Am dat peste un articol genial, doamnelor “de o anumită vârstă”, dacă înțelegeți ce vreau să spun. 🙂 Salvarea onoarei noastre a sosit și un cuvânt, un simplu cuvânt – peren -, ne face dreptate.
Ceea ce simțeam și susțineam cochet – că „vârsta este doar un număr” – devine noul trend în media și publicitate. Stereotipul modelelor generaţionale, bazat e demografice (pe vârste) este depăşit. O dovadă în acest sens poate fi și faptul că Amazon şi Netflix au ales să segmenteze publicul în baza datelor psihografice – comportament, valori și pasiuni comune.
Alcătuim, cu toţii, indiferent de data nașterii, un public relevant, re-le-vant, da?, ancorat în prezent şi conectat la realităţile acestuia, avem prieteni din generații diferite și interese ori hobby-uri considerate altădată „nepotrivite”. Și ce poate fi mai bine și mai frumos?
Nu vi se pare că miroase a pace între generații după toate conflictele în care fiecare se referea la a lui cu nostalgie și era nemulțumit de precedenta și critic cu următoarea? Nu e minunat că fiecare vârstă este relevantă, nu numai perioada de ascensiune a unei generații către putere?
Așadar, stați conectate, doamnele mele “de o anumită vârstă”, nu vă lăsați! Priviți atente în jur și veți vedea că cineva va avea mereu nevoie de ce știm, de ce-am trăit, cum și noi avem nevoie de ceea ce știu ori trăiesc alții. Să nu ieșim din cărți, zic! Ori asta înseamnă să înflorim mereu, să nu devenim imortele… Să fim și noi, nu doar cercetătorii care tot încearcă să-i înțeleagă, cu ochii pe Millenials! 🙂
Share cu #perennials, dacă crezi că ești… relevantă!
Citiţi şi
Fata de zăpadă (poveste de dragoste cu final fericit)
Unde nu e iertare, de multe ori e pace
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.