“SI” a primit de acum o a treia definiţie, care poate fi descifrată şi de cei care nu înţeleg italiana. Înseamnă, pe lângă “da” şi “sine”, un nou parfum din colecţia lui Giorgio Armani, lansat pe 17 mai, la Milano. Designerul şi-a dorit-o pe Cate Blanchett ca imagine, pentru că, spune el, simbolizează perfect femeia pentru care creează.
Se zvonea deja de ceva timp că următoarea imagine Armani va fi actriţa de origine australiană, care a primit un Oscar pentru rolul feminin secundar din “Aviatorul”, în 2005. Totul o recomandă pentru rol, de la forţa şi independenţa pe care le inspiră şi până la ţinutele Armani în care a apărut pe covorul roşu sau fidelitatea cu care îşi face apariţia în culisele show-urilor italianului. Arată de fiecare dată ireproşabil, adică întocmai ce îşi doreşte şi Giorgio de la parfumurile şi creaţiile sale vestimentare.
Pentru a se asigura că nu îl refuză, Armani i-a propus lui Cate un contract cu o valoare record pentru asocierile dintre celebrităţi şi parfumurile de designer: 10 milioane de dolari. Asta în condiţiile în care Brad Pitt a primit, de exemplu, 7 milioane de dolari pentru campania Chanel 5 din 2012.
Din păcate, însă, mai avem de aşteptat până în septembrie, când va fi SI pus în vânzare. Până atunci putem să ne imaginăm ce parfum ar îmbrăca-o pe Cate, judecând după ţinutele Armani pe care le poartă de ani de zile pe covorul roșu și în afara lui.
Citiţi şi
Aceste fotografii, aceste momente în timp…
Pentru toate femeile care se apropie de 50 de ani
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.