Julia Roberts (52), care declara că adoră să umble cu piciorul gol, este imaginea brandului de ciorapi Calzedonia. Am fost surprinsă s-o văd, mare, în vitrina magazinului din Romană. Și actrița este la a patra campanie publicitară! Adică, după zâmbetul de milioane, de trei ani încoace își dezvelește și picioarele de milioane. Și le dezvelește e un fel de a spune, doar pentru că poartă scurt, altfel sunt acoperite de ciorapii ultimei campanii, toamnă – iarnă 2019-2020. Ciorapi cu model “picior de cocoș” pe sub un pardesiu baby pink. Sau cu buline, sau animal print, sau modele geometrice.
“Lucrând cu Calzedonia, m-a convins de valoarea ciorapilor și de distracția de a-i purta.”
Spotul de 10 secunde a fost filmat chiar de soțul ei, Danny Moder.
Eu de-aici rețin un singur lucru: dacă ai 52 de ani și arăți bine, poartă scurt, poartă ce vrei, nu te gândi că nu se cade. Da? De asta am ales să scriu despre Julia și ciorapii ei. 🙂
Citiţi şi
Aceste fotografii, aceste momente în timp…
Bare is Beautiful (Fără fard e minunat)
Două femei care au făcut pace cu îmbătrânirea
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.