Nici în 2016 Crăciunul nu mai vine pe 25 decembrie. El începe undeva la sfârșitul (sau chiar la mijlocul) lunii noiembrie și se prelungește (în spirit) până la Anul Nou. Vorbim, desigur, despre Crăciunul comercial, atunci când brandurile își concentrează toată forța creatoare pentru a rezuma în cel mult trei minute esența mesajelor transmise întregul an, sub o formă încântătoare, menită să-i ”vrăjească” pe clienți, să le umple sufletul de magie și să le insufle nevoi și așteptări pe care doar cumpărăturile le pot potoli. Marile branduri spun prezent și anul acesta cu campanii înduioșătoare de Crăciun. Emoțiile sunt în această perioadă a anului produsul cel mai important pe care ni-l oferă… gratuit. Cu ce costuri? Rămâne de văzut la sfârșitul sezonului cadourilor.
Louis Vuitton presents The Gift Workshop
Dior Holidays made of stars
BURBERRY The Tale of Thomas Burberry | Christmas Campaign 2016 by Fashion Channel
Tiffany & Co. — Holiday 2016: Make The World Sparkle
Mercedes Benz Christmas Ad 2016 – Snow Date
Citiţi şi
De ce să alegi o haină de blană chinchila: Eleganță și confort într-o singură piesă
Spiridușul din bradul de Crăciun
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.