CHANEL FACTORY 5 – fabrica de mici fericiri

5 July 2021

Coco Chanel iubea luxul. De origine modestă, singură a descoperit că “luxul nu stă în bogăție și ornamente, ci în lipsa vulgarității” și a decis: “eu rămân în joc să lupt împotriva ei.” Și Coco este în continuare în joc. A jucat cartea simplității și a câștigat. A intuit că simplitatea e cheia rafinamentului nedemodabil. Pentru că nimic din ce pare simplu nu e și seducător de bogat în esențe.

Luxul este, bunăoară, marea văzută din fereastra dormitorului tău: prezentă, dar aparținându-și total. Luxul este timpul petrecut cu tine în momentele în care îți acorzi atenție. Luxul ține de un teritoriu în care gândirea și emoția nu se mai încontrează, iar noțiunea de cost rămâne secundară. Rețineți asta. 🙂

De ce mereu Coco Chanel? Să rămâi o sută de ani ca un reper solid de eleganță și bun gust într-o lume care s-a schimbat de atâtea ori și uneori atât de radical e cea mai convingătoare dovadă că ai avut fler, viziune, inspirație, vocație de cuceritoare și aspirații cât Everestul. Coco e în continuare pe buzele femeilor (și la propriu, pentru că ea a pus preț și miză pe ruj), Coco e în mica rochie neagră cu care nu poți da greș, în gablonzurile purtate la orice oră a zilei, Coco e în mirajul perlelor, Coco e pe pielea femeilor în cea mai intimă atingere (parfumul, cremele, serumurile, elixirurile, săpunurile, gelurile și uleiurile pentru față și corp), dar mai ales în conștiința lor de sine.

Așa am ajuns să cred în “puțin și bun”. Și care să-mi facă plăcere. Intimă. Eu știu ce lenjerie fină am pe piele, eu știu cu ce m-am spălat și cremuit, cu ce mi-am hidratat și catifelat pielea. Parfumul nu mai e doar secretul meu, pentru că mă însoțește discret, dar sesizabil. Dar ce fac în baia mea rămâne în baia mea. 🙂 De aceea, poate, uneori, prea tinere fiind, suntem tentate ca ceea ce nu se vede să fie și “mai așa”, nu neapărat din ce-i mai bun. Greșit. Chiar acela este secretul femeilor care pășesc altfel și care n-au cum trece neobservate. Dacă va fi să mai afle cineva de toate acestea, foarte bine. Dar și dacă nu, tot în câștig rămân.

Și mai e ceva ce vreau să vă spun: noi nu cumpărăm consolator sau substitutiv, noi cumpărăm pentru că ne place să ne facem bucurii. Ceea ce unora li se pare o achiziție ambițioasă, de făcut valuri, pentru alții e doar o alegere la care ajungi după multe încercări.

Despre o astfel de achiziție vreau să vă povestesc azi. Și pentru că e o ediție limitată, mi-aș dori să ajungeți să le încercați cât mai curând în pop up shop-ul deschis în exclusivitate regională în România, în boutique-ul din Băneasa Shopping City

Ediția aniversară Chanel No 5 – 100 de ani de celebritate include din 5 iulie 17 noi produse – simple, mici, utile, indispensabile – grupate sub numele CHANEL FACTORY 5. Luxul în doze mici, experiențe de neprețuit care pot schimba soarta unei zile, de ce nu a fiecărei zile.

Așa cum prima sticlă aleasă pentru parfumul Chanel 5 a fost de-o simplitate cuceritoare, noile capsule de bună stare sunt declinări ca formă și mesaj ale simplității:

1921, 1924, 1950

 

Creatorul lor, Thomas du Pré de Saint Maur care deține poziția de Head of Global Creative Resources Fragrances and Beauty al Casei Chanel, este de părere că “poate exista la fel de multă valoare în produsele pe care le folosești zi de zi ca în cele pe care le păstrăm pentru ocazii speciale, totul ține de felul în care te face să te simți.

The Mystery Box este un kit cu esențialul pentru îngrijirea mâinilor ce conține patru cadouri: crema de mâini de 50 ml parfumată cu N°5 L’EAU, un săculeț, un prosopel care în contact cu apa se desface și apare logoul No 5 și o pilă de unghii în husă neagră.

Loțiune de corp

Ulei de corp, sare de baie, săpun, cremă de corp, gel de corp, loțiune de corp, gel de duș, produse pentru îngrijirea mâinilor… parfumul imaginat de Coco Chanel acum 100 de ani să o facă pe cea care îl poartă să miroasă a femeie, nu a trandafir, e acolo.

 

Intrați 2-3 minute pe Chanel Factory 5, în fabrica legendei Chanel, să vedeți transformările uimitoare ale parfumului legendar pe parcursul celor 100 de ani. 

Așa cum despre un vin bun oricât de mult ai citi, până nu-l guști tu, experiențele altora rămân doar orientative, la fel și cu aceste produse pe care nu le poți înțelege decât la tine în baie și mult după. Chiar dacă azi parfumul acesta nu este numărul unu pe lista ta,  treci pe la boutique-ul CHANEL Espace Beauté și dă-te cu un puf de Chanel 5. Închide ochii și dacă te imaginezi în baia ta, în cada ta sau sub dușul tău învăluită de spuma catifelată și parfumată, apoi hrănind pielea cu alt voal fin de mătase care dispare și lasă în urmă doar finețea, atunci fă următorul pas: cumpără! 🙂



Citiţi şi

De ce să alegi o haină de blană chinchila: Eleganță și confort într-o singură piesă

Țara de sub tron

Da, aceasta este Franța!

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro