Dyson: o jumătate de miliard de lire sterline pentru un păr sănătos

26 October 2022

Când o companie investește jumătate de miliard de lire sterline pentru a stimula noi inovații tehnologice în materie de îngrijire a părului, devin foarte interesată. Când compania care face anunțul este DYSON, nu sunt deloc surprinsă, ci doar nerăbdătoare să apară pe piață rezultatele cercetărilor – 20 de noi produse de beauty. 

Investiția se va derula pe o perioadă de patru ani și va facilita deschiderea de noi laboratoare de cercetare pentru a facilita înțelegerea mai bună a diferitelor tipuri de păr și a deteriorării lor și pentru a stimula progresul tehnologic în domeniu.

Odată cu acest anunț liniștitor pentru viitorul podoabei noastre capilare, Dyson a publicat și rezultatele celui mai cuprinzător studiu efectuat până acum de către companie privind îngrijirea părului – 23 de piețe, 23.000 de respondenți.

Au fost investigate tipurile de păr, obiceiurile de coafare și percepțiile oamenilor asupra sănătății părului, iar răspunsurile au permis inginerilor Dyson să dobândească o înțelegere mai profundă asupra îngrijirii părului. Pentru că, susținută de știință și cercetare, înțelegerea utilizatorilor este esențială în procesul de concepere a designului de produs.

Care sunt principalele rezultate ale cercetării Dyson Global Hair Study 2022

Potrivit studiului Dyson,

  • 7 din 10 respondenți spun că părul lor este deteriorat și prezintă mătreață, iar căderea părului și părul cărunt sunt preocupări principale.
  • Cu toate acestea, 67% dintre respondenți menționează că părul lor este sănătos, în ciuda faptului că este deteriorat.
  • Cum este percepută sănătatea părului: 36% descriu un păr sănătos ca fiind strălucitor, 29% ca fiind neted și 26% atribuie părul sănătos unui scalp sănătos.

Răspunsul la aceste rezultate vine de la Rob Smith, Dyson Senior Principal Hair Scientist: „Mătreața, căderea părului și firele albe nu sunt forme de deteriorare, ci probleme ale scalpului și ale creșterii părului. Deteriorarea acestuia se referă la degradarea cuticulei și a cortexului părului, ceea ce poate duce la păr cu aspect electrizat, lipsit de strălucire sau cu tendință de rupere. Cel mai bun mod de a obține un păr sănătos este prevenirea și reducerea la minimum a expunerii la cauzele de deteriorare. Printre acestea se numără expunerea la căldură extremă, care afectează structura firului de păr, devenind astfel mai predispus la rupere și la despicarea vârfurilor”.

În privința obiceiurilor de îngrijire a părului,

  •  8 din 10 persoane își spală părul în fiecare zi sau o dată la 2 zile;
  • 6 din 10 consumatori și-au schimbat obiceiurile de coafare acasă: 17% își coafează părul mai puțin și folosind mai puține produse pentru păr (9%), iar cel puțin 20% au revenit la rutinele lor de dinainte de pandemie și acest lucru continuă să evolueze.
  • se observă o continuitate în întreținerea și coafarea părului, fixativul de păr, produsele hidratante, potențiatorii de strălucire și balsamurile standard fiind folosite de 3-4 ori pe săptămână.

Rob Smith răspunde: „Cât de des vă spălați părul depinde de tipul de păr, de activitatea desfășurată și de mediu. Spălarea excesivă poate fi foarte dăunătoare, îndepărtând de pe scalp uleiuri naturale și lăsând părul uscat. În general, cu cât părul sau scalpul este mai gras, cu atât mai mult poți lua în considerare să-ți speli părul mai des. Părul drept își poate pierde forma mai ușor din cauza acumulării de uleiuri, în timp ce părul creț sau ondulat absoarbe uleiurile și necesită mai puțină spălare. Este important să fii blând cu scalpul și să folosești șampoane potrivite tipului tău de păr. Aveți grijă să luați în considerare, de asemenea, nivelurile de poluare din mediul în care locuiți, deoarece o combinație între aerul poluat și razele ultraviolete poate provoca niveluri crescute de deteriorare a părului”.

În urmă cu șase ani, compania a revoluționat îngrijirea părului prin lansarea uscătorului de păr Dyson Supersonic™ (despre care am scris aici) – un aparat care utilizează un flux de aer rapid, controlat și tehnologia de control inteligent al căldurii pentru a usca rapid părul, menținându-l în același timp puternic și sănătos. De atunci, Dyson a dezvoltat o gamă de instrumente de styling concepute pentru a oferi stiluri de coafare pentru toate tipurile de păr, limitând expunerea la daunele provocate de căldura extremă. Performanța instrumentelor de styling Dyson este rezultatul unui deceniu de cercetare – de la structura părului până la dinamica fluxului de aer – înțelegând în același timp efectul daunelor termice, mecanice și chimice asupra părului.

DESPRE DYSON

Dyson este o companie globală de cercetare și tehnologie cu operațiuni de inginerie, cercetare, dezvoltare, producție și testare în Singapore, Marea Britanie, Malaezia, Mexic, China și Filipine. După ce a început totul într-o magazie din Marea Britanie, compania Dyson a crescut constant de la înființarea sa în 1993. Astăzi, compania are un sediu global în Singapore și două campusuri tehnologice în Marea Britanie, care se întind pe o suprafață de peste 800 de acri în Malmesbury și Hullavington. Din 1993, Dyson a investit peste 1 miliard de lire sterline în birourile și laboratoarele sale din Wiltshire, care găzduiesc cercetarea, proiectarea și dezvoltarea viitoarei tehnologii Dyson. Dyson este deținută de familie și are peste 14.000 de angajați la nivel global, inclusiv o echipă puternică de 6.000 de ingineri. Compania vinde produse în 84 de piețe, în peste 260 de magazine Dyson Demo, dintre care un număr de 40 vor fi în total deschise până la finalul anului 2022, inclusiv un nou magazin Dyson Virtual Reality Demo.



Citiţi şi

Învățătorii, timpul, barbaria și lucrurile de neacceptat

Un tratament intensiv de hidratare a părului

Exilul

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro