Fotografia ca bilet de întoarcere în timp

28 August 2017

Se schimbă lumea. Simțim asta în fiecare zi. Cei care trăiesc prin alte părți își dau seama mai repede. Pentru că sunt parte din ea, pentru că o determină. Iar cei care au de oferit (vândut) ceva n-au altă șansă decât să se plieze inteligent pe aceste noi dorințe, necunoscute generațiilor anterioare. Milenialii îi nedumeresc cu interesul lor pentru alte lucruri decât simbolurile de altădată ale succesului și bunăstării pentru baby boomers și generația X: casă mare, mașină scumpă. Azi, trăiesc mai degrabă simplu și sănătos, cele două chei ale stării de bine. 73% dintre mileniali preferă să fie sănătoși în comparație cu 27% care preferă să fie bogați. Pare că, miraculos, au ajuns mult mai repede la vorba bătrânilor că nimic nu e mai de preț decât sănătatea.

Sunt mai conștienți de sine, de nevoile lor și de mediul în care și-au propus să trăiască o viață bună. Atrași și implicați în cauze care urmăresc să reducă impactul negativ asupra naturii, ei înșiși ante-mergători pe drumuri care duc spre corectarea erorilor, tineri pentru care sustenabilitatea și comerțul echitabil au sens, logică și consistență. Mai centrați pe sine pentru a-și înlesni creșterea, mai circumspecți și mai selectivi cu experiențele propuse – în care caută în primul rând mesajul cu care să rezoneze și le aleg pe care care îi ajută să devină o versiune mai bună a lor – , mai interesați de sănătatea fizică și emoțională. Poate niciodată n-a mai fost atât de aplicat/apreciat/adoptat dictonul latin mens sana in corpore sano.

fotografi

Ce îi mână în viață și ce înseamnă pentru ei o viață bună sunt experiențele în detrimentul acumulărilor materiale. Experiențele relevante. Simplitatea, sănătatea, oamenii, interesul și dincolo de persoana lor.

Valorile lor nu sunt neapărat altele, doar prioritățile s-au schimbat: o viață bună înseamnă relații cu sens și miez în familie și comunitate, să poți ajuta la nevoie și să sprijini acțiunile de mediu, simplitate echilibrată, valori pe care au ajuns mai mai repede decât alte generații să le pună în vârful ierarhiei interioare.

Dacă le este clar ceva este că banii nu pot cumpăra fericirea, dar că pot fi un obstacol în obținerea ei. Și atunci muncesc de rup, fac bani și aleg să cumpere și să adune trăiri și nu lucruri materiale. Nu e de mirare că încearcă să descopere lumea descoperindu-se mai întâi pe ei. Iar uneori, soluția pentru a-și păstra mintea limpede și sufletul odihnit poate fi un atelier de fotografie sau unul de pictură. La botul calului, acolo unde lucrează. Nu e minunat? 🙂



Citiţi şi

Ascensiunea clasei Bleisure – noii călători ai lumii

153 DE SECUNDE  – Manifestul milenalilor merge prin țară

Tri Blend Select – primul shake proteic 100% vegan de la Herbalife Nutrition

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro