Marc Cain Store, unul dintre brand-urile de fashion de lux fondat în Germania în 1973, este primul magazin franciză monobrand care se deschide în România la inițiativa Juliei Kristensen, proprietara Casa Frumoasă cu o experiență de peste 18 ani în industria business-ului de lux. Magazinul aduce colecțiile Marc Cain direct de pe catwalk-urile internaționale într-un spațiu exclusivist din clădirea hotelului Radisson Blu, intrarea George Enescu, special pentru doamnele îndrăznețe, curioase, cu un look modern, care pun accent pe design, calitate şi material.
”Brand-ul a luat contact cu piața locală cu un sezon în urmă, iar publicul feminin l-a primit foarte bine pentru că este accesibil ca buget, iar materialele și design-ul sunt în ultimele tendințe. Astfel, deschiderea magazinului monobrand vine ca o confirmare a faptului că Marc Cain este în plină ascensiune și trebuie să respire cu o imagine și o expunere individuală. Sunt încântată că le pot oferi clientelor experiența brand-ului Marc Cain”, a declarat Julia Kristensen, proprietara magazinului.
Deschiderea primului magazin Marc Cain din România aduce ȋn atenția femeilor noile colecții ale sezonului primăvară/vară 2015 ce ȋmbină materiale neobişnuite cu printuri florale unice pentru un look feminin şi expresiv. Colecția primăvară/vară 2015 Marc Cain Collections şi Sports este disponibilă în mai multe teme reprezentative: In Bloom, At The Circus, Fresh Breezem, Express Yourself, Light House, Just For Sun, Glam, Hide & Seek, Tokyo Rush, Electric Dreams, Pop Art, Underwater Love.
Stilul și filozofia brand-ului este de a oferi un look elegant, perfect conceput pentru femeile cu personalitate, care iubesc să se exprime natural. În centrul acestei colecții se regăsesc rochii şi fuste ȋn culori pastelate, acestea fiind completate de pantaloni cu printuri florale, jachete ȋn diferite nuanțe şi o varietate de cămăşi şi accesorii.
Despre Marc Cain
Marc Cain este un brand premium de fashion feminin fondat ȋn Germania ȋn 1973. Compania are un staff de 870 de angajați în Germania și un volum de vânzări de 253 de milioane euro în 2013. Strategia de dezvoltare a brandului se bazează pe 179 de magazine Marc Cain, 336 shop-in-stores, 367 account clients şi alte 579 magazine upmarket ȋn 59 de țări. Marc Cain combină esteticul cu arta ȋntr-un mod natural, dar ȋn acelaşi timp inovativ şi exclusivist. Piesele din colecțiile Marc Cain se adresează femeilor ȋncrezătoare, curioase, open-minded, care pun accent pe design, calitate şi materiale.
Citiţi şi
Alegem Europa sau ieșim din civilizație
Unde ne sunt oamenii sănătoși la cap și la inimă?
De obicei, 1 decembrie e despre România
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.