Nu toată lumea este indiferentă la frumuseţea şi, în acelaşi timp, dezolarea care stăpâneşte Cazinoul Constanţa. Sony a lansat de curând o reclamă spectaculoasă, emoţionantă, plină de culoare, viaţă şi delicateţe, filmată în interiorul părăsit al Cazinoului. Poate că ceea ce nu au făcut autorităţile atâţia ani de zile va reuşi Sony cu reclama sa la Sony BRAVIA 4K HDR TV şi anume să creeze interes pentru recondiţionarea şi redarea în circuitul turistic al acestei fabuloase clădiri pe care timpul şi nepăsarea o macină trist.
Reclama la noua gamă de televizoare Sony BRAVIA este intitulată „More brilliance. More beauty” şi are ca protagonişti sute de baloane albe şi mii de confeti colorate, ceea ce-i oferă toate premisele pentru a deveni virală pe internet. Aceasta va rula pe toate televizoarele Sony BRAVIA 4K HDR TV din magazinele europene, dar şi pe posturile TV şi site-urile implicate în campania Sony.
Citiţi şi
De ce și-ar face cineva implant de păr – convingeri, pe bune!
Să lăsăm femeile frumoase bărbaților fără imaginație
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.