“De-a lungul ultimelor luni, Papa Francisc a ocupat primele pagini ale ziarelor prin nişte tactici de marketing neașteptate care au atras credincioșii de peste tot din lume. A lansat echipe sportive de la Vatican. A tot glumit cu un nas roșu de clovn și o cască de pompier. Alăsat un copil să-l îmbrățișeze în timp ce se adresa pelerinilor. Şi a promis să boteze personal bebelușul unei femei care a refuzat presiunile partenerului ca să avorteze. Papa trece de nivelul colegilor săi înțepați, de aceea a sugerat recent că „chiar și ateii” pot fi salvați și a afirmat că el nu-i va judeca deloc pe catolicii gay și lesbiene. Luna trecută, Papa Francisc a atins 10 milioane de urmăritori pe Twitter, lucru care l-a poziționat chiar sub Kanye West. Peste tot, observatorii vorbesc de „Efectul Francis”.
Dar orice persoană îndrăgită de media modernă are nevoie de o mașină de PR, iar Papa Francisc nu face excepție de la regulă. Greg Burke, reporterul de 53 de ani de la Fox News, a devenit agentul Sfântului Scaun, mai exact, Consilier Senior de Comunicare în Secretariatul de Stat al Vaticanului şi a început treptat să schimbe modul în care se fac lucrurile în orașul Vatican.”
Citiți aici mai multe despre PR-istul Papei care fascinează lumea, cel care a spus că imaginea Papei Francis ar trebui să aibă un avertisment pe ea – „Pericol! Omul acesta s-ar putea să-ți schimbe viața”.
Citiţi şi