În 2915, Catchy îi lua primul interviu Narcisei Pheres. Poza cu care deschideam povestea era aceasta
iar la întrebarea Narcisa, cum te-ai descrie tu, în foarte puţine cuvinte? ea a răspuns O femeie puternică, creativă, pasionată de viață și frumos.
Tot atunci ne-a povestit despre experiența japoneză, definitorie pentru viitorul ei.
A început imediat după facultate, m-am mutat la Tokyo în 1997. Vorbeam deja limba, m-am integrat destul de ușor în societatea japoneză. Familia fostului meu soț (care mi-a fost coleg de facultate la Universitatea București) era foarte respectată în Japonia și cu un orizont cultural extrem de larg. Bunica lui a fost o scriitoare de haiku renumită, cu cărți publicate în mai multe limbi, iar cu ea am petrecut mult timp vorbind despre artă, am învățat mult despre cultura tradițională japoneză, mergeam împreună la Kyoto, la temple, îmi prezenta cărți și-mi explica detaliat concepte legate de arta și cultura japoneză, pe care la început nu le puteam înțelege. Japonia este și va fi acasă pentru mine. Deși acum locuiesc la Hong Kong, Tokyo este acasă pentru mine. Mi-am petrecut aproape toată viața mea de adult acolo, știu fiecare colț, majoritatea experiențelor care mi-au definit viața au avut loc la Tokyo sau sunt cumva legate de Tokyo.
Vă invit ca înainte de a trece mai departe să citiți întreg interviul aici.
Poza cu care deschidem continuarea poveștii de peste cinci ani este aceasta
sau aceasta
sau aceasta 🙂
ca să înțelegeți că, la 44 de ani și mamă a două fetițe, Narcisa este în plină ascensiune pe scara gloriei feminității. Secretul, care nu mai e chiar un secret, este succesul. Un inestimabil elixir de tinerețe și potențator de creativitate. Și iată cum seducătorul cerc virtuos pe care a știut să-l facă să funcționeze i-a adus și mai multă notorietate și recunoaștere – Narcisa Pheres figurează în „Topul celor mai puternici 300 de oameni din Hong Kong”.
Bijuteriile couture unicat cu diamante create de Narcisa, a căror valoare pornește de la 20.000 de dolari și poate ajunge la peste 1 milion de dolari, au ajuns la gâtul, pe mâna sau pe creștetul unor femei celebre ca Michelle Obama, Madonna, Beyoncé, Lady Gaga, Rihanna, Kylie Jenner, Jennifer Lopez și Fergie, care le-au scos în lume la evenimente majore – Globurile de Aur, Premiile Grammy, Premiile Oscar, Screen Actors Guild Awards, American Music Awards sau Met Gala.
Când am fost anunțată că vine la București să prezinte în premieră mondială prima colecție de bijuterii “bespoke” pentru mirese, mi-am dat seama că brandul a ajuns la maturitatea artistică. A îmbrăcat bărbați, să-i placă femeile, a “decorat” femei să ia și prin eleganță ochii bărbaților, acum a venit vremea nunților fabuloase. 🙂
Mâna Narcisei cu un inel art deco despre care vă zic mai încolo câte ceva…
Colecția “Bridal” include tiare, coliere, brățări și inele-spectacol, dar care nu vor eclipsa frumusețea miresei, ci doar îi vor aduce omagiul anorganicului prelucrat la înalte cote artistice. Prețurile ar putea fi un impediment pentru multe femei care își doresc să se simtă zeițe de ziua nunții lor. Dar așa cum celebritățile nu se sfiesc să apară cu piese care nu sunt (încă) ale lor, și viitoarele mirese vor putea face același lucru în ziua nunții. Pentru că la această colecția va exista serviciul de închiriere. 🙂
Colecția de bijuterii PHERES “ready-to-wear” prezentată la București va fi disponibilă online, dar și în magazinele din Hong Kong, Tokyo, New York, Los Angeles și Londra, cu prețuri variind între 2.000 de dolari și 50.000 de dolari. Drumul ei spre succes va trece în iunie prin JCK Vegas Show și, în septembrie, prin Hong Kong, la târgul mondial de bijuterii.
Revin la inelul la care mi-a rămas inima.
Inel art deco cu smarald de 40 de carate montat în aur antichizat, preț de cinci cifre, prima fiind 1. Mai departe n-a mai contat. L-am dat jos de pe deget cu un mare oftat.
O altă piesă rară și spectaculoasă pe care am putut-o admira de aproape a fost tiara cu 1800 de diamante creată pentru Prințesa Olga Romanoff, Narcisa Pheres fiind furnizorul ei oficial de bijuterii (tiare).
dar și inelul de 100 de mii de euro cu o piatră braziliană foarte rară – Paraiba Tourmaline
pe mâna mea arăta așa de bine… 🙂
la fel și o splendidă brățară “elastică”:
Unde se vede Narcisa peste câțiva ani? Visează să devină un brand iubit, consolidat, așezat pe valori nepieritoare, un Hermès al Asiei. Oare de ce n-am nicio îndoială că așa va fi? Priviți și voi…
Pentru desfătare în orice moment al vieții voastre, intrați pe site-ul brandului.
Citiţi şi
Bijuteriile pentru bărbați – între tradiție, simbolism și stil personal
Aceste fotografii, aceste momente în timp…
Bijuteriile de aur: o istorie de fascinație și putere
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.