Chanel l-a invitat anul acesta pe Jean-Paul Goude la sărbătoarea magică a Crăciunului. Colaborator fidel al Casei timp de aproape 30 de ani, el ne introduce într-o lume artistică plină de bucurie şi cu un pic de fantezie, în care figurează Lily-Rose Depp, ambasadoare Chanel şi imaginea N°5 L’EAU.
“Este un clip publicitar dedicat sărbătorilor de iarnă, care adună laolaltă poezia, magia, bucuria şi surpriza. Opera lui Jean-Paul Goude combină umorul şi încântarea într-un stil neobişnuit. Este evident încă de la alegerea unei lumi atemporale şi copilăreşti”, explică Thomas du Pré de Saint Maur, şeful departamentului de creaţie al Chanel Fragrance & Beauty și Watches & Fine Jewelry.
“Mi-a făcut plăcere să joc personajul creat de Jean-Paul. Bucuria şi lumea minunată mi-au amintit cum mă simţeam în dimineaţa de Crăciun când eram mică”, spune şi Lily-Rose Depp, fiica actorilor Vanessa Paradis şi Johnny Depp.
Îmbrăcată cu o rochie neagră scurtă, cu mănuşi fără degete (mitene) şi ghete roşii, cu părul aranjat în stilul anilor ’40 şi strâns sub o beretă de culoare albă, Lily-Rose Depp expiră prospeţime şi şarm tineresc. “Pentru mine, Lily-Rose este încarnarea prospeţimii şi a vieţii dintr-o fată tânără, amestecate cu maturitatea unei actriţe profesioniste”, explică Jean-Paul Goude.
Aşezată pe o sticlă de parfum gigantică, tânăra se uită la un glob de zăpadă în acelaşi fel ca o ghicitoare în globul de cristal. “Văd, văd…” Printre grămezile de cadouri, ea descoperă numărul ei norocos, N°5, şi în acelaşi timp parfumul ei favorit, N°5 L’EAU. Lily-Rose dansează apoi în zăpada viscolită cu bucuria unei copile; brusc, atmosfera se transformă într-una de musical de pe Broadway, însufleţită de spiritul ultra-modern al tinerei. “Am dorit ca pentru acest clip o actriţă experimentată să transmit un mesaj pur commercial într-un mod spontan şi natural, lucru pe care Lily-Rose l-a reuşit extraordinar”, spune Goude. La schimb, acesta a primit un compliment din partea actriţei: “Fiecare experienţă cu Jean-Paul Goude este o nouă aventură, pornită din imensa şi incredibila lui creativitate. Cu el, creăm personaje în pielea cărora ne distrăm”.
Legăturile dintre Chanel şi Jean-Paul Goude sunt ţesute în fiecare piesă din decor şi în cele mai mici detalii. Sticla supradimensionată de parfum este un element cheie al campaniei publicitare, dar este totodată şi semnătura creativă a directorului de creaţie. Sticla de trei metri înălţime a fost special creată pentru acest film, alături de litera C din fundal, pentru a adăuga magie poveştii fără efecte speciale.
În timp ce tentele de roșu de pe accesoriile Lily-Rose Depp și numele Chanel amintesc de culorile vii ale lui Jean-Paul Goude, ele reprezintă de asemenea o înţelegere a tradiției îndelungate a Casei Chanel de a introduce această nuanță în campaniile sale memorabile la parfumuri.
Cu această nouă campanie, Chanel a creat un ideal şi o lume încântătoare, decorul perfect pentru sărbătorirea uneia dintre cele mai frumoase perioade ale anului.
#CHANELHoliday
Citiţi şi
Aceste fotografii, aceste momente în timp…
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.