Burberry is here!

7 May 2012

Da, Burberry este brandul acela inconfundabil și atât de clasic englezesc care se legitimează elegant prin carourilor trasate cu negru, alb și roșu pe un fond bej și care a transformat trenchcoat-ul într-o vedetă fără vârstă. Și iată că, din martie, pe Calea Victoriei, s-a deschis în cadrul complexului Radisson Blu, magazinul care expune hainele și accesoriile Burberry după același concept de design ca oriunde în lume. Și până nu intri să atingi, să probezi, să admiri detalii și să vezi dacă rezonezi cu valorile brandului păstrate și transmise cu acuratețe prin timp de mai bine de 150 de ani, poate că nu vei înțelege atașamentul atâtor cumpărători față de numele Burberry.

 Iată câteva repere istorice care vă vor ajuta să vă apropiați cu alte sentimente produsele de lux ale acestei Case.

1856: La 21 de ani, Thomas Burberry deschide primul magazin.
1891: Burberry începe să vândă haine purtând același nume în Haymarket din Londra.
1909: Firma înregistrează marca “Equestrian Knight”.
1915: Burberry trimite în Japonia primul transport de haine de ploaie.
1966: Firma devine parte a Great Universal Stores.
1994: Modelul Christy Turlington devine imaginea brandului în campaniile publicitare.
1996: Burberry acumulează un număr record de premii Queen’s Awards for Export Achievement – șase – și se situează în topul celor mai mari exportatori britanici.
1997: Rose Marie Bravo este numită CEO.
1998: Firma are probleme financiare provocate de criza economică asiatică.
1999: Burberry lansează colecția Prorsum.
2000: Burberry deschide un you magazin fanion în Londra.
Astăzi, Burberry este listată la bursă și ocupă poziția 98 în topul celor mai valoroase branduri din lume. 
Christy Turlington
În final, vă invit să treceți pragul magazinului cu promisiunea unei experiețe senzoriale memorabile și dacă sunteți fan Burberry, și dacă nu. Poate deveniți și se transformă într-o experiență completă care include și shoppingul. :).
Iată acum câteva imagini de la lansarea magazinului Burberry din Taipei (zgârie-norul 101) de săptămâna trecută, o experiență 3D fascinantă pentru invitații care au privit dintr-un spațiu cilindric premiera spectacolului futurist numit Burberry World Live în care s-au îmbinat moda, vremea, stilu de viață și muzica britanică.
Taipei – nicio diferență față de magazinul din București
 
The Taipei 101 skyscraper special lumina pentru lansare Burberry
Filmul 3D la Burberry World Live
Christopher Bailey, Chief Creative Officer (ce nume mai au englezii pentru joburi…)



Citiţi şi

Vremea trenciurilor – spui trenci, spui Burberry

De ce industria luxului intră în forţă pe piaţa second-hand

Moda lui 2019 – la ce renunțăm, ce păstrăm, ce adoptăm din ce e nou

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro