Plecarea ei de la Vogue Paris, unde a ocupat timp de 10 ani postul de redactor-şef, a inflamat efectiv lumea bună a modei internaţionale. Fosta “muză” (şi consultant) a lui Tom Ford, atât pentru Gucci, cât şi pentru Yves Saint-Laurent, n-a zăbovit deloc pe tuşă: Carine Roitfeld a acceptat deja să colaboreze cu magazinul de lux Barneys din New York – ca editor special, stilist şi “muză” – şi cu Karl Lagerfeld – ca stilist al viitoarei campanii Chanel. Ambiţiile acestei Mari Doamne a modei nu se opresc, însă (se pare) aici:
În urmă cu câteva zile, modelul britanic Amber Atherton a publicat pe Twitter o poză cu un top de dantelă crem, de care era ataşată o etichetă mare, cu numele Carine Roitfeld. În aceeaşi zi, editorul Harper`s Bazaar SUA, Derek Blasberg, a postat – tot pe Twitter – o fotografie în care apar Carine, hairstylist-ul Luigi Murenu şi fotograful Iango Henzi, într-un restaurant londonez, cu mesajul: Regina modei pariziene pentru totdeauna! Carine Roitfeld savurându-şi ceaiul împreună cu Luigi Murenu şi Iango Henzi.
Gaz pur pe focul blogurilor de fashion, care pâlpâiau deja a zvonuri referitoare la o nouă lansare. Să se fi întâlnit cei patru pentru a pune la punct book-ul unei noi linii vestimentare semnate, de-această dată, de fashion editorul francez? Să se fi plictisit Carine de postura de simplă muză şi să se fi hotărât să treacă în tranşeele procesului de creaţie?
Citiţi şi
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.