Amanta nu e doar sex. Niciodată n-a fost

13 April 2015

oana simionescuRitualul ei e unul complex, al iubirii de sine. De la corset și până la ciorapii cu bandă, de la parfumul atent ales și până la rujul cu nuanță perfect în consens cu tenul, Femeia își prezintă sexualitatea imaginației Lui, nu privirii concrete. Baia de seară e întotdeauna însoțită de o carte bună și un pahar de vin roșu, cu picior, iar aromele spumei îi înmoaie pielea și îi imprima un miros de vanilie și cultură, pe ritmuri relaxante.

Amanta nu e doar sex, niciodată n-a fost. Amanta e o muză care-și înțelege rolul și știe să și-l joace așa cum Soția a uitat de mult să o mai facă. E cea care aduce poezia în viața Lui, cea care prin doar jumătate de centimetru de piele descoperită, între fustă și dres, neglijent, ca și cum n-ar fi știut ce se întâmplă, îi poate da fantezii absurde, aproape de nebunie. E Femeia care nu are nevoie să își descopere sânii sau să își sublinieze fundul ca să îl facă să o viseze, ci stăpânește arta de a fi Femeie până în cele mai mici amănunte.

amantă

O conversație nu e niciodată doar o conversație. Banalul „Bună!” creează o confuzie de instincte, emoții și inspirație, în mintea celuilalt. Ea nu discută cu vorba, ci cu privirea, cu atitudinea, cu porii. Fiecare gest se cere urmat de un răspuns, fiecare detaliu are două moduri de interpretare. Nimic vulgar, nimic neșlefuit în ani de cizelare ca Om, ca Femeie, ca Amantă. Un complet format din experiențe, educație, cochetărie, nici o parte a personalității ei nu a rămas neatinsă de briciul dur al conștiintei și învățată a fi stăpânită până la punctul în care să devină liricism.

Pentru că da, Amanta este poezia care îi lipsește din viața Lui. Niciodată n-a fost vorba doar de sex, cum niciodată poezia nu a fost doar despre scris. Te-ntrebi de ce Ea și nu Tu? Pentru că Femeie nu înseamnă ce crezi tu, cel mai probabil, ci e ceva mult mai profund decât aparențele. În intimitatea unei camere, tot ce mai rămâne din două persoane sunt instinctele și plăcerile, însă drumul până acolo e unul lung, bătut de multe ori și cunoscut prin zeci de experiențe, pe care sexualitatea s-a transformat din concretele poziții într-un dans al tuturor simțurilor, fie ele fizice, mentale sau emoționale. Nefericiți cei care s-au oprit doar la începutul lui, pentru că aceia ratează o călătorie spirituală spre Tot.



Citiţi şi

Mesaj pentru prietenii și cunoscuții tăi de la… scumpa ta amantă

Obsesia pentru greutate: cum o depășești

Ce au în comun Trump, Putin și Georgescu

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

  1. d3v / 16 April 2015 3:39

    Amanta nu e ce crezi tu ca e. Pentru referinte, search dex. Poate chiar inveti ceva din textele amantelor, dupa ce intelegi.

    Reply
    • adina / 16 April 2015 15:37

      Citez comentariul lui Ionut : ” te pricepi la cuvinte….le combini frumos, subliniezi ce te intereseaza…cu alte cuvinte stii sa vinzi….dar doar atat….viata nu e asa cum o vezi sau o prezinti tu…” fiecare concepe notiunile in felul sau. Eu am pareea mea… am tot ce imi trebuie si cu siguranta nu sunt persoana care are nevoie de instructiuni pt senzualitate. Fiecare are atuurile sale. Daca tot dat fiind am fost clasificate sa zicem ca fiecare defileaza cu ce are. Nu am nimic impotriva dar nu sunt nici pro. Nu suteti un subiect nou… daca asa va numiti in ziua de azi e altceva.

      Reply
    • miky / 20 April 2015 21:37

      Corect nu este doar sex, sunt si beneficiile, astept cu interes sa o cunosc si eu pe amanta tanara a unui pensionar amarat care traieste dintr-o pensie de CAP si nu-si permite sa plateasca camere inchiriate cu ora, asa ca generoasa lui amanta tanara face cinste nu doar cu sex de calitate ci si cu camera de hotel, nu de alta dar pe cele ale pensionarilor bogati le-am vazut la televizor si nu numai…Dar mai apoi asa sunt eu o limitata, mi-au placut doar lucrurile sigure motiv pentru care am ales statutul ingrat de sotie.

      Reply
  2. adina / 15 April 2015 23:53

    Nu pot sa fiu de acord cu conceptia de “conceputa pt…” toti am fost conceputi pt.
    Amantele nu fura barbatii altor femei. Si nu , nu sunt o amanta. Daca asta crezi atunci tu de ce te ai intors la nevasta ta?? E clar ca nu te a furat nimeni dupa ce ai calcat un juramant. Tot ce sper e ca te simti vinovat si sper ca acum sa o pretuiesti mai mult pe mama copiilor tai! De obicei toti care inseala o femeie pe care de fapt o iubesc(saucel putin cei care au o constiinta) se simt vinovati si se intorc incercand sa se revanseze intr-un fel sau altul!cel mai bun ajutor pe care il poate primi o femeie este aprecierea, mangaierea, zambetul adevarat al fericirii si poate putin timp liber pt ea!
    Poate chiar de asta exista amantele! Poate asa un babat apreciaza ce are.

    Reply
    • miky / 16 April 2015 21:54

      Ma bucur de fiecare data cad vad oameni naivi si ma intristez cand vad oameni prosti, desi notiunile de baza din afirmatia de mai sus pot fi pe alocuri similare exista totusi diferente de nuanta. Barbatii din toate timpurile si de pe toate continentele au cautat femeia perfecta si pentru ca natura nu a zamislit-o inca unii, mai “perfectionisti” au gasit variante ajutatoare si au descoperit diviziunea muncii, care este in fond foarte avantajoasa. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla cu institutia casatoriei daca nu ar exista amantele, zau s-ar duce de rapa, in multe familii testosteronul ar sufoca pur si simplu armonia familiei pe cand amantlacul o consolideaza il face pe barbat atent cu sotia lui, remuscarile muscaturii din fructul oprit vor face din el un sot adorabil, daca te rog frumos pot sa-ti dau numarul de telefon al sotului meu, vreau si eu armonie…

      Reply
  3. Belle dImagination / 15 April 2015 1:28

    Per total meştere, femeia trebuie să facă ce crezi tu că trebuie să facă, altminteri o aşteaptă o bătaie la dosul gol cu nuiaua, nu?

    Şi după tine femeia fiind doar o ouătoare, n-are nevoie de creierul care i s-a dat, n-are voie să aibă alte aspiraţii personale, trebuie să ceară voie să facă orice. Nu?

    Reply
  4. emy / 15 April 2015 0:15

    @Ramona, ms mult. La multe articole nu am avut dispozitie sa ma bag dar aici comentariile au fost fenomenale. Mi-ar placea sa vorbim mai mult, pana ne omoara cu pietre 🙂

    Reply
  5. emy / 15 April 2015 0:04

    Nu cred ca reusesti sa ma compatimesti mai mult decat ma determini pe mine sa o fac la adresa ta. Probabil barbati ca tine au sotii extenuate cu 4 copii. Nu ti-ai neglijat sotia din cauza unei amante, ci din cauza ta, nu incerca tu sa reduci conditia barbatului la simpla primata care reactioneaza ca un soricel la cascaval.Te-ai dus de buna voie la amanta. Si-mi mai pare rau ca nu reusesti sa primesti mesajul. Nu am cum sa reduc rolul femeii la placerea barbatului cand consider ca FEMEIA in primul rand ar trebui sa traiasca pentru ea, sa aiba o viata a ei independenta, libertatea ei de a alege sa fie amanta sau sotie, e in primul rand libertatate, si da, daca procreaza este absolut normal sa se intample asta intr-un context institutionalizat dar nu trebuie rezumata casnicia la asta. Nici acest aspect nu l-ai perceput desi m-am exprimat f clar. Refuz sa cred ca ai vreun cabinet, si consiliezi persoane care ar avea nevoie de un real ajutor.
    Un psiholog/psihiatru nu ar putea face incheierea jignitoare pe care ai facut-o tu, nici introducerea de altfel.

    Reply
    • adina / 15 April 2015 22:55

      Sper sa mai fii prin preajma si cand vei deveni mama si nevasta cuiva ! Frumusetea chiar e trecatoare , la fel ca timpul… si barbatul e mereu in cautare de ceva mai bun!
      Foarte mult imi doresc sa vad schimbarea! 🙂 imi imaginez ca e greu sa fii atacata… eu sunt doar o persoana curioasa.

      Reply
  6. maria / 14 April 2015 19:33

    Interesant subiect.Adevarul este pe undeva pe la mijloc…imi vin in minte nevestele care au …un amant…foste colege, pe vremea cand eu eram o pustoaica pentru ele…acasa totul era “bec”, camasile sotului calcate si asezate pe umerase, mancarea preferata pe aragaz….nu i se putea reprosa nimic…de la ele am inteles ca e cam greu dupa discutii despre “nu ne ajung banii nici luna asta” sa mai fii o ..”poezie”…dupa: “cel mic iar a luat 4 la romana…ce facem?” e greu sa mai fii plina de interes pentru EL…Parca uita toata lumea ca avand copii ..nu prea mai exista intimitatea de dinainte, ca nu poti merge in dormitor sa-ti asezi linistita ciorapii cu banda…si sa te parfumezi …cand prin casa se alearga copii- pe care ii iubesc amandoi deopotriva! Imi spunea un barbat ca asa de mult isi doreste o straina in pat..de ii vine sa se tavaleasca pe jos…imi spunea o femeie ca atat de mult isi doreste o noapte frumoasa cu cineva cu care nu are nimic in comun, nici copii, nici discutii despre bani…cu cineva cu care ar putea fi doare femeie…si da rolul amantei este “de bine” daca nu devine iubita….atunci se schimba ecuatia si el nu se mai intoarce “proaspat ” si cu flori pt sotie…ci bosumflat si increzator ca a descoperit “femeia visurilor sale”…si pe care ..daca o ia de nevasta…va avea cam aceleasi discutii ca si prima data ..in plus discutiile despre copii tai si ..copii mei….

    Reply
  7. adina / 14 April 2015 13:42

    Ce tot atat e vina femeiica nu mai e seducatoare , ca nu mai e nu stiu cum?? Astea sunt conceptiile barbatilor care de fapt se dezbraca de vina. La fel de bine o nevasta iti poate fi amanta! Doar ca barbatii isi imping nevestele spre a deveni doar simple obiecte, bune de facut ale casei prin faptul ca nu le mai vad ! In nici un fel! Cert este ca ba nu mai are chef sa petreaca timpul cu femeia care a aleso , ba nu are chef de sex asta seara, ba vrea liniste, orice numai sa fie lasat in pace iar cand femeia se satura de lucrurile astea il lasa in pace pt ca a obosit si au fost in zadar incercarile ei deseductie, sa il atace cum o facea alte dati.in timpulasta el deja stie a are nevoie de alta prada pt ca s-a plictisit , a savurat ce il interesa…. asta cauta la o amanta…. Amanta nu are nimic mai special!este tot o femeie! Aceeasi femeia are poate fi iubita si dorita si poate refuzata sau respinsa! De unde toate lucrurile astea cu amanta are ceva special? E femeie ca toate femeile. Cand un barbat s a plictisit acasa cauta aletceva! Doar un prost isi va lasa copii si nevasta pt o aventura! Din tot ce am vazut eu sincer toti isi doresc familia inapoi, pt ca la un moment dat iti dai seama ca nu ti ai dorit alta familie , ca esti obisnuit cu a ta si ca ar fi greu iar sa construiesti ceva ce deja ai! Daca cumva unul din voi se gandeste sa isi paraseasca nevasta sa stiti ca o sa ii duceti dorul! Daca unul din voi se gandeste sa isi paraseasca amanta chiar va rog ! Ii ocupati timpul degeaba si inima … si patul! Toate suntem amante si putem fi. Decizia sta in constiinta noastra si dupa cum am citit cev mai sus ca femeie de ce ai vrea sa distrugi o alta femeie?cand stii cum e sa ti se rupa inima?

    Reply
  8. Bookish / 14 April 2015 12:43

    Observ tendinta asta de prezentare a amantelor intr-o lumina mistica, ceea ce nu face decat sa le sporeasca farmecul in fata barbatilor. Amantele sunt niste distrugatoare de relatii, la fel ca si barbatii care le fac “amante”.

    Reply
  9. Andrei / 13 April 2015 17:11

    Pe mine ma amuza de fiecare data ravna si insistenta cu care se consoleaza nevestele cand aud sau citesc ceva despre o amanta. in loc sa ia lectii din ce spune aceasta si eventual si din ce face sau cum face, de fapt, confirma autosuficienta femeilor si orgoliul lor. Nici macar nu recunosc ca singura sansa sa se trezeasca la realitate , sa-si reeevalueze barbatul, sa-si resusciteze casnicia este descoperirea amantei, e singura lor sansa si ar trebui sa le fie recunoscatoare acestora. Ca barbatii sunt slabi in fata nevestelor si lasi in fata amantelor e bine- cunoscut, mai ales romanii, comozi si complexati, mai ales barbatii trecuti de 50 de ani, ce daca motaie intr-o casnicie, ce daca se cearta, injura sau nu-si vorbesc, e mai comod, si nici nu cred in fluturi. E valabil si-n cazul nevestelor adaugand si teama de singuratate, lipsa de variante, de solicitare din partea barbatilor dupa o anumita varsta si atunci si unii si altii prefera sa-si manance ficatii. Daca merg pe strada pot sa spun cu ochii inchisi care-i nevasta si care-i amanta, deosebire de parfum si voce, daca deschid ochii, femeia in trening e singur nevasta. Neeh, amanta niciodata n-o sa fie ” nevasta” spre deosebire de aceasta a invatat lectia si iubeste.

    Reply
    • io / 13 April 2015 23:23

      nu stiu cat e vorba de autosuficienta si orgoliu cat mai degraba de teama si neputinta. dar astea doua fac parte din natura umana…

      am remarcat ca singurele comentarii realiste, la acest articol, vin din partea barbatilor.

      PS saracia, mai ales in tari nevoiase ca Romania, tine foarte multe relatii departe de divort.

      Reply
    • emy / 14 April 2015 1:26

      Andrei, femeile astea, arata ca pot imprastia mult venin, si arata de fapt ca fascinatia barbatilor pentru amante nu este matasea, si ciorapul cu banda, ci faptul ca aceste detalii duc la ideea de feminitate. Barbatilor le lipseste asta. Daca unele sotii au grija si sa fie sexy dar sustin ca “dna” de mai jos ca le intereseaza institutia casatoriei mai mult decat barbatul pe care se presupune ca-l iubesc, e degeaba. E inutil sa-ti pui un corset si niste ciorapi daca stai cu mainile in sold si vorbesti ca la piata, daca esti rea efectiv, si te intereseaza doar ca el sa vina acasa nu conteaza daca fericit sau nu, cu gandul la alta sau nu. Pe ele le intereseaza sa fie maritate, sa aiba cu cine si dace sarbatorile. Ele, prin comportamentul lor, au creat un piedestal pentru amante, si o poezie pt ele.
      E trist, pe cuvant, si nu pt ele ci pt copiii lor, pt ca din toata povestea ei sufera. E trist sa te rezumi la atat, la un act. Sa-ti doresti sa moara amantele, pt ca asta e singura ta modalitate de a-l tine langa tine.
      Sa fiu femeie, e in primul rand o bucurie pt mine, si asta-l face fericit si pe el. De ce e atat de greu…? E atat de greu sa fii ingrijita, sa fii gingasa, sa fii dulce in comportament si in glas, e atat de greu sa oferi frumosul ?

      Reply
      • adina / 14 April 2015 14:02

        O spun de pe acum , nu sunt maritata si nu am copii.
        Ce e asa de greu sa fii ingrijita si ce ai mai spus acolo e foarte urat! Fiecare femeie se ingrijeste dupa posibilitati si daca tu spui asta gandesc ca ar trebui sa fii o persoana super ingrijita ca dca tu ti ai permis ca femeie sa critici alte femei care iti zic : au 4 copii , barbatul vrea sa manance acum si sa isi bea cafeaua (ca sa o poate taia repede la o gagica mai tanara ca ea sa ii dea doua numere si sa o alinte cu cuvinte mincinose ) , sa calce sa imbrace copii sa ii duca la scoala sa fac curat in casa si apoi poate are si ea putin timp sa se spele si sa se aranjeze s mearga la munca pt ca nu doreste sa fie criticata ca nu face nimic cand de fapt face totul si uita de e. Da … putea fi mama ta! Pe care dupa cum vad nu o respecti doar ca poate nu avea timp sa isi dea cu o crema pe fata in timp ce iti schimba scutecele! Tine minte ca si o amanta ajunge FEMEIE! Asta dupa ce se da cu capul de toti peretii cand se gandeste cu cine s a distrat pana la 30 de ani !numai bine iti doresc

      • emy / 14 April 2015 16:51

        Imi pare rau Adina sa te dezamagesc. Faci cel mai josnic lucru sa te legi de mama cuiva, dar daca atat poti. N-am sa ma supar pt ca este evident ca vorbesc frustrarile din tine, mereu femeile care sunt neingrijite sau vina pe posibilitatile financiare, eu am spus doar sa fie ingrijita, evident dupa posibilitati, nu cum. Pentru ca nici sotul care lucreaza in constructii nu va avea acces la o amanta cu tot arsenalul de ingrijire si nici biata sotie nu-si permite. Te dezamagesc, mama mea are o casnicie de 35 de ani, este o doamna fara nici o exagerare, dar este o dna ceea ce multor alte mame le lipseste, o dna in atitudine, in purtare, in vestimentatie, ingrijire etc.
        Eu am mai comentat la alte articole ca e greu sa fii mama si ca barbatul nu ajuta suficient uneori, dar tu ca femeie de ce ai facut 4 copii daca stiai ca asta te va transforma in mama si atat? Nu te a interesant atunci sa ai si sot fericit, sa fii si tu femeie ? De ce sa faci 4 copii cand stii ca nu poti avea o bona, sau alt ajutor?
        Si daca le-ai facut pe toate acestea si sotul vrea si farfuria sub nas, daca ai acest gen de sot, de ce nu divortezi, de sa alegi sa fii o sclava? De ce nu divortezi daca e asa rau si sa-ti doresti sa moara amantele, cum zicea una mai jos? Vrei neaparat sa ramai cu raul ala, numai sa fii maritata, e ceva de speriat.
        Inca o data iti spun, si o amanta are mai mult bun simt ca voi, si mai multe valori, o amanta nu s-ar lua de ce are omul mai sfant: de parinti. Atata ai putut, toate cele bune.

      • Moi / 15 April 2015 23:58

        Vorbesti aberatii , draga Emi.. Scutura din cap si trezeste-te la realiate ca viata nu e ca in Pretty woman..

      • adina / 16 April 2015 0:11

        “Ca voi …”?… scuza ma dar de cand suntem categorizate? Ciudat e ca nici macar nu stii din ce categorie fac parte! Vad ca nu ai nici o problema in a te categoriza. Si sa iti spu ceva ? Bunul simt nu vine asa…. pe categorii. Daca intrebi un om pe strada iti va spune ca o amanta nu are bun simt… nu are nici respect! In primul rand pt propria persoana! Tu desconsideri toate femeile crezi ca esti mai buna pt ca iti oferi serviciile sub pretextul ca stii cum se iubeste….SI TU ESTI FEMEIE! Si iti vei dori ce toate ne dorim la un moment dat! Sa speram ca nu va exista cineva ca tine sa iti dea aceleasi raspunsuri pe care tu le ai dat unei FEMEI! Ai dreptate… femeile au mult venin…
        Acum poti sa incerci sa ghicesti din care “voi” fac parte!

      • emy / 14 April 2015 17:18

        Tu vorbesti de nivelul de amanta pe care-l cunosti, de barbatul pe care l ai. Nu voi fi niciodata amanta celui care acasa are pretentia sa-i gateasca femeia si sa-i faca ea cafeaua neaparat si sa creasca singura 4 copii. Si da, sunt super ingrijita, imi si permit asta, si evident ca nu as fi amanta unui muncitor, care vrea o “gagica”. Ci pe cineva de nivelul meu.

        O amanta ajunge femeie, ai dreptate, doar ca nu se da cu capul de pereti pt cei cu care s-a “distrat” pana la 30 ci se bucura de amintirile frumoase, de experiente si pretuieste fiecare om de la care a avut ceva de invatat, amant sau nu.

        O amanta ajunge femeie dar sigur nu ajunge femeia descrisa de tine. Si ea nu va regreta la 30 nici la 40 ca s-a simtit bine, si-a trait viata si nu s-a casatorit. Pentru ca amanta are preocupari, nu are loc de munca, are cariera, are hobby uri, are o viata a ei, placeri ale ei nedictate de o viata in doi. In fond nu conteaza daca te-ai grabit sau nu sa-ti faci o familie, in fond nu conteaza nici daca ti-ai facut sau nu, cand ajungi la final de viata conteaza cat te-ai bucurat, cat si cum ai iubit si ce amintiri ti-ai facut. Cu familie sau fara conteaza sa traiesti cat se poate fara rautati, fara sa urasti,

      • Ramona / 14 April 2015 19:39

        @Emy, se pare ca, fara sa vreau, ti-am predat stafeta in lupta asta acerba, virtual-inutila, dintre neveste si amante. Scrii atat de frumos despre feminitate si esenta trairilor autentice, neingradite de prejudecati, de parca ai fi sora mea geamana-n simtiri.

        @Restul – fiecare apara cum poate ceea ce (pare) ca are. Ipocrizia este virtute nationala.

      • Mira / 15 April 2015 22:23

        AMANTA NU E DOAR SEX.. STIATI CA…

        Emy spune:”si o amanta are mai mult bun simt ca voi, si mai multe valori”. Da, tot ce se poate , de la caz la caz. Sunt atat de curioasa sa aflu CE VALORI ARE O AMANTA?!!
        Ar putea sa-mi raspunda chiar persoana care afirma cele de mai sus? In afara de altruism, evident, fiind o calitate si o valoare: a ajuta dezinteresat pe semenul tau.
        Caci asa am inteles – exista o anumita categorie de femei (categoria “muzelor”) care ajuta, sprijina dezinteresat barbatii casatoriti nefericiti dar care au ceva posibilitati financiare. Exista cineva care poate sa nege argumentat acest lucru? Pai ia ganditi-va, aceste persoane au calitati dintre cele mai diverse si greu de gasit intr-un singur om, ajutand nu numai sotul ci si sotia. Hai sa ne aruncam privirea asupra catorva.
        Amanta este un bun confident, consilier. El vine incarcat cu fel si fel de probleme, cele mai comune fiind cele de la serviciu si de acasa. Nivelul lui de stres e unul ridicat din pricina atator responsabilitati ce atarna pe umerii lui. Si in loc sa mearga acasa, unde il asteapta vrajitoarea ciufulita care miroase a chiftele , tipetele ei si ale copiilor, acesta alege cuibusorul de nebunii al amantei. Ea il intampina cu un zambet larg, cu o imbratisare si un sarut pasional. Il imbata mirosul parului proaspat spalat si cel al parfumului scump. Il dezbraca, il asculta fascinata de inteligenta lui, il compatimeste, il magaie, ii face un masaj, il consiliaza, ii spune cat de minunat e, cate calitati are ca barbat. Fac o partida de sex nebuna. Apoi ea ii recita, ii canta ( de obicei oral – instrumental ) il pune la curent cu noutatile culturale. Pleaca relaxat.
        S-a echilibrat emotional si hormonal. E ca nou. Pai cati bani ar cheltui pentru a obtine o asemenea stare de bine? Pe la spaa-uri, pe la psiholog, masaj erotic- unde gasesti servicii complete? Si dragoste , pasiune ? Pentru ca intotdeauna la mijloc e iubirea. Indiferent de grosimea porofelului, de diferenta de varsta , statut social , nivel de educatie . E o economie in bugetul familiei. Si apoi degreveaza nevasta de o gramada de sarcini pe care le-a prestat amanta -si uite cate beneficii pentru familie.
        Amanta este vesnic frumoasa si tanara. Sunt daruri pe care le ofera generos mai ales barbatilor trecuti bine de prima tinerete, poate chiar de -a doua. Pai ,cum vesnic tanara? Da, pentru o muza exista tinerete vesnica – au fost scaldate la botez in izvorul tineretii si vietii fara de moarte.Timpul pentru ele este doar un concept, o plasmuire a mintii . Exista timp doar atunci cand nu ti-l pertreci slugarind barbatul sau pierzandu-l cu mucosii de copii care au atatea nevoi (caci acum nu se mai joaca cuminti in batatura – mai nou cica ar avea nevoie de multa atentie, iubire, toleranta, sa mearga la lectii de muzica, dans, limbi straine, dezvoltare personala, etc) Ca sa ramai tanar trebuie sa-ti acorzi o mare atentie si sa ai o anumita viziune, perceptie legata de viata si de chirurgul plastician, estetician. Banii nu constituie o problema caci amanta “are cariera nu servici”. Si astfel cade si mitul conform caruia amantele sunt niste intretinute. Totusi, la batranete cu cine se vor plimba de mana prin parc, cine o sa le schimbe pempersii vor intreba carcotasii? Caci nu au copii si nici sot.
        Lasa ca raspunsul il veti afla de la ele, limitatilor si frustratilor!
        Amantele sunt niste persoane instruite, informate, deschise la minte si evoluate spiritual. Sigur ca da frustratelor, mustacioaselor , ele nu si-au pierdut timpul stand la cratita gatind uneori pentru toata familia lui, spaland sosete frumos parfumate, cazi si closete, crescand plozi razgaiati. Ele s-au pregatit, au evoluat, s-au specializat. Cum poti sa ai o cariera , cum poti sa prinzi in mreje un barbat ? E nevoie de mult efort si vointa ignorantelor, molustelor care sunteti neveste! Pai e usor sa intelegi si sa multumesti un barbat? Ei sunt niste fiinte comlexe, sensibile, greu de satisfacut, de multumit, de pastrat. Trebuie sa ai mare grija de mintea, sufletul si trupul lor. Amantele – urmasele gheiselor- stiu ce vor barbatii pentru ca au invatat si le intereseaza. Ele stiu cum sa resusciteze o sexualitate viciata de varsta, obisnuinta, rutina. Cunosc atatea “terapii holistice” si au atata experienta (de viata, desigur) ca l-ar face ca nou pe orice barbat. Voi trogloditelor (la neveste ne referim) stiti ce inseamana sa iubesti neconditionat, voi stiti sa daruiti iubire? Pai nu, ca va ofticati ca barbatul vostru isi imparte trupul cu alte femei (sau ce-or fi ele), ca nu-i dati libertatea de a face ce “vrea muschii lui”, ca fac cadouri costisitoare si isi permit vacante exotice clandestine. Hei, sunt oameni liberi, nu obiecte personale, ofticoaselor! Noi de ce nu le reprosam ca sunt egoisti atunci cand dau fuga acasa, cand ne petrecem toate sarbatorile singure, cand ne promit ca divorteaza si nu o fac ,cand ne tin ascunse intr-o camera ? Iar uneori se intampla sa nu isi recunoasca nici copilul zamislit din dragostea nostra. Noi stim sa ne bucuram de viata, de clipele pe care le petrecem facand sex de calitate. Noi stim sa daruim dragoste pentru ca suntem femei adevarate, nu ca voi blazatelor si invidioaselor. Sa ai pretentia ca un barbat sa-ti apartina, sa fie fidel, ce egoism! Cand exista atatea oferte, ispite, atatea femei singure pe lume! Egoismul si ignoranta voastra ii arunca in bratele femeilor adevarate. Emancipati-va, TREZITI-VA nevestelor!

        Ei,nu v-am povestit eu despre altruism?
        ASa suntem noi oamenii, ne grabim sa judecam.
        Astept totusi sa mi se spuna CE VALORI MORALE, SPIRITUALE AU AMANTELE, si CE PRINCIPII SANATOASE.

      • Andrei / 14 April 2015 18:08

        @ EMY Felicitari tie, Emy, ca esti intr-adevar o Femeie adevarata, felicitari ca simti si ca asa gandesti, mare lucru ca mai exista asa femei si asa gandire. Din pacate majoritatea sunt exact asa cum le spui, si ca femeie cred ca le cunosti mai bine decat mine si decat le poate cunoaste vreodata vreun barbat, chiar ma gandesc de multe ori ca ura dintre femei vine din faptul ca stiu intre ele ce le poate capul. Noi suntem usor de pacalit mai ales ca in fata noastra , spun in fata, nu in mintea, nu in sufletul, pana ne prindem de adevar si descoperim detaliile, primeaza aspectul fizic, care le multe este asa de trecator si absorbit de caracter, lipsa de educatie si rautate, de egoism, de autosuficienta si absenta pasiunilor, chiar a unor hobby.
        Amantele exista si voi exista atata timp si doar DIN VINA nevestelor, a absentei acestora, a nevestelor din viata unui barbat, al unui sot. Nu umbla nicio amanta din casa in casa sa vada unde este loc liber, barbatul este cel care cauta si gaseste si initiaza, daca ar avea ce-i trebuie acasa nu ar lasa nici macar usa deschisa, iar majoritatea femeilor se casatoresc din interes, nu din dragoste, din interes de statut, de trecerea timpului, a varstei, din plictiseala sau din concurenta cu sora, verisoara, cumnata, colega de birou, de aceea usor se ajunge la ignoranta si dezinteres fata de barbatul de langa ele, chiar dispret, minimalizare si jignire, se mai trezesc cand le apare concurenta , amanta si se trezesc de frica, rau cu rau, dar mai rau fara rau, le este frica de singuratate, le este frica de sarbatori singure, le este frica de cresterea copiilor singure, si nimic nu-i mai penibil, ridicol ca o femeie care concureaza sau este in razboi cu alta pentru un barbat, un barbat pe care altfel nu da doi bani. Deci amanta exista pentru ca nevasta nu iubeste si nici n-a iubit vreodata, a avut doar planuri egoiste pentru viata sa. Cu adevarat ajungi sa cunosti o femeie si sa-ti dai seama cat te iubeste cand te decizi s-o parasesti.
        Ca sa nu mai vorbim de talentul si cat de capabile si meschine sunt nevestele la escrocherii sentimentale cu proprii copii facuti desigur cu boul pe care-l ignora si dispretuieste. Asa de groasa le e iubirea ca numara pensia alimentara, e tot ce conteaza in marea iubire.

      • adina / 15 April 2015 22:50

        Nu, ai inteles gresit ! Eu chiar nu am apelat la o jignire , a fost un exemplu , presupun ca libera exprimare exista aici!nu trebia sa o iei personal era un exemplu , la fel de bine putea fi mama mea sau oricarui om. Iar am citit ceva ce pur si simplu ma enerveaza! De ce ar fi vina femeilor? Barbatii au marea parte din vina! Ei sunt cei ce nu isi pot controla frustrarile! Nu e vina femeii care vrea sa se simta atragatoare! Sunt atatea cazuri in care barbatiidau vina pe sotiile lor ca nu mai sunt atragatoare dar niciodata nu recunosc ca ei le fac sa fie asa ! Asta e ideea! Si in ziua de azi putini sunt cei care reusesc sa comunice cu persoana de langa ei sa rezolve plictiseala ! Parerea mea e ca amanta iti pierzi timpul si nu spune ca nu sunt lucruri care te fac sa te gandesti si sa iti para rau ca le ai facut sau macar sa ai o repulsie fata de o persoana pe care ai intalnit o! 🙂 ca amanta e mai greu ! Devii o persoana dramatica cu timpul si e greu sa te trezesti o data ce te ai obisnuit cu asta! E greu si sa pleci pt ca poate ai nevoie de viata ta! Parerea mea!

      • adina / 15 April 2015 23:18

        Apropo! Si eu sunt interesata sa aflu raspunsul la intrebarea Mirei! Chiar foarte bun continutul textului! Curios mai e faptul ca majoritatea barbatilor de aici tin cu amantele:-)) mda … in principiu ar trebui noi toate sa aruncam cu pietre in ei !fie ca ne considera amante, neveste, obiecte, masini de facut copii si treaba sau altele… suntem femei!desigur nu incapem toate in aceeasi oala. Cert e faptul ca amanta e de partea barbatului care ca un vulpoi merge si se plange cat de grea si incordata e viata lui iar ea vrea sa ii faca viata mai buna CLAR! Nici o amanta nu va avea scoala unui barbat cu probleme!astia ce cauta au probleme mari poate ati si observat! Si problema nu e NEVASTA!el e un instabil din mult uncte de vedere! Dar o femeie care are un amant?! E greu! Vrem sa fim considerate egale si apoi vrem sa nu fim aspru judecate.

      • Ramona / 16 April 2015 19:28

        Adina, esti mult prea vehementa pentru o femeie in curs de devenire fara sot si copii…Calmeaza-te, viata are etapele ei, te mai schimbi si tu si optica ta si peste niste ani vei rade de ceea ce gandeai acu’ ceva vreme.
        La intrebarea Mirei am raspuns eu, fosta amanta, mai sus.
        Cat despre barbati frustrati si instabili, iti dau dreptate. Dar exista om fara defecte ? Ca eu nu am avut onoarea sa-l intalnesc ! Dar cine sunt eu…praf de stele si atat ! Ii multumesc Cerului ca am intalnit un barbat cu mai multe calitati decat defecte si ca am trait ce am trait cu el. El s-a reintors la sotie, noi am ramas buni prieteni, ne sprijinim in continuare ca prieteni, iar amintirile iubirii noastre vor fi ramase in cutiuta cu praf de stele..si atat ! Viata e frumoasa, traiti-o neurand pe nimeni, pe ca in felul asta va urati pe voi insiva !

        O zi minunata tuturor !

  10. Maria T / 13 April 2015 16:04

    Gata! Amantă mă fac! Păi ce mama mă-sii?! Vreau şi io să intru cu bocancii-n viaţa stimabilului, să mă cred senzuală, poetică, faină, muză, frământabilă şi alte cele. Nu că nevastă-sa n-o fi, dar, deh, a făcut şi ea un copil, doi, are niscaiva vergeturi ca doar copiii i-au crescut în burtă, nu-n copac, are preocupări de femeie la casa ei şi poate uită să-şi pună ciorapii cu bandă-n fiecare seară şi să retesteze toate poziţiile din Kamasutra. Ticăloase mai sunt nevestele astea, măi frate! Dar Eu, amanta, perfectă şi senzuală, am un mare atu, tinereţea! Nu contează că e trecătoare! Am dreptul să mă gândesc că sunt înzestrată cu atâtea calităţi, cum “muzu’ ” nici n-a bănuit! De fapt, darling, amanta tot amantă rămâne! O a treia roată la o căruţă plină de rate, copii, case, responsabilităţi etc., iar statutul ei a fost, este şi va rămâne pe vecie unul ingrat!
    P.S. Nu, nu-s nevastă înşelată. De fapt, nu-s nici măcar nevastă 🙂 Amantă n-am fost. Dar tu? 🙂

    Reply
  11. oana / 13 April 2015 15:50

    Draga Oana, nu uita de tine in bratele unor barbati care iti spun ce vrei sa auzi, care iti povestesc ce victime ale sotiilor dezinteresate sunt ei si care fac planuri de viitor cu tine. Sa stii ca barbatii in jurul a 40 de ani, acum, au acasa neveste cum nu se mai fabrica in prezent. Aceste femei, de cele mai multe ori, sacrifica totul pentru caminul lor. Ele stiu diferenta dintre sexul cu amanta si camin. Ele stiu sa taca si sa astepte sa treaca furtuna. Ele stiu sa asculte si sa ierte. Noi, tinere muze cu ciorapi cu banda si parfumuri scumpe, ce o sa facem cand va lipsi o noapte de acasa? Ne facem amant? Sau mai bine, trecem la urmatorul. Fiindca suntem tinere. Fiindca suntem femei cu principii marete? Sotiile lor ar lupta pentru ei, pentru camin, pentru familie. Si au trecut, probabil, peste n nopti in care el a venit diminetile. Fii muza pe care o descrii atat de frumos, dar nu uita ca dincolo de tine, acasa, ii asteapta niste femei puternice, care nu au nevoie de dresuri cu banda si nici de ruj ca sa isi tina barbatul. E mai mult de orice pasiune si amor nebun, de moment…

    Reply
  12. O amanta ! Ha ha ha... / 13 April 2015 15:35

    Cat de multe cuvinte… cat de putina esenta !
    Amanta… amantlacul… mizerie… femeie de 2 parale… jalnica aceea care va fi mereu parasita in … interesul copiilor, si-al bine stiutului miros de “acasa” !
    Dragii mei dragi !
    Dresurile de matase, ascund de fapt dorinta ei, a… amantei, de-a ascunde chiar de sine insusi, dorinta de mangaiere…
    Rujul rosu ? Ha ha ha ! Chiar credeti ca in spatele machiajului, celui mai adevarat clown, nu-i lacrima, nu-i suferinta, nu-i grija, durere, nevoi lasate in parasire ?! Rujul rosu atrage ? De aceea a fost inventat, sa-l poarte amantele cele mizerabile ? Ca de… femeia d-acasa, cea cuminte, muncitoare, iubitoare, n-ar aseza pe pretioasele-i buze, rujul pe care doar curvele il poarta !…
    Baia inspumata, sampania, vinul plin de… bulbuci ? Nicio amanta nu le… presteaza, decat din vorba, vrand sa dea impresia celor “cuminti” ca decadenta ei cea… mizerabila( vazuta asa, de ochii cei mai cinstiti, care nu privesc dupa alte fuste, care nu doresc nici macar in vis o alta mangaiere decat cea de acasa…..)are DOAR parti bune !
    Desfrau ? Mizerie ? Ordinarie ? Promiscuitate ?
    Habar nu aveti !
    Toate aceste masti, ascund de fapt in spatele lor suferinta, lacrimi amare, singuratate crunta !
    ” Ce cauti tu, nemernico, la barbatul alteia ? Ordinaro !”
    Amantele cele care nu … presteaza pe bani, ci-si jupoaie singure sentimentele de… sentimente, nemernicele acelea care [poarta matase, care se scalda in lapte si miere :(< care beau sampanie de pe trupul…. mintitului si ademenitului mascul, sunt domnilor, femei care sufere, care iubesc fara sa ceara nimic in schimb, care zambesc cat timp el este langa ea, care plang cu jale toate plecarile lui, care-si jertfesc viata pentru ca iubesc pe… cineva, care n-are curajul sa-si asume nimic, care la cel mai mic semn de… pericol, se raintorc intre fustele celei al carui pat ( din cand in cand… ) il parasise !
    Amantele sunt niste mizerabile, niste hoate, niste netrebnice care strica … echilibrul casniciei perfecte, in care totul era….yng si yang, pana sa apara mizerabila, odioasa, ademenitoarea fara de scrupule !
    Doamnelor maritate, domnilor care-aveti critica in varful… pixului, priviti dincolo de ruj, sampanie, bai fierbinti si imparfumate !…poate ca asa, veti invata sa priviti ochii oamenilor, si nu sa cautati cu lupa, mizeria din … jupele altora, cand de fapt lenjeria voastra ( ca-i rusinos sa spunem cuvantul "chiloti", nu ? ) este plina de… frica, minciuna, promiscuitate, lasitate !
    Sa le batem cu pietre pe amntele cele mizerabile, domanelor si domnilor, si astfel, vom reaseza in drepturi, institutia casatoriei, pe care ele, nemernicele cele ademenitoare, o strica asa… de dragul unei bune tavaleli ( DOAR ! )
    O zi implinita va doresc, plina de pace, liniste, implinire…si cat mai multe centuri de castitate, pe care sa le asezati pe… cartoanele, barbatilor care…ei n-ar vrea saracii, dar cum sa reziste "canteculuinemerniceisirenecubotulrosumirosinda"sanelnamberfaiv"carepoartaciorapicugaurelesipantoficutoc"?

    P.S. Pentru cine nu intelege…cuvantul cel lung, nu-i nevoie sa se chinuiasca a descrifa ! Este doar…parola internationala, care caracterizeaza amantele !

    Reply
    • d3v / 13 April 2015 19:53

      O simpla fraza: nimeni nu pleaca de prea mult bine si intr-o casnicie e, intotdeauna, vorba de 2.

      Reply
    • emy / 14 April 2015 0:51

      Esti atat de inveninata incat e clar de ce te-a inselat sotul, cu exceptia prejudecatilor de 2 lei, ruj de curve, ruj de femeie cuminte. Esti de o rautate iesita din comun si tu nu pricepi ca amanta nu-ti dezbina familia, ca e deja dezbinata cand ea apare, altfel ar fi in viata altui barbat nu in viata ta.
      Afla ca viata amantei nu e asa trista cum vrei tu sa o promovezi. Ca amanta n-am plans niciodata cand a plecat de la mine (poate sotul tau…). Nu e nici o neputiinta, nu-s lacrimi, nu e singuratate. Si nu inteleg de ce ti se pare atat de ideala baia inspumata, sau sampania, cica nici o amanta nu le presteaza. Nu le presteaza da, le primeste si le ofera, o baie inspumata imi fac la 2-3 zile, e modul meu de a ma relaxa si de a ma iubi si ingriji si pt ca pot. Nu am copii, nu am altceva de facut…Uneori ii pregatesc si lui si vine el cu sampania, si poate cu dresurile pe care vrea sa ma vada ca le port.
      Si te mai si contrazici. Ba spui ca barbatul fuge acasa la fustele sotiei la primul semn de pericol, ba ca amanta iti strica yin si yang ul casei.
      As vrea sa inveti sa iubesti ca mine, sau ca oricare alta amanta, poate n-ai mai fi plina de amaraciune. As vrea sa intelegi ca barbatul acela nu e al tau, ca nu e obiect, e suflet e om…”ce cauti la bratul barbatului alteia, nemernico”, cred ca intrebarea potrivita e ce cauta el la al meu ca nu eu sunt cea cu obligatii fata de cineva. Nu cu mine te-ai casatorit, nu eu mi-am luat angajamentul sa te iubesc si sa te respect. Eu nu plang cand pleaca, ci dorm ca un prunc in urma lui si-mi continui viata. Cand stabilim sa ne vedem, am grija sa ma pregatesc pt el cu entuziasm pt a petrece o seara frumoasa, pt mine, si in al 2lea rand pt el pt ca mi-e clar cat pretuieste momentele noastre si cat e de insetat dupa ele. Aleg genul asta de relatie pentru ca nu ma consuma, pt ca iubesc liber, fara nevoia de angajament, fara simtul proprietatii, iar iubirea e mirifica atunci cand nu ceri mai mult de clipa prezentului, pentru ca exact asta o face autentica, nu trista. Cat e cu mine, ma bucur de fiecare parte a lui, il ascult, ii ofer afectiune, ii ofer totul, cand nu e, imi vad de viata mea cu entuziasm si vitalitate. Am grija sa ma deconectez de tot cand sunt cu el, ceea ce tu ai uitat sa faci.
      Impaca-te cu ideea ca nici un barbat oricat de fidel ar fi, nu e fidel si-n ganduri, ca nu exista asa ceva. Dar diferenta intre unul care-si ia amanta si unul care ramane fidel, e ca cel de-al 2lea se mai simte barbat langa femeia aleasa drept sotie.
      E trist si cutremurator, ca modul tau de a apara o casnicie este de a omori amanta cu pietre, vrei numai sa ramana insurat cu tine, asta e tot ce te priveste, institutia casatoriei vazuta doar prin prisma socialului si al legalitatii, in rest potopul. Nu te intereseaza casnicia aia sa ramana casnicie pt ca este iubire, pentru ca traiti in armonie, pt ca nu puteti unul fara celalalt, nuuu el trebuie sa fie acolo, sa suporte asemenea rautate vulgara. Cum sa te mai iubeasca atunci cand amanta are principii mai valoroase decat tine. Cand tu, “aia cuminte” de acasa il vede drept un obiect care-i poate fi in proprietate si care ofera statutul legal si social de femeie casatorita, cum sa te mai iubeasca atunci cand te vede scuipand atata venin in loc sa vada, duiosie, finete, feminitate, cum?
      Noi, amantele de multe ori apreciem relatia cu un barbat casatorit tocmai pt ca atunci cand are acasa, asa ceva, ca exemplul dat de tine, stiu sa aprecieze inzecit ceea ce noi ii putem oferi, si nu-ti poti imagina cat de profunde devin momentele de intimitate, si cata dorinta naste aceasta situatie. Barbatul tau stie sa faca o femeie sa se simta femeie, dar nu face minuni, cand femeia insista sa fie o vrajitoare

      Reply
  13. whatever / 13 April 2015 14:39

    Cum am intalnit-o eu pe amanta sotului meu…
    Se lasase seara. Ieseam de la birou si am pornit pe jos spre casa. Strazile se strecurau printre casute joase, cu gradini incantatoare. Narcise, lalele si ploi de aur. La coltul unora, lilieci parfumati se aplecau peste garduri si le atingeam crengile cu crestetul. Era un aprilie frumos, cald, si eu aveam inima deschisa. Paseam in pantofii mei noi, atent, sa nu par dizgratioasa in fusta stramta. Sacoul, tot pe umeri.
    Pe partea cealalta a strazii o zaresc pe Anca, sotia unui prieten vechi din liceu. O strig, ea traverseaza ca sa stam de vorba in mijlocul trotuarului. Radem ca doua capre de rochia unei prietene si despre aerele pe care si le dadea la ultimul gratar la care am fost impreuna. Apoi, vesnicele povesti despre serviciu, concedii si scoala copiilor. Ma uit la ceas si vad ca s-a facut tarziu. Ne despartim, avem tot timpul din lume sa stam de vorba alta data.
    Imi caut cheile in geanta, imi las sacoul pe un umeras in cuier. Fac o cafea si o beau pe balcon, in mijlocul acelui aprilie cald, luminos.

    Reply
  14. Luci / 13 April 2015 13:05

    Draga Oana, randurile pe care le-ai scris cu atata convingere si idealism, denota o lipsa evidenta de experienta. As vrea sa te aud cum ne impartasesti din arta amantlacurilor si dupa 10 ani petrecuti cu acelasi barbat langa care ai cunoscut nu numai extazul, dar si toate formele de agonie. Barbatul care alege apoi poezia, si ciorapii cu banda, si rujul in acord cu nuanta tenului, nu pentru ca nu le avea acasa langa o sotie care nu a uitat niciodata sa fie femeie, ci pentru ca avea nevoie de o evaluare externa. Numai ca, draga Oana, dupa ce trece evaluarea externa (si, crede-ma, trece fara sa iti dai seama), El, Marele Barbat, alege tot poezia despre ratele la banca, ciorapii cu banda care stau pe piciorul atat de bine cunoscut si rujul de atatea ori sarutat. Iar, Ea, Femeia stie mult mai multe decat Marele Barbat si Biata Amanta iubitoare de literatura ieftina. Sarbatori pe care sa le petreci alaturi de barbatul iubit iti doresc!

    Reply
    • d3v / 13 April 2015 19:35

      Ma bucur mult ca ati prins esenta. Dupa 10 ani, cu acelasi barbat, nu as uita ca il atrage femeia, nu nevasta. As purta aceleasi dresuri si acelasi ruj, m-as juca cu aceeasi fantezie prin mintea lui. Cine spune ca odata patalama pusa, trebuie sa uiti de tine, de toti anii in care ai invatat sa te transformi in Muza?

      Asta este un text scris dupa o discutie cu un nene, care imi spunea de nevasta si nu de bine, El se plangea si eu il intelegeam. Era vulnerabil, dar nu era loculmeu langa el, e clar. In schimb, m-am gandit sa dau un “ajutor” in casniciile de genul asta si poate, printr-o minune, textulmeu trezeste Femeia ucisa pe altarul Nevestei si ii aduce aminte de ea.

      Amanta, dragelor, are un alt sens decat cel pe care-l credeti voi si il criticati revoltate. Un prim pas spre trezirea Femeii ar fi, poate, o cultura in acest sens.

      Numai bine! 🙂

      Reply
  15. Ionutz / 13 April 2015 11:14

    te pricepi la cuvinte….le combini frumos, subliniezi ce te intereseaza…cu alte cuvinte stii sa vinzi….dar doar atat….viata nu e asa cum o vezi sau o prezinti tu…nici macar intre un barbat si o femeie lucrurile nu stau asa….amanta aceea perfecta ai fi o nevasta jalnica, iar nevasta care-si “impinge” sotul la asa ceva e la fel de jalnica si ea….iar “sotul” e cel mai “slab” dintre toate personajele…el a facut cândva niste alegeri proaste, sau niste greseli, si când si-a dat seama de asta incearca sa le repare (sa le carpeasca as spune eu mai degraba), dar, din pacate pentru el, cu alte greseli…poate mai mari…
    Expunerea ta nu este altceva decat o alta confirmare a unei pareri de-ale mele conform careia, la baza tuturor pacatelor sau defectelor umane e prostia oamenilor sau slabiciunile lor.

    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro