Campania pe care brandul a lansat-o recent adaugă un plus de stil pe lista accesoriilor de toamnă, nu fără să agite cu fineţe apele advertisingului. Sloganul campaniei de lansare a rujului Rouge Allure transmite femeilor un mesaj care îi aparţine lui Coco Chanel însăşi. Coco le spune femeilor, de peste timp, că trebuie să se simtă şi mai ales să se arate puternice, cu atât mai mult cu cât o femeie care plânge este respingătoare pentru un bărbat.
Mesajul sună cam aşa:
„Dacă eşti tristă, dacă ai inima frântă, machiază-te, îmbracă-te, adaugă încă un strat de ruj şi ieşi la atac. Bărbaţii urăsc femeile care plâng.”
Mai mult decât îndemnul propriu-zis, ceea ce se pare că a stârnit cele mai mari controverse este… pronunţia cu accent franţuzesc, atât de dulce şi totuşi atât de înşelătoare. Câţiva bloggeri de peste Ocean au înţeles că vocea feminină spune „Men hate women who read” în loc de „Men hate women who weep”, motiv numai bun pentru încins spiritele.
Clipul produs de Sølve Sundsbø este o stilizare a trăsăturilor senzuale ale modelului Barbara Palvin, ca un omagiu adus lui Erwin Blumenfeld, unul dintre cei mai apreciaţi fotografi din industria modei în perioada anilor ‘50. Fotografia care a inspirat campania a apărut pe coperta revistei Vogue din ianuarie 1950, modelul de atunci fiind Jean Patchett.
Este mesajul transmis de Coco femeilor din lumea întreagă unul care promovează valori superficiale, sau mai degrabă un mod de a le transmite că încrederea în sine vine la pachet cu arta seducţiei? Şi, că tot veni vorba, oare bărbaţii chiar nu cred în lacrimi?
Citiţi şi
Philips la Romanian Creative Week: Îngrijirea părului între eleganță și inovație
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.