Aflu, cu surprindere, că psihopaţii umblă liber pe internet deghizaţi în bărbaţi ideali, iar facebook… hurts! Geee!!! Se pare că unele doamne suferă teribil din această cauză, iar revolta e plauzibilă. E adevărat, dar nu numai bărbaţii bântuie cu ocaua mică pe reţelele de socializare. Numai facebook ştie câţi giga, tera, peta, exa, zetta sau yotta de selfie-uri suportă serverele lor… Selfie-uri în care predomină domnişoare sau doamne cu buze ţuguiate, decolteuri care abia ascund push-up-ul, îmbrăcăminte atât de sumară, încât, dacă faci abstracţie de decor, ai putea jura că poza a fost făcută undeva prin Amsterdam, la vitrinele din Red Light District. Pe fb, selfie-urilor li se aplică regula Kellog’s: ambalaj colorat şi strălucitor, dar înăuntru găseşti doar furaje, eventual puţină ciocolată şi avertismentul că poate conţine urme de seminţe şi fructe.
Dacă m-aş alinia ipocriziei feminine, aş spune că tonele de selfie-uri provocatoare sunt expresia artistică a… a ce mama dracului, că e curvie pe faţă! Facebook a ajuns o reţea de matrimoniale şi de spionaj primar. Fetelor, recunoaşteţi! Doamnelor, recunoaşteţi! Aţi cunoscut un tip… Cine-i? Cine-i? Stai, fato, să-l caut pe facebook! Sounds familiar?! Hmmm! Hmmm!
E adevărat că, aşa cum se prezintă şi fetele cu selfie-ul photosopat, după canoanele 90-60-90, prezentând o realitate cu upgrade faţă de realitate, tot aşa, psihopaţii se deghizează în bărbaţi ideali, gentlemeni perfecţi. Egalitate perfectă!
Dar nu despre asta mi-am propus să vorbesc… Mărturisesc, cu mâna pe inimă, că am două conturi de facebook. Unul „oficială”, populat cu prieteni, cunoştinţe, neamuri, clienţi, colegi de liceu sau de facultate, vecini, străini etc. Pe acesta postez lucuri serioase, anunţuri, funcţionează mai mult ca o pagină de publicitate. Postez fotografii de la diverse întruniri sau întâlniri oficiale, chestii legate de promovarea afacerilor. De altfel, mai au şi alte persoane posibilitatea să gestioneze pagina, pentru a posta şi pe pagina mea „oficială” publicitatea din firme, anunţurile de angajări etc. Am şi al doilea cont pe fb, „contul pe care sunt rău”… Rrrrr!!! Pe acesta e restricţionat accesul la vizualizări sau comentarii şi nu e foarte populat. Primesc acces doar persoanele care intră într-o anumită sferă de „interes”. Eiii, de fiecare dată când vorbesc cu câte o femeie şi mă întreabă de contul de fb, o întreb: Vrei „contul oficial” sau „contul pe care sunt rău”? Până acum, nici măcar o singură femeie nu mi-a răspuns altceva decât „contul pe care eşti rău”! Ca să fiu cinstit până la capăt, întrebarea nici nu am adresat-o unde nu era cazul, ci doar acolo unde se întrevedeau porţi deschise. În situaţiile „serioase” ştiu să înmânez politicos o carte de vizită…
Aşadar, fb a ajuns un spaţiu al seducţiei şi teren de desfăşurare a iubirii. Există ritualuri. Bărbatul îşi încearcă norocul cu un like, un comentariu sub poza duduii, asta după ce, în prealabil, a primit preţiosul „accept”! Comentariile sunt citite de domnişoară/doamnă şi, în funcţie de dorinţele perene sau starea de spirit de moment, binevoieşte să răspundă sau nu. Evident, fata ştie că nu e bine să te bagi în vorbă cu necunoscuţii, cu toţi terchea-berchea, aşa, fără ştii că e un bărbat vrednic, care are ce arăta în viaţă! Urmând eternele sfaturi materne, masculul este radiografiat via fb, iar femeia află dacă este sau nu căsătorit, cum arată nevasta, numărul de copii la purtător, pe unde umblă prin vacanţe, unde stă, cum îi este mobilată casa, ce maşină conduce. Toate aceste informaţii sunt necesare, pe lângă verificarea obligatorie a declaraţiei pe proprie răspundere privind vârsta, locul de muncă, status-ul relaţiei. Practic, bărbaţii, întocmai ca la pescuit, când aruncă porumb cu găleata ca momeală, aruncă găleţi de like-uri şi comentarii, poate, cine ştie, cu noroc, se prinde vreun peşte.
Cu femeile, e altă povestea… Stereotipia nevinovată a femeii începe întotdeauna, dar întotdeauna, cu un: „Bună! Ce faci?”. După care urmează jocul seducţiei, care are ca scop împiedicarea găinii… Când citeşti pe fb „bună! cf?” ştii că urmează clar babardeala… Culmea e că interceptarea bărbatului de către femei nu se face, aşa cum s-ar crede la prima vedere, de către pisi botoxate. Se întâmplă destul de rar treaba asta, doar în cazul în care pisi are în vizor un cont baban şi recomandări precise din partea tovarăşelor de vânătoare. Pisicuţele botoxate sunt vânate ele însele, aşa că doar stau să aleagă spre cine slobozesc cartuşul. Este interesant să observi cum femei distinse, cinstite, cu reputaţie, care trec drept doamne sau domnişoare serioase, se aruncă în acest joc al seducţiei. Motivele sunt diferite, dar asta face jocul şi mai interesant.
Sunt femei părăsite de curând de iubiţi, care se simt dezorientate, vor o confirmare că totuşi sunt valoroase şi, ce altă confirmare poate fi mai bună, decât un alt bărbat, care le acordă atenţie şi le… „Buna! cf?”
Sunt femei care nu mai sunt de mult într-o relaţie şi până la sosirea lui Făt-Frumos au şi ele nişte nevoi de satisfăcut. „buna, cf?”
Sunt femei – maimuţici, care sunt într-o relaţie cu cineva, de regulă un fraier care nu realizează că e ţinut de paravan, până când partenera găseşte pe cineva mai bun. Le alintăm maimuţici, pentru că acţionează precum primatele care se caţară prin copaci, nu dau drumul niciodată crengii din mână până nu se prind bine de următoarea. „buna. cf?”
Sunt femei din categoria „frutti-fresh”, proaspetele divorţate. Astea, în primul an după divorţ, hai să zic un an jumate, maxim doi, încearcă să arate că au revenit din nou pe piaţă, au ridicat semnul de „acces interzis” şi sunt setate pe frecvenţa „Lasă că mă răzbun eu pe prost, să vadă ce a pierdut!”. De regulă, „prostul” constată că nu a pierdut altceva decât o „găurică”, nu prea valoroasă nici aia, din moment ce este oferită cam tuturor doritorilor. După un an-doi, frutti-fresh devine „vinegar-pussy”, când ţinta răzbunării va fi întregul regn masculin, care e găsit de vină pentru toate. „buna… cf?”
Urmează categoria mea preferată: „milfele”! Majoritatea femei măritate, deci şi discrete, milfele îşi redeschid floricica şi pentru alţi bondari decât cei faţă de care au făcut niscaiva jurăminte cândva. Unele sunt cu tupeu, ştiu ce marfă au acasă, omul e obosit, plictisit, nu mai prestează şi pare că nici nu-l prea mai interesează subiectul. Şi nu vor să strice bunătate de viaţă conjugală. Altora, pur şi simplu, nu le ajunge ceea ce primesc între aşternuturile domestice şi vor să simtă iarăşi pasiunea, fluturaşii în stomac, îşi doresc mai mult decât cele câteva minute de rutină în care se consumă toată treaba. Dacă mai şi urmăresc filme deocheate sau au prietene ori colege mai libertine, le vin idei şi vor să aibă şi ele parte de altceva, ceva mai intens, mai tandru, mai sălbatic sau mai porno, mai romantic sau pur şi simplu ceva nou! „BUNA! CF?”
Este o experienţă aparte să descoperi cum, de exemplu, o „milfă” îşi ia inima în dinţi, după 15, 20 sau mai mulţi ani de căsnicie şi se aruncă într-o „aventură”. Uneori, ai surpriza să constaţi că a trăit cumva parcă izolată, decupată din cotidian, având revelaţia că, în secolul XXI, femeile se depilează! Ea, care nu s-a gândit niciodată la asta şi nici n-ar fi avut curajul să îşi tocmească frizer!
Şi când stai şi te gândeşti la acest fascinant univers al plăcutei imoralităţi, al erotismului interzis şi al doritei obscenităţii! Uuuuuu!!! Mmmmm!!! Şi nici nu e aşa de departe… Nu e la ani lumină! E la un click distanţă… Şi la un: „bună! cf?”.
Și tu poți scrie pe Catchy! Trimite-ne textul nepublicat pe internet, cu diacritice, pe office@catchy.ro. Mulțumim.
Citiţi şi
Zavaidoc: iubire și muzică în anul 1923. Un roman insolit, semnat de Doina Ruști
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.