Când conduci o companie multinațională, banii nu mai sunt de mult o problemă. Timpul, însă, cam da. Și dacă la asta se mai adaugă și lipsa talentului de a-și alege ținutele ori pur și simplu lipsa interesului pentru convenții, numai bine pică ședința foto ocazionată de un interviu în cea mai citită revistă de business din lume. Și uite-așa, obișnuiți să împuște mai mulți iepuri odată, întreprinzătorii își pot cumpăra chiar hainele în care le propun stiliștii de la Forbes să pozeze.
Așa au procedat Kevin Plank de la Armour, Kevin Systrom de la Instagram sau Elon Musk de la SpaceX, a declarat Joseph DeAcetis, directorul artistic al revistei, pe care le deja o vede ca fiind noul Vogue al anului 2013. Lumea este interesată de ce spun acești oameni influenți, că sunt antreprenori puternici, geniali, cu viziune, ori specialiști cu păreri pertinente, și imaginile trebuie să acompanieze profesionist cuvintele lor și să întregească mesajul succesului. Mulți din tinerii de succes de azi s-au format în anii ‘90 au rămas adepții unui stil mai lejer și nu cred că trebuie să te îmbraci în concordanță cu o funcție anume. Dar lumea în care trăiesc acum îi judecă și după haine. Poate vă mai amintiți că Mark Zuckerberg a apărut la o ședință cu acționarii îmbrăcat în halat și papuci de casă… Deh, miliardarii și excentricitățile lor nevinovate, au spus poate unii, îngăduitor. Dar alții n-au uitat și la articolul din Forbes despre miliardarul Elon Musk au fost de părere că „așa ar trebui să se îmbrace și Mark Zuckerberg!” 🙂
Citiţi şi
În mine locuiesc mai multe femei și le iubesc pe toate
Căciuli la modă nu doar pentru zile reci – cum o poți alege pe cea potrivită pentru tine
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.