Această ştire poate fi cu greu socotită o surpriză, pentru că Burberry a fost foarte prezent pe online, recunoscând şi exploatând înaintea altora potenţialul internetului. Iar acum, ca o confirmare, de la lansarea paginii de business pe Google+, a reuşit să adune peste 3500 de fani în doar 24 de ore.
Ce are Google+ cu adevărat în plus faţă de paginile brandurilor de lux de pe Facebook sau alte platforme de social media este, fireşte, legătura către cel mai folosit motor de căutare. Apariţia paginilor brandurilor în rezultatele căutărilor şi avantajele SEO se pare că fac parte din înţelegerea cu Google. Fanii şi clienţii pot recomanda paginile pentru business şi branduri cu un +1.
Citiţi şi
Servicii SEO: importanța promovării online pentru afaceri
Voi ați observat cât de greu e pentru unii să suporte fericirea, binele sau succesul altora?
Dispariția lentă a unei platforme de socializare și posibilitatea ca tu să devii CEO
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.