Cremele Valmont dau timpul înapoi cu 10 ani

1 May 2017

Cum mii de femei din lumea întreagă susțin că un tratament Valmont are efectul “wow!”, vă invit la BeauTEAfull pentru o experienţă senzorială unică, la finalul căreia vei arăta și te vei simţi cu 10 ani mai tânără şi mai plină de energie. 🙂

De ce este atât de special Valmont

Istoria Valmont începe acum 112 de ani, în 1905, în apropierea stațiunii elvețiene Montreux de pe malul lacului Geneva, odată cu deschiderea unei clinici specializate în consiliere nutriţională şi şedinţe de hidroterapie. În căutarea stării de bine, clienţi celebri au semnat în cartea de aur de-a lungul anilor, de la Albert I și Elisabeth, cuplul regal belgian, regele Greciei Constantin I și regina Iranului, la Coco Chanel, Charlie Chaplin, Sophia Loren, Ingrid Bergman, Placido Domingo sau Rainer Maria Rilke ori Louis Aragon.

O schimbare radicală are loc la începutul anilo ’80, când, în timpul unei partide de bridge, directoarea clinicii Valmont o cunoaște pe Nadja Avalle, regina cosmeticelor în Elveția, chimista talentată care crease formulele La Prairie. Îi propune colaborarea și Valmont devine prima clinică dedicată în totalitate esteticii, pionier al artei de întinerire atât de apreciate de o clientelă bogată. În acea epocă, se făceau injecții intravenoase cu celule din ficat de oaie neagră pentru întinerire și o mulțime de celebrități veneau pentru această cură de o săptămână. Astăzi, această practică este interzisă, celulele se beau nu se mai injectează, dar pasul următor făcut de elvețieni a fost  transpunerea aceastei terapii celulare în ceea ce se numește cosmetică celulară. Atunci s-au născut și La Prairie, și Valmont. Iar în 1985, începe istoria unora dintre cei mai puternici și eficienți aliați anti-aging – cosmeticele celulare Valmont, concepute să optimizeze binefacerile deja renumitelor cure.

valmont

În 1991, Didier Guillon, cumpără marca și alături de soția sa Sophie, nu creează produse de îngrijire în funcție de tendințe. Totul e o chestiune de intuiție și de observare a societății. Fac totul singuri, de la început, pas cu pas. Cumpără formule, produc cremele în colaborare cu patru laboratoare elvețiene de prestigiu și transformă pasiunea pentru arta contemporană într-un extraordinar instrument de marketing. “De ce arta ca imagine? Pentru că este cel mai bun partener pentru frumusețe și e mai puternică și mai emoționantă decât orice poster publicitar cu vreo vedetă. Minunate opere de artă creează o atmosferă specială pentru clienții noștri, iar noi le vom câștiga interesul și păstra loialitatea în mod inteligent și vom construi diferit profilul brandului.”

Această semnătură a făcut diferența. “Când vrei să poziționezi un produs de lux, strategia e cea care trebuie să ne inspire. Nu vom face cifrele de afaceri ale brandurilor Sysley sau La Prairie, care sunt peste tot, dar asta nu are importanță.” Valmont este astăzi imaginea proprietarilor Didier și Sophie – exigenți, riguroși, sofisticați, creativi, fini observatori ai evoluției umane -, are 2200 de puncte de vânzare și spa-uri în 43 de piețe și valorează 40 de milioane de euro.

VALMONT 2

Didier și Sophie Guillon – “Scopul pe care îl căutăm cu produsele noastre este să dăm strălucire, să încetinim apariția ridurilor și să întârziem cât mai mult posibil momentul în care clienta noastră va simți dorința de a face o intervenție de medicină estetică. În situația ideală, ne-am dori ca ea să-și asume vârsta și să se simtă frumoasă zilnic.” 

salon Valmont

La Maison Valmont – când arta întâlnește frumusețea

Valmont este una dintre cele mai respectate mărci din branșă, grație produselor inovative, dar și politicii selective de distribuție. Fiecărei game cosmetice lansate i-a fost asociat rapid un ritual spa care garantează efecte imediate și de lungă durată, disponibil astăzi în cele mai exclusiviste hoteluri din lume sau în propriile spa-uri Valmont (Verbier, Hong-Kong, Barcelona, și anul acesta vor deschide noi spa-uri la Tokyo, Vancouver și Pekin). Și o noutate: Valmont a adăugat de curând la protocoalele cosmetice faciale și unul pentru corp care se adresează celulitei.

produse valmont

Obiectivul Valmont: să ajute femeile și bărbații să controleze semnele timpului continuând cercetările în terapia celulară bazată pe principiul biomimetismului (imitarea de modele, sisteme și elemente ale naturii în scopul de a rezolva probleme umane complexe). 

Ca să înțelegeți mai bine universul Valmont, priviți și acest filmuleț.

Vestea bună este că Valmont e prezent și în România, în exclusivitate, la salonul BeauTEAfull din București.

beauteafull

Aici sunt disponibile tratamentele esențiale Valmont – pentru luminozitate, netezire, lifting și strălucire -, dar și produsele de vârf pentru continuarea îngrijirii acasă. Celebra Regenerating Mask cu colagen, cu efect de face lift biologic, care estompează vizibil ridurile şi conferă luminozitate tenului sau adoratul Renewing Pack – best-seller ul brandului, supranumit de cliente “Happy Mask”, care face să dispară cearcănele peste noapte.

Ingredientele active din formulele cosmetice celulare unice sunt ADN-ul înalt polimerizat (HP) extras din splina de somon sălbatic canadian, ADN – ul şi ARN – ul lipozomați cu formidabile virtuți anti-îmbătrânire, apa pură de gheţar (obţinută dintr-un loc păstrat secret, de la poalele gheţarului Valais, aflat la o altitudine de peste 2000 m) sau extractele de plante cultivate în Alpii elveţieni (urzică, măceşe, nalbă, echinaceea sau gălbenele).

Vă așteptăm la reîntâlnirea cu tinerețea! 🙂 



Citiţi şi

Salutări din Alsacia

Cele mai bune cadouri de 8 Martie pentru a face o femeie fericită

Dacă te face să te simți bine, atunci această terapie e bună

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro