După Donatella Versace, Alberta Ferretti, Fendi sau Moschino, a venit rândul casei Gianfranco Ferré să îşi pună semnătura pe sticla de Coca Cola. Demersul face parte dintr-o campanie de strângere de fonduri demarate la finalul lunii trecute la Milano şi care are ca scop finanţarea unor programe de sănătate şi a unui proiect de cercetare în domeniul fibrozei chistice.
Tommaso Aquilano şi Roberto Rimondi, directorii de creaţie de la GFF, s-au alăturat pleiadei de designeri şi au creat noile sticle speciale Diet Cola. Cei doi s-au inspirat din patru dintre creaţiile reprezentative pentru Gianfranco Ferré şi aşa au apărut cele patru noi vestimentaţii ale sticlei de cola: haina din piele de crocodil, cureluşele cu ţinte, cămaşa albă din mătase şi rochia fucsia.
“Suntem încântaţi de rolul nostru în acest proiect. În plus, considerăm că ideea de a crea o legătură între inconfundabila sticlă de Coca Cola şi stilul Gianfranco Ferré, realizată prin raportarea formei curbate a sticlei la codul de eleganţă al casei este deosebit de stimulant”, au declarat pentru Vogue Tommaso Aquilano şi Roberto Rimondi.
Ultima sticlă de Coca Cola a fost proiectată de Karl Lagerfeld la începutul acestui an.
Citiţi şi
Pentru toate femeile de 60+, pardon, pentru toate femeile :)
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.