Gastronomică, fireşte. 🙂 Noul slogan “Pork: be inspired” îl va înlocui curând pe cel vechi, “Pork – the new white meat”, care timp de aproape 25 de ani, a convins peste 82 de milioane de americani să mănânce anual 22,6 kg de carne de guiţ.
Campania publicitară cu noul mesaj către consumatori începe pe 7 martie, va costa peste 11 milioane de dolari şi îşi propune să crească numărul acestora cu 14% până în 2014, mizând pe diversificarea reţetelor şi a meniurilor care să includă carnea proaspătă de porc.
Aş mai adăuga doar un comentariu haios la articolul original: cât de lipsit de inspiraţie să fii încât să te inspire porcul?

Citiţi şi
Mituri și realități despre micul dejun
Cum arată dieta pentru sănătatea inimii (după cardiologii elvețieni)
Programul „Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.” transformă obiceiurile alimentare ale tinerilor
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.