Pentru a înțelege cea mai recentă colecție prezentată de casa Dolce&Gabbana pe podiumul de la Milano, e bine de știut că formula care s-a demonstrat în timp a fi cu adevărat magică s-a închegat în 1980, când Stefano Gabbana, un tânăr aspirant născut în 1942, la Veneția, l-a întâlnit pe Domenico Dolce, un tip cu patru ani mai în vârstă, născut într-un sat din Sicilia. Aveau planuri mari, puțin mai mult de o mie de dolari în buzunar și câteva idei despre modă pe care Gabbana, absolvent de design grafic, le prinsese în scurta experiență de asistent într-un atelier de croitorie din Milano. Doi ani mai târziu aveau deja propriul studio de consultanță, pentru ca, în 1985, să poată ieși pe podiumul de prezentare de la Milano cu prima colecție pentru femei, o încercare întâmpinată pe atunci cu ovații naționale. Hainele erau, mai toate, “homemade”, inspirate de dive italiene gen Sophia Loren sau Anna Magnani. Pe lângă zeițele pe care a anunțat că le va venera, proaspăt înființata casa de modă Dolce&Gabbana și-a definit atunci trei concepte fundamentale – Sicilia, croitorie de înaltă clasă și tradiție.
Continuarea o găsiţi aici.
Citiţi şi
Fabulosul show anual Dolce & Gabbana de la malul lacului Como
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.