Înainte de debutul oficial de la Salonul Auto de la Paris, la finalul lunii septembrie 2016, Hyundai dezvăluie noul i30, care va fi disponibil începând cu prima parte a anului 2017.
Cea de-a treia generaţie i30 a fost dezvoltată la Centrul Tehnic Hyundai Motor Europa din Rüsselsheim, testată la Nürburgring şi produsă la fabrica Nošovice, din Republica Cehă. Producătorul auto urmărește astfel să continue succesul modelului i30, comercializat în regiune din 2008, în peste 800.000 de unități.
Noul i30 beneficiază de trei versiuni de motoare pe benzină, clienţii având posibilitatea de a opta între cel de 1,4 litri T-GDi, în patru cilindri, care dezvoltă 140 CP, cel de 1,0 T-GDi, în trei cilindri, disponibil cu 120 CP sau 1,4 litri MPi cu patru cilindri şi 100 CP. În plus, beneficiază şi de un propulsor turbo diesel de 1,6 litri, în patru cilindri, care poate livra 95, 110 sau 136 CP, înregistrând emisii scăzute de CO2, care pornesc de la 89 g / km. Posesorii pot alege între transmisia manuală cu şase rapoarte (6MT) sau cea automată în şapte trepte cu dublu ambreiaj (7DCT).
Pentru siguranţa pasagerilor, i30 este dotat cu sisteme avansate, precum sistemul autonom de frânare la detectarea pietonilor, pilotul automat inteligent, sistemul de asistenţă la menţinerea benzii de rulare, cât şi sistemul de monitorizare a unghiului mort.
Noul model beneficiază de elemente de conectivitate, precum Apple CarPlay, Android Auto sau încărcător wireless. În plus, instrumentarul de bord poate fi echipat opţional cu un ecran tactil de 8 inch, care integrează funcţii media sau de navigaţie, permiţând conducătorului auto să rămână conectat la trafic.
Odată cu lansarea noului i30, Hyundai prezintă noul simbol al viitoarei game de modele – grilă frontală de tip cascadă.
Citiţi şi
Automatizarea porților înseamnă siguranță și confort
Părinți reglați emoțional, copii alfabetizați emoțional
Sunt de neoprit! Efectul Mercedes
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.