Pe 10 martie, la Roma, grație interesului pe care brandul italian de lux Fendi îl are pentru operele de artă, s-a inaugurat Palazzo Fendi.
După o restaurare care a durat aproape un an, clădirea, de un lux exorbitant, are în componență un hotel, un restaurant exclusivist și un magazin, menite să „cimenteze” relaţia brandului cu clientul. Strategia Fendi este identică cu cea a brandului Louis Vuitton (și el parte din LVMH) – totul este dedicat celor mai înstăriţi şi mai pretenţioşi clienţi, acum, când industria luxului stagnează. Acestea fiind spuse, să nu ne chiar îngrijorăm și să aruncăm un ochi în nou restauratul Palazzo Fendi.
Trebuie să știți că tot Fendi a sponsorizat în 2013 restaurarea celebrei Fontana di Trevi cu 2,7 milioane de euro.
Citiţi şi
Citiți la timp, altfel copilul interior și nevoia lui de povești îți pot face surprize
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.