Burberry – primul brand de lux care a intrat pe Google+ for Business

9 November 2011

Această ştire poate fi cu greu socotită o surpriză, pentru că Burberry a fost foarte prezent pe online, recunoscând şi exploatând înaintea altora potenţialul internetului. Iar acum, ca o confirmare, de la lansarea paginii de business pe Google+, a reuşit să adune peste 3500 de fani în doar 24 de ore.

Ce are Google+ cu adevărat în plus faţă de paginile brandurilor de lux de pe Facebook  sau alte platforme de social media este, fireşte, legătura către cel mai folosit motor de căutare. Apariţia paginilor brandurilor în rezultatele căutărilor şi avantajele SEO se pare că fac parte din înţelegerea cu Google. Fanii şi clienţii pot recomanda paginile pentru business şi branduri cu un  +1.



Citiţi şi

Servicii SEO: importanța promovării online pentru afaceri

Voi ați observat cât de greu e pentru unii să suporte fericirea, binele sau succesul altora?

Dispariția lentă a unei platforme de socializare și posibilitatea ca tu să devii CEO

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro