Gastronomică, fireşte. 🙂 Noul slogan “Pork: be inspired” îl va înlocui curând pe cel vechi, “Pork – the new white meat”, care timp de aproape 25 de ani, a convins peste 82 de milioane de americani să mănânce anual 22,6 kg de carne de guiţ.
Campania publicitară cu noul mesaj către consumatori începe pe 7 martie, va costa peste 11 milioane de dolari şi îşi propune să crească numărul acestora cu 14% până în 2014, mizând pe diversificarea reţetelor şi a meniurilor care să includă carnea proaspătă de porc.
Aş mai adăuga doar un comentariu haios la articolul original: cât de lipsit de inspiraţie să fii încât să te inspire porcul?
Citiţi şi
Programul „Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.” transformă obiceiurile alimentare ale tinerilor
Sărățele, mici și bere (două rețete și o recomandare)
5 mituri despre sportul pentru slăbit
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.