: bare de ondulare cu schimbare a direcției pentru o ondulare mai rapidă și mai ușoară, accesorii tip perii reproiectate pentru o definire mai precisă și un uscător complet nou de netezire, bazat pe efectul Coandă, cu dublă întrebuințare. Capacitatea noastră de a controla fluxul de aer oferă performanțe îmbunătățite ale efectului Coandă, ce permite ondularea, definirea și ascunderea firelor rebele – fără căldură extremă”, a menționat James Dyson, Inginer Șef și Fondator Dyson.
Toți cei interesați de produsele brandului pot vedea și testa noul Dyson Airwrap, împreună cu uscătorul de păr Supersonic și placa de păr Corrale, precum și renumitele aspiratoare verticale fără fir și purificatoarele de aer de ultimă generație, în primul magazin de prezentare deschis în România, la începutul lunii august. Astfel, magazinul de tip pop-up din incinta AFI Cotroceni din București, cu o suprafață de 18 m2, pune la dispoziția pasionaților de îngrijire a părului, precum și de igienizare a locuinței și a îmbunătățirii calității aerului cele mai recente inovații ale companiei.
DESPRE DYSON
Dyson este o companie globală de cercetare și tehnologie cu operațiuni de inginerie, cercetare, dezvoltare, producție și testare în Singapore, Marea Britanie, Malaezia, Mexic, China și Filipine. După ce a început totul într-o magazie din Marea Britanie, compania Dyson a crescut constant de la înființarea sa în 1993. Astăzi, compania are un sediu global în Singapore și două campusuri tehnologice în Marea Britanie, care se întind pe o suprafață de peste 800 de acri în Malmesbury și Hullavington. Din 1993, Dyson a investit peste 1 miliard de lire sterline în birourile și laboratoarele sale din Wiltshire, care găzduiesc cercetarea, proiectarea și dezvoltarea viitoarei tehnologii Dyson. Dyson este deținută de familie și are peste 14.000 de angajați la nivel global, inclusiv o echipă puternică de 6.000 de ingineri. Compania vinde produse în 84 de piețe, în peste 300 de magazine Dyson Demo, dintre care 50 au fost deschise în întreaga lume în 2021, inclusiv un nou magazin Dyson Virtual Reality Demo.
Citiţi şi
De ce ne cade mai mult părul iarna și ce ne recomandă specialiștii
Există perii de păr și există periile DYSON, accesoriile noului aparat de coafat Airwrap Multistyler
O femeie cu părul sănătos, mătăsos și lejer coafat n-are rivale
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.