Amourette – sfântul protector de fiecare zi al sânilor noștri

18 May 2018

Creat în urmă cu 60 de ani, modelul Amourette de la Triumph s-a dovedit a fi o mereu proaspătă și tentantă alegere pentru toate generațiile de femei de-atunci încoace. Posibil să fi avut și numele o contribuție la acest succes continuu – amourette nu e chiar marea dragoste (amour), e căutarea ei prin deschiderea porților inimii și curajul de a te îndrăgosti, fie și pentru scurt timp. Eliberarea de tabuuri și prejudecăți, joaca rafinată, subtilă și palpitantă cu focul dragostei. O combinație explozivă atunci, ca și acum. Pentru că n-am încetat să fim femei, oricât feminism ar curge azi prin venele noastre, pentru că ne plac lucrurile frumoase – și numai pentru noi,  dar și pentru a fi văzute și admirate în combinația perfectă.

Amourette

Modelul lansat pentru sezonul toamnă-iarnă 2017, Amourette Charm, e cea mai recentă declinare a modelului original. Lansarea lui a fost mai strălucitoare și pentru că bijutierul Thomas Sabo și-a asociat celebritatea proprie cu cea a brandului Triumph – luxul confortului de fiecare zi, croit dintr-o dantelă florală sofisticată, feminitatea și dragostea au primit drept omagiu un elegant “charm” cu însemnul coroanei. O declarație curajoasă – inima e regina…

charm

… și sutienul lipit de locul unde bate ea, cel mai intim aliat. 🙂

Amourette_300_W

Campania “Find the one for every you” cu modelul australian Jessica Hart a fost realizată cu fotograful britanic de modă Rankin și este dedicată femeii moderne, multi-tasking, în sensul cel mai bun – întreprinzătoare, mamă, sportivă. Iar Triumph îi este alături, zi de zi, cu sutienul potrivit, la orice vârstă ori ocazie, orice formă sau mărime ar avea. Este despre orice femeie, fără idealizarea unui model anume… Și asta ne place!

sutiene

Iată modelele cele noi! Se poartă CULORI PROASPETE, PUDRATE – ROZ-ORANJ, VERDE, BABY BLUE ȘI PIERSICĂ… 

Toate modelele și mărimile din tabel sunt disponibile în magazinele Triumph. La bună alegere și nu uitați: #TogetherWeTriumph!

***

Acum să pornim într-o călătorie în timp spre anul nașterii acestui sfânt protector de fiecare zi al sânilor noștri…

2013-2016 au fost anii de domnie ai modelului Amourette Spotlight – o versiune tinerească, trendy și seducătoare a celui original.

amourette spotlight

amourette

A fost prezentat în campania toamnă-iarnă 2014, realizată de renumita fotografă de modă Ellen von Unwerth.

Triumph-AW13-Campaign_3

În 2016, s-a lansat tehnologia inovatoare soft Triumph Magic Wire aplicată colecției Amourette 300, pentru un plus de confort, flexibilitate și suport.

triumph amourette

2005

Este anul în care s-a lansat designul Amourette 300 așa cum este cunoscut azi – dantelă,  asociată dintotdeauna cu feminitatea și stilul, dar și croiul ce oferă un excepțional confort și suport.

1990

Este anul de naștere al primului sutien de dantelă Amourette 300. În scurt timp, a cunoscut faima internațională. Sutienul „go-to pin-up” a fost promovat de o campanie publicitară de mare succes „Für den Körper. Für die Sinne” (Pentru corp. Pentru simțuri) având-o ca protagonistă pe Naomi Campbell.

naomi

1966

amourette 1966

1955

În urma succesului avut cu un an înainte datorită asocierii numelui Triumph cu o celebră casă de modă pariziană, a fost lansată prima campanie publicitară Amourette. Campania sublinia nevoia de lenjerie la modă, feminină și măgulitoare.

triumph amourette Maggy Rouff Paris

1954

Anul de naștere al conceptului Amourette! Lansarea oficială s-a făcut alături de Casa Maggy Rouff Paris, iar colaborarea a însemnat recomandarea Amourette drept “fundația” perfectă pentru stilul feminin al epocii – talii subțiri și sâni obraznic proiectați înainte. La care se va adăuga și noua libertate permisă de modelul de sutien – decolteurile tot mai adânci…

amourette 1954

1886

Este anul în care a fost fondată compania Triumph. De către… doi bărbați: corsetierul Johan Gottfried Spiesshofer și comerciantul Michael Braun. Era epoca în care moda feminină însemna alungirea siluetei. Rochiile urmau fidel sinuozitățile trupului de la piept până la șolduri, așa încât era nevoie de corsete care să evidențieze feminitatea. Și cu aceste corsete au început afacerea în slujba frumuseții femeilor și istoria celui mai cunoscut brand de lenjerie intimă.

amourette 1886

Observați un detaliu: toți lucrătorii care “montau” corsete erau bărbați… 🙂

Aceasta a fost istoria celui mai iubit sutien, Amourette. Ce să vă doresc altceva decât la cât mai multe îndrăgostiri și la cât mai multe ajutoare care poartă acest nume! Câte o culoare pentru fiecare stare! 🙂



Citiţi şi

A murit Tatjana Patitz, supermodel al anilor ’90

Vogue Paris a împlinit 100 ani

Noua colecţie Triumph – Toamnă/ Iarnă 2019

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro