După o sută de ani, Angelina Jolie pășește pe unde a trecut și Regina Maria. 🙂
8-9 iulie, Paris
Actrița Angelina Jolie se află în capitala Franței pentru lansarea noului Mon Guerlain Eau de Parfum Intense, a cărei imagine este din 2017. Împreună cu Laurent Boillot, preşedinte & CEO al Casei Guerlain, au susţinut conferința de presă la Hotel de Crillon*, apoi au vizitat boutique-ul Guerlain 68 de pe Champs-Elysées. În cadrul conferinţei de presă a fost dezvăluit noul film publicitar creat pentru parfumul Mon Guerlain, regizat de Emmanuel Lubezki şi filmat în casa din Cambodgia a Angelinei Jolie.
Angelina a vorbit despre legătura ei cu brandul Guerlain, presiunile la care sunt supuse femeile în ziua de astăzi şi despre înfiinţarea fundaţiei din Cambodgia, în anul 2003, în numele fiului ei Maddox. Scopul fundaţiei este acela de a ajuta comunităţile locale prin accesarea asistenţei medicale, a educatiei şi conservarea mediului.
Laurent Boillot şi Angelina Jolie au dezvăluit proiectul comun pe care îl au în vedere, respectiv protejarea albinelor din zona Samlot, aflată la nord-vest de Cambodgia, în colaborare cu comunităţile locale şi expertiza specialiştilor din domeniul apicol ce au susţinut brandul Guerlain de peste 10 ani.
Începând cu anul 2017, Angelina Jolie a devenit muza parfumului Mon Guerlain, cea mai recentă creaţie feminină a casei, realizată de parfumierii Thierry Wasser şi Delphine Jelk. Implicarea lui Jolie a fost decisă de amintirile din copilărie, mama ei fiind o admiratoare a brandului. “Mama iubea acest brand care vorbește despre frumusețe, istorie și calitate. E una dintre cele mai vechi Case de parfumuri din lume, din Franța, o țară pe care o iubesc și de care mă simt atât de legată.”
Noul parfum va fi pe rafturile magazinelor în septembrie.
Cât timp a fost în Paris, Angelina Jolie (44) s-a întâlnit și cu nașa ei, Jacqueline Bisset (74). Au mâncat la faimoasa braserie Lipp, unde își făceau veacul mai mulți scriitori, printre care și Ernest Hemingway.
Foto SplashNews.com
Bisset a fost aleasă nașa Angelinei datorită prieteniei cu mama ei, Marcheline Bertrand. Care a murit în 2007, la 56 de ani, de cancer ovarian, în 2007, după mai mult de șapte ani de luptă de boala.
Hôtel Crillon – Paris 1950
Hôtel de Crillon (azi, proprietate saudită, administrat de grupul Rosewood Hotels and Resorts) a fost redeschis pe 5 iulie 2017, după patru ani cât a durat renovarea de 200 de milioane de dolari făcută cu patru case de design interior și cu 147 meșteșugari de la Métiers d’Art. Renovare în care a fost implicat și Karl Lagerfeld, bun cunoscător al design-ului secolului 18.
Vedere spre Turnul Eiffel și Grand Palais, de pe terasa apartamentului Bernstein, denumit astfel în onoarea compozitorului Leonard Bernstein, un frecvent oaspete al hotelului.
Cu un an în urmă, hotelul Ritz s-a redeschis după o uriașă renovare.
Și încă ceva fără de care n-aș putea încheia această știre. 🙂
În urmă cu 100 de ani, în martie 1919, regina Maria a plecat la Paris, în timpul Conferinței de pace, să susțină cauza României. Unde credeți că a stat împreună cu cele două fiice care au însoțit-o? Exact, la Hotel de Crillon…
Regina Maria, prințesa Elisabeta și prințesa Maria (Mignon), 8 martie 1919
Dar, pe lângă faptul că au trecut prin același hotel, pe cele două femei le mai poate lega ceva: faptul că amândouă au făcut reclamă unor produse destinate înfrumusețării femeii. 🙂 Doar că regina noastră, cel mai frumos cap încoronat al Europei, și primul care a apărut într-o reclamă, a fost plătită în… creme. Pentru că firma producătoare era în pragul falimentului.
La invitația agenției americane J. W. Thompson, Regina Maria a României a acceptat să apară într-o reclamă, în care să laude calitățile cremei Pond’s Cold, după ce vânzările firmei scăzuseră foarte mult. Reclama o înfăţişa pe Regina Maria îmbrăcată elegant, într-o atmosferă intimă.
„Nici o femeie nu e atât de sus plasată, încât să-şi permită să-şi neglijeze aspectul. Imaginea personală este vitală pentru succesul ei şi nu poate îngădui ca semnele obişnuite de oboseală să se vadă pe chipul ei. Sunt încredinţată că frumuseţea poate fi menţinută prin folosirea zilnică a cremelor Pond’s”, era îndemnul reginei către femei atunci când promova virtuţile celebrei creme de îngrijire. Articolul publicitar, distribuit în mai multe gazete englezești, avea un titlu pe măsură: „Ce spune cea mai frumoasă regină din Europa despre îngrijirea tenului“.
Citiţi şi
Reverențe în fața Divei – Maria
România eternă și deloc fascinantă. Cum se încheie războiul proștilor cu lumea
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.