Noul Renault Captur – Ce se întâmplă cu cel mai bine vândut SUV mic?

8 July 2019

Dacia Duster e în joc de glezne. Renault i-a pregătit ceva. I l-a pregătit pe noul Captur, cu care vrea să-i fure clienții. Dar are atuurile să o facă?

Renault Captur a crescut în doi ani cât alții în zece și primește acum 11 centimetri în plus, ajungând de la 4.12 metri la 4.23. Doar unsprezece centimetri în plus are Duster-ul românesc, poziționat, ca dimensiuni, între clase, dar cu motoare cu care își caută loc în segmentul SUV-urilor mici.

Renault Captur este cel mai bine vândut SUV de clasă mică pe teritoriu european, iar Duster aleargă după el, clasându-se pe locul 2 în topul preferințelor clienților de pe Bătrânul Continent. 1,2 milioane dintre aceştia au ales un Captur de la venirea pe lume a modelului de lifestyle al constructorului francez, în 2013. Dar mai are Duster șanse să țină pasul?

Captur s-a și reinventat. Sunt 90 de combinații de culori disponibile pentru exteriorul noului SUV, în timp ce interiorul permite 18 configurații diferite. Viitorul posesor de Captur va putea alege și una dintre cele opt culori de iluminare ambientală. Va fi greu să vedem două la fel pe stradă.

La bord, își face loc noul sistem multimedia Renault EASY LINK de 9,3 inci, care, alături de instrumentarul de bord digital în versiune de top, de 10,2 inci, reprezintă cele mai mari ecrane din segment.

Tot un lider în clasa sa este Captur și când vine vorba de spațiu. Sunt 27 de litri de depozitare în cabină, plus un portbagaj de 536 de litri, cea mai mare valoare printre SUV-urile mici. Trebuie să ținem cont însă că cifrele comunicate de Renault fac referire la volumul măsurat din podeaua portbagajului și până în tavan.

Pentru și mai mult spațiu sau dacă pasagerii din spate vor să tragă cu urechea la ce vorbesc cei din față, bancheta glisează acum 16 centimetri, față de 10 la modelul anterior.

Citiţi şi Mini-SUV cu şapte locuri. Renault, ce ai de gând?

Gama de motoare pe benzină cuprinde propulsorul TCe 100 de 1.0 litru cu 100 CP și 160 Nm, cu transmisie manuală cu 5 trepte, unitatea TCe 130 GPF cu 130 CP și 240 Nm și transmisie manulă cu 6 trepte sau cutie automată EDC cu 7 trepte și dublu ambreiaj și TCe 155 GPF cu 155 CP, 270 Nm și transmisie EDC.

Pentru cei care vor un diesel, sunt disponibile unitățile Blue dCi 95 și 115, cu 95 CP, 240 Nm și cutie manuală cu 6 trepte, respectiv 115 CP, 260 Nm și cutie manuală cu 6 trepte sau automată cu 7 trepte și dublu ambreiaj.

Va exista, din 2020, și o versiune E-TECH plug-in hybrid, care va funcționa cu un motor pe benzină de 1,6 litri și cu două motoare electrice. O baterie litiu-ion îi va asigura o autonomie electrică de 45 de kilometri în afara orașului și de 65 de kilometri în regim urban. Dacia Duster pierde teren și la acest capitol. Constructorul român nu are în plan o versiune hibridă.

Pe Elena o găsiți la MissAuto

Și tu poți scrie pe Catchy! 🙂

Trimite-ne un text încă nepublicat, cu diacritice, pe office@catchy.ro.



Citiţi şi

Mercedes-Benz GLC vs. Mercedes-Benz CLA: care e alegerea potrivită?

Sunt femeie și-mi plac mașinile. Puternice

Noua ZOE poate fi comandată!

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro