Ai avut orgasm? Aproape… De ce mint femeile?

16 October 2015

adina baneaM-am amuzat teribil azi, într-o discuție relaxată cu o prietenă… fii atentă: o ejaculare/douuuă ejaculări. Substantiv de gen feminin. Și-apoi, ia uite… un orgasm/douuuă orgasme. Substantiv neutru. Femeia e neutră deci, în termeni de plăcere culminantă. Mi-a plăcut concluzia aceasta atât de tare, încât râd singură povestind!

Sunt femeie, feministă convinsă şi o persoană ce-şi doreşte răspunsuri în permanenţă. În plus, dacă punctul meu de vedere este diferit de al tău, şi de al ei, şi de al prietenei tale, şi… tot aşa, preumblând controversa printr-un lanț prietenesc al slăbiciunilor, ehh!!, atunci îmi place să aflu un alt punct de vedere, corect, generalizat, unanim foarte acceptat, de luat în seamă. Și atunci m-apuc să cotrobăi net-ul în căutare de răspunsuri clare. Google nu greșește! Cred cu tărie în Google.

cuplu

Şi am dat peste o carte – „Raportul Hite. Noul studiu despre sexualitatea feminină” de sexologul Shere Hite – despre care toţi erau de părere că ar fi revoluţionat lumea acum vreo 30 de ani, accentul fiind pus, firește, pe orgasmul femeii. Orgasmul ăla, de gen neutru, am asta stabilit deja. 🙂 Cartea este, în fapt, un sondaj de opinie realizat pe baza unui chestionar, la care au răspuns peste 3000 de femei. Se povesteşte aici despre masturbare, despre mitul punctului G și tot așa. Deși se adresează femeilor, cred că această carte ar fi mai potrivită pentru bărbaţi. Să-i lumineze, că sunt cam varză!

„Cine eram eu când am început această cercetare? Eram studentă la istorie. Cam în aceeaşi perioadă am descoperit mişcarea de emancipare a femeilor: eu şi prietenele mele am luat parte la demonstraţii, am scris pamflete despre «drepturile femeilor» şi despre «dreptul la salarii egale». Treptat, ne-am dat seama că propriile corpuri sunt la fel de importante ca şi dreptul de a fi plătite la fel ca bărbaţii“, ne povesteşte Hite în prefaţă. „Pentru mai mult de 70% dintre femei, raportul sexual nu duce de obicei la orgasm. Peste jumătate dintre respondente au recunoscut că l-au mimat. Una mărturisește că «Nu e bine să-l laşi pe bărbat să creadă că nu te-a satisfăcut, asta l-ar emascula», alta spune – „Dacă mă abordează deschis «Ai avut orgasm?», atunci refuz să mint. Voi spune ceva de genul «Aproape»“. Aproape?!? Adică? Sex echitabil, doamnelor!

De ce credeţi dumneavoastră, domnilor, că sunteţi minţiţi de către femei în pat? Ia să auzim!

P.S. Cartea, din păcate, nu se găsește în nicio librărie. Stoc epuizat! Și tare mă tem că n-au cumpărat-o bărbații… 🙂

Pe Adina o găsiți toată aici.



Citiţi şi

“Doamne, nu am înțeles niciodată de ce. Acum înțeleg”

Babygirl – Nicole Kidman într-un rol extraordinar

My Policeman – Povestea tragică a dragostei interzise

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

  1. Max / 26 October 2015 21:56

    Păcat că nu primesc alertă când mi se răspunde – Catchy, se aude? Că discuția s-a animat… Și adresa de e-mail pentru asta am introdus-o, nu?
    Jaqueline, întâi. Stau și o noapte întreagă de tine până sunt sigur că ai câte orgasme îți dorești, pentru că te simt că îți dorești. Dar, crede-mă, n-am nici un chef când te văd blazata și nerăbdătoare să scapi cât mai repede cu un orgasm mimat. Pentru că nu înțeleg care-i miza. Prejudecata nu mă inspiră în absolut nicio situație, asa că nu văd de ce as încerca să te scap de o frigiditate de care tu însăți nu-ți dorești să scapi. Pare că preferi să o lălăi cu unul care ți-o trage scurt și apoi te lasă în pace decât să joci totul pe cartea schimbării. Păi, dacă ala se supără, atunci nu-i bun pentru tine la pat și gata. O să vă iubiți platonic și Move on! Viața îți oferă mai multe oportunități dacă vrei să le cauți. De ce să ții locul ocupat în patul tău cu unul al cărui loc nu-i acolo?
    Larisa, te asigur că nu-ți dorești un bărbat căruia nu-i pasă de subiect. Dar, dacă îl iei în râs pentru asta, sau, mai rău, dacă îl minți, în mod sigur nu îl motivezi în interesul tău. Îți recomand să citești comentariul meu cu prezervativele în cheia în care a fost scris, pentru că altfel greșești contextul. Prezervativul îți trebuie ție ca să poți să faci sex când vrei tu și cu cine vrei tu. Când nu vrei, nu faci, chiar dacă eu am prezervativ, nu? Dar, eu, dacă văd că nu-l ai, dar ești gata să ți-o pui cu mine oricum, parcă nu mai am încredere și zic: femeia asta nu prea știe ce face, e cam riscant cu ea…

    Reply
    • Jaqueline / 5 March 2016 17:59

      Max, sa faci presupuneri e usor; si eu as putea presupune ca te lauzi. 😉
      Cel mai bine ar fi sa nu te pripesti sa tragi niste concluzii, fiindca nu cunosti contextul si nu ma cunosti pe mine.
      Nu cred ca exista vreo femeie/fata care sa nu-si doreasca orgasm. Ca isi pierde rabdarea si ajunge sa abandoneze lupta, e in parte contributia, sau lipsa de contributie a mastodontului din dotare. Blazarea si prejudecatile vin si ele tot ca o consecinta a multor acte sexuale ratate. Unii barbati – si sper ca observi ca nu generalizez -” incearca sa-si ascunda neputinta aruncand pisica moarta in ograda partenerei, sau mai grav, jignind, (“nu am erectie fiindca stai ca o scandura” e o expresie care le place mult), altii se rusineaza de stangacia lor si pleaca ochii in pamant.
      Ca femeie, as ierta un act sexual esuat, daca el ar avea bunul simt sa recunoasca ca are o problema, ca e bolnav, sau ca are, poate, alte preferinte sexuale. Nu am insa, intelegere pentru puturosi, egoisti si impotenti frustrati deghizati.
      Mai ales pentru frustrati, ca frustrarea e factorul nr.1 care va culca jucaria.
      Si m-as bucura sa intalnesc un barbat care sa nu se simta in inferioritate fiindca pot sa tai lemne, sa bat cuie si invart cheia de 24 (aia de 14 e pentru soferi) mai bine decat el. Pana atunci, insa, o lalaim in continuare cu Duracell. 😉

      Reply
  2. Larisa / 26 October 2015 11:10

    Adina, ai lansat bomba nucleara aici. E si putin amuzant. Citind comentariile, in special cele cu Max, se desprinde cumva si principalul motiv pt care unele femei mint ca au orgasm. Se observa sensibilitatea barbatului referitor la acest subiect. 🙂

    O femeie nu este o femeie frigida daca nu are orgasm de fiecare data, si nici nu cred ca exista vreo femeie care sa-l atinga la fiecare act sexual. E foarte important cum ai precizat Alina, ca atunci cand pe barbat il intereseaza ca femeia sa atinga orgasmul, sa fie cu adevarat interesat de placerea ei, nu de satisfacerea propriului ego, ca inca poate. Am norocul sa am ca partener de viata, un astfel de barbat, dar nu l-am avut dintotdeauna, si din experientele mele anterioare precum si ale altor femei care-mi sunt apropiate am tras niste concluzii:

    Max spune ca-si baga picioarele si nu-l intereseaza sa mai citeasca o carte pt a afla cine stie ce minuni despre nevasta-sa, acelasi Max care la un alt articol sustinea ca barbatul trebuie motivat de femeie ca sa vrea sa foloseasca prezervativul. Cumva se contureaza si alte aspecte ale personalitatii barbatului neinteresat de placerea partenerei, ci infuriat doar sa nu-i fie cumva stirbita virilitatea. Treaba cu durerea de cap la femei e deja cliseu, si femeile sunt atat d lesinate dupa placere ca si barbatii, doar ca atunci cand nu te pricepi si nu si nu, femeia daca nu vrea sa te paraseasca va invoca motive, sau are pe altcineva, sau o irita egoismul. Ma gandesc ca atunci cand ti-a devenit nevasta ai stiut de casniciile ratate, sa le invoci acum ca si motiv pt lipsa orgasmului care se pare ca a existat totusi in celelalte casnicii, e urat.

    Am intalnit barbati care nu stiau ce fac efectiv si recunosc nu am fost genul de femeie care sa vrea sa-i invete, pt simplul motiv ca-mi pierea orice chef cand ii vedeam asa priceputi. Sa aduci o femeie pe culmile orgasmului nu e un maraton cum sustinea Radu, care cum ajunge primul, suntem construite cam la fel, cam cu aceleasi nevoi si aproape ca as paria ca pana si o femeie frigida devine orgasmica atunci cand are un partener care o doreste cu adevarat si ii pasa de placerea ei.

    Inca un argument, nu vreau sa generalizez, spun din ce am vazut. Sensibilitatea barbatului daca indraznesti sa spui ca nu ai orgasm cu el e ceva de nedescris, ai putea sa-l jignesti in fel si chip dar pana la orgasm. Atat de sensibili incat vor sa fie mintiti. Daca tu le spui ca nu e ok, e vina ta clar, tu esti frigida, nu conteaza cate orgasme ai avut in viata ta inainte de a-l intalni pe el, macho man ul, iar daca mimezi absolut nici unul nu va vedea realitatea, pt ca e o realitate pe care nu vor sa o creada. Am vazut barbati indragostindu-se pt ca erau bine mintiti in legatura cu performantele lor sexuale. Probabil 90% dintre barbati daca li se spune adevarul si daca acel adevar nu e unul orgasmic, vor avea tendinta de a se indeparta de femeia care a indraznit si vor simti nevoia sa redevina barbati in bratele uneia care minte frumos.

    Si inca un lucru. Noi stim ca barbatii sunt vizuali. Exista tone de articole unele mai destepte altele mai imbecile cum sa mentii “flacara”, cum sa-i faci oral etc…Noi femeile apelam la tot ce stim ca barbatul vrea, De la a ne intretine corpul prin sport, masaje, pana la gatit uneori pt el, lenjerii sexy, avut grija cum comunicam sa nu le lezam sensibilitatea, etc Multe, iar unii barbati considera ca femeia trebuie sa-i motiveze sa-si puna prezervativul. Un barbat care poate pune problema astfel, ma intreb ce face el pt a mentine atractia sotiei fata de el.
    Al meu raspunde pe masura a ceea ce ofer, face sport constant, are grija mereu sa fie prezentabil, ingrijit, imi face complimente constant, are si el grija de micile gesturi care ne mentin intimi si calzi unul cu celalalt, de la adormit in brate, la sarutat mana, nu uita sa-mi multumeasca nici cand e vorba doar de un toast sau o omleta. Si multe altele…E greu sa rezumi o relatie in cateva cuvinte.

    Dragi barbati, daca femeia nu se simte bine in relatie, daca nu o faceti fericita in relatie, in general, nu va fi nici in pat. Si suntem in 2015, e cazul ca barbatii sa nu mai fie naivi ( cei care inca sunt ), credeti-ma nu toate femeile din viata voastra au avut orgasm, garantat, si cele care au avut, n-au avut de fiecare data, dar asta nu e important, important e sa va asumati ca poate fi si vina voastra, ca femeia nu este sclava care doar ea trebuie sa le faca pe toate, si copii, si casa intretinuta, si sa fie sexy, si sa va motiveze si voi sa dormiti, si ea sa fie si atrasa de voi, nu merge asa. Trebuie impreuna…

    Reply
    • Adina Banea / 30 October 2015 3:32

      Uite, in sfarsit inca o femeie care a luat cuvantul! Si ma bucur ca s-a-ntamplat, caci ma luptam cu morile de vant pe-aici in comm de barbati only!
      Ma deranjeaza atitudinea asta a barbatului:
      ..ii trebuie recunostinta/are nevoie de a fi mintit, siii…in plus are tupeu sa si certe minciuna cand nu-i mai convine circumstanta!
      Uuuooof! Care dintre femei ar deschide vreun subiect orgasmic daca l-ar si simti?
      Asta zic..!

      Reply
  3. Adina Banea / 18 October 2015 17:45

    Max, fiecare isi alege varianta ce i se potriveste. Din punctul meu de vedere, minciuna nu este o solutie, indiferent de problema pe care o ai, nu doar din perspectiva sexuala privind lucruri.
    In alta ordine de idei, am dat doar un exemplu un pic mai sus, nu ma analizam public pe mine, intr-o maniera laudativa in comparatie cu vecina mea (ca daca citea si se supara?!::). In genere, este bine sa citesti despre una alta, sa documentezi, de aceea am si facut recomandari in sensul asta, pentru a nu parea ca banuiesc ceea ce vorbesc, chiar am rasfoit pe ici colo, tocmai pentru a da informatii corecte.
    Varianta optima pentru rezolvarea problemelor ivite intr-un cuplu,indiferent de natura lor, ramane din punctul meu de vedere, calea dialogolui, discutii deschise despre ce ne apasa, despre ce ne necajeste, despre ce ne bucura, despre faptul ca avem o piedica in a simti orgasmul, in speta.

    Reply
  4. Adrian / 17 October 2015 23:27

    Chiar așa!
    De ce ne mințiți voi doamnelor? Ce-i atâta de important să spui că mi-a plăcut, a fost superb, în loc să spui cinstit, corect: „Băi băiete, a fost cam așa și-a șa. N-am ajuns până la final. Mai fă și tu un mic efort, fii inventiv, fă tot ce poți, că vreau și eu să tremur de plăcere, fără prefăcătorie.”
    Nu cumva e oare parte, dintr-o minciună și mai mare? Aia cu „Te iubesc!” Dacă orgasmul e minciună, e oare adevărată cealaltă? Eu cred că nu. De-aici și orga-minciuna. Căci daca-i recunoaște, că truda din pat, n-are efect, ar trebui să recunoști, chiar și numai pentru tine, că totul e doar teatru.
    Să nu-mi spuneți, c-o faceți din dragoste. Pur și simplu, nu pot să cred asta. Căci după mintea mea, dragostea nu stă-n același loc cu minciuna-n veci.

    Reply
  5. Max / 17 October 2015 18:57

    bună comunicare propui: punct și îți recomand cartea ics scrisă de igrec, dacă vrei să știi mai multe despre orgasmul meu care nu prea (mai) există, dar eu nu pot să afirm PUBLIC (oare de ce public?) chestia asta atât de intimă pe care doamna Adina e de acord că, decât să fim încurajate să o recunoaștem cinstit, mai bine să o ascundem, că asta ne dă și o notă de mister și lucrurile sunt mai în controlul nostru dacă numai noi știm ce-i cu noi, iar încrezuții de bărbați care vor numai feed-back pozitiv, să facă bine să citească studii ca să nu mai ejaculeze atât de precoce după trei-patru săptămâni de abstinență cât ne-a durut pe noi capul sau am avut prea mult de muncă. Știi ce? Îmi bag piciorul, ca să nu zic mai urât, în ele de cărți și studii din care eu trebe să aflu ce bai are nevastă-mea care și-a pierdut orgasmul în alte căsnicii anterioare ratate și nu s-a învățat minte. punct!

    Reply
    • Adina Banea / 18 October 2015 1:35

      Mda! Naspa, ce sa zic?!? Vorbim impreuna si ne intelegem separat pare-se. Pribabil ca fiind destul de obosita eu, nu reusesc sa ma fac inteleasa.
      Orgasmul in minus nu se vrea a fi vreun misterios aer feminin. Pai acu pe bune, minus inseamna minus si atat.
      Anyway, sintetizand o idee putina ce pare ca asterne cearceafuri prea mult explicative, si tot neintelese pana la capat, de retinut cartea care pe mine m-a luminat pe alocuri, macar dintr-un singur motiv: caci dai paginile in liniste si in singuratate, concentrandu-te pe solutii, nu pe divergente de opinie intre sexe. Nu-i greu sa deschizi calea dialiogului in parteneriat daca simti vreo minciuna ce iti zace pe creier, nu-i dificil totodata ca intr un moment mai delicios, propice adevarului, sa intrebi lucruri ce te necajesc, pe care le simti nedrepte si suparacioase si mincinoase orgasmic. Si vrei sa stii exact ce s a schimbat, ce perturba relatia voastra de ceva vreme. Asta era ideea..! Sii..ia vezi la ceas, cat s-a facut ora..! Pai pan’ acu citeai si cartea online, erai si lamurit si nu ne mai oboseam cu scrisul asta asa mic si ilizibil batut in tasta de smartphone..! Dar tu sigur esti pe laptop, nu mai aveam baterie..eeh..! Avem timp si de lectura, cu siguranta!! Te pup, noapte buna!

      Reply
  6. Max / 16 October 2015 22:15

    …pentru că sunt mincinoase, asta e. Îmi pare rău …

    Reply
    • Adina Banea / 17 October 2015 1:13

      ..ori pentru ca barbatii isi fac timp sa critice, sa joace fotbal, sa iasa la o bere cu prieteni…in defavoarea timpului petrecut in doi care-ar mai scuti si din minciuni, ma gandesc!

      Reply
      • Max / 17 October 2015 12:00

        Timpul „petrecut în doi” în minciună, prefăcătorie simulare, manipulare, este de proastă calitate. De ce ar vrea un bărbat să renunțe la mișcare, sport, prietenie sinceră și bere, în favoarea unui timp de proastă calitate.

        Femeile mint pentru că sunt mincinoase. Bărbații mint pentru același motiv.

      • Adina Banea / 17 October 2015 15:19

        Ehh..! V-ati grabit cu exagerari si cu generalizari, nu vi se pare totusi?? Eu sunt femeie, spre exemplu, si de ma crezi ori nu, sunt o femeie care nu minte, din principiu.
        … unele femei mint, altele nu o fac.La fel si barbatii. Ca doar oameni suntem noi cu totii..
        In alta ordine de idei, daca avem un pic de bunavointa, vom descoperi ca exista cu adevarat minuni pe lumea asta..de aceea, eu consider ca, daca unele femei exagereaza in a afirma trairi orgasmice proprii, pe care insa nu au apucat sa le si vibreze cu adevarat, atunci cu siguranta au ele un motiv intemeiat pentru minciuna.

        In genere, noi, oamenii, cand mintim, ne aflam in defensiva, avem de fapt o problema, o temere, o frustrare, o neincredere in noi insine suficient de puternica, incat sa ne determine sa ocolim adevarul ce nu ne avantajaza.
        Despre asta-i si cartea pe care daca o gasiti in vreun stoc de librarie, v-as recomanda s-o rasfoiti.
        ..nu pentru ca ati fi vreun nestiutor, Doamne Fereste, nici nu mi-as permite sa trag concluzii pripite despre oameni, ci doar pentru ca pare ca ati fost ranit de una doua femei, ce v-au trecut prin viata; fapt ce va trimite momentan in ofensiva criticii, cand, mai degraba ati putea alege un defensiv de situatie prin simpla omitere in comentariu negativ si critic in aprecieri prea generalizate. Seara frumoasa!

      • Max / 17 October 2015 16:37

        Am răspuns întrebării din titlu. Dacă enunțul întrebării conține generalizări („de ce mint femeile?”) nu o să mă suspectezi pe mine de generalizări. Eu am răspuns la obiect, simplu și de bun-simț că mint femeile care sunt mincinoase. Cine se socoate parte dintre acestea, n-are decât să te simtă în consecință, nu e vina mea, am și spus că îmi pare rău, totuși, dar, asta e.

        Chiar dacă le cauți scuze, persoanele care mint, fie că sunt bărbați fie că sunt femei, sunt MINCINOASE. Aceste persoane manipulează prin minciună iar mobilul este prea puțin important. Exagerarea este să crezi că, printr-o minciună nevinovată ca aceea a orgasmului contrafăcut poți să menții o relație bazată pe sentimente. Până și cel mai fraier bărbat, după ce capătă nițică experiență, se prinde că e fake, așa că nu te mira, dragă doamnă, de consecințe și, în niciun caz nu arunca vreo vină pe el că s-a prins. E ca treaba aia cu „minte-mă frumos” ca să pot după aia să te judec pentru asta, când îmi convine mie.

        „…ocolim adevărul care nu ne avantajează” este un alt mod de a ne cultiva defectele. Prin contrast, eu propun sinceritatea. Dacă aș fi femeia care „nu a apucat să-și vibreze cu adevărat un orgasm”, să zicem, din cauza bărbailor pe care i-a avut sau din cauza vibratorului ieftin.. nu știu, aș fi sinceră cu bărbatul pe care îl vreau al meu și i-aș spune Iubitule, sunt frigidă, dar vreau să nu mai fiu, sunt sigură că tu poți să rezolvi asta și merită efortul, de aceea sunt deschisă … Ce ziceți, dragelor. E din cauză că m-au rănit niște femei, sau ce? Care-i … nesimțitul pe care nu l-a rănit niciuna?

      • Adina Banea / 17 October 2015 17:44

        Personal merg pe principiul adevarului, am spus deja acest lucru; nu apreciez oamenii ce-si duc viata in minciuna, nu ii am prin preajma, nici nu-i scuz in vreun fel sau altul, pentru ca nu-mi plac.
        Diferentele dintre un om care minte frecvent, caci asa-i sta lui in obicei, si un om care are o frustrare asumata, recunoscuta in sine,adusa in plan constient, fara dorinta de moment insa de asumare puiblica, sunt majore. O femeie ce n-a simtit orgasm, probabil ca va considera ca are un soi de handicap, va considera ca are o problema ea si-atat, la modul personal. Fiindu-i apoi jena ca se afla in incapacitate orgasmica, minte deseori parterul daca va fi intrebata; altfel, probabil ar omite sa aduca in discutii lipsuri si nevoi si trebuinte personale in feelinguri zbuciumate sexual.
        In alta ordine de idei, barbatul de ce intreaba oare? Pentru ca-si doreste confirmari, pentru ca nu este sigur nici el pe sine din acest punct de vedere, nu-a asa? Si-atunci, ce simplu devine, nu? intreaba pentru a fi mintiti, pentru a nu aduna frustrari la randul sau. Acesta-i motivul si doar asta. (vezi Sex fara vinovatie in secolul 21/ Albert Ellis, in completarea Studiului lui Hitte:)
        As extinde si pe subiect de frigiditate, unde din nou nu suntem in asentiment, frigiditatea se poate capata odata cu trecerea timpului, nu-i musai din nascare.-de obicei, din cauza partenerului, din pacate. Saptamana viitoare chiar aveam in plan sa abordez aceasta tema. Si, cu asta inchei, barbatii, unii dintre ei, habar nu despre sex si sexualitate, despre orgasmul..neutru:)) al femeii..chiar sunt socata pe zi ce trece de ce discutii aud intre baieti:” Cine??asta mica a mea??Hmm..e mi-nu-na-ta, orgasmica de n-ai vazut..! Termina de 3-4 ori pe seara. In me-di-e! Chiar si oral daca….!”

        Ce sa mai zici, ce sa mai adaugi? Pui punct si recomanzi o carte. Si raspunzi la comentarii.

      • Jaqueline / 23 October 2015 19:02

        @Max, tare as vrea sa intalnesc barbatul ala (altul decat Richard Gere) dispus sa ´´munceasca´´ 2-3 ore, ca sa scoata frigiditatea din femeie!
        Din nefericire, cei mai multi dintre voi sunteti lenesi si pe deasupra, atunci cand femeia indrazneste sa spuna ´´iubitule, nitel mai la stanga´´ sau ´´mai lent, mai repede, etc´´, o luati ca un afront si va suparati!
        Deci, da, mimam, pentru ca pe voi nu va intereseaza sa va satisfaceti partenerele, ci sa va validati virilitatea/potenta (´´mama, ce tare sunt, am fu..t-o de i-au sarit fl…ii pe tavan´´!) Vorba bancului: ´´daca gasesc pe una sa-i placa moale, o urc pe pereti!´´

  7. Radu / 16 October 2015 16:07

    De ce ajung femeile mai greu la orgasm?
    Principalul motiv e evolutiv/biologic, orgasmul feminin nu e strict necesar pentru propagarea speciei, orgasmul masculin este, pe barbati exista o presiune evolutiva sa ajunga cat mai repede la orgasm, pe femei nu exista presiunea asta.
    Apoi din motive culturale — pentru ca e mai tabu pentru femei sa-si exploreze singure corpul (norma culturala in curs de schimbare), multe femei nu stiu ce le stimuleaza si ce le place.
    Apoi e vorba de concentrare — daca barbatul se gandeste la facturi in timpul sexului, probabil o sa-si piarda erectia, femeia poate trisa lejer la capitolul asta, dar isi fura singura caciula…
    Apoi, din diverse motive (lene, inhibitie) multe femeile adopta o atitudine pasiva in pat; partenerul activ va avea tendinta sa faca ceea ce-i place lui si in felul asta o sa ajunga primul la orgasm.
    Apoi, chiar si daca dau peste un partener care si-ar dori sa le duca pe culmile placerii, multe femei nu comunica ce le place iar in timpul sexului nu ofera feedback (adica tac malc) sau ofera feedback prost (gemut fals, pentru efect sau chiar mimat orgasmul).

    Sau poate barbatii chiar sunt varza si femeile sunt niste vesnice victime.

    De ce mimeaza femeile orgasmul?

    Din lipsa de comunicare:
    – pentru ca isi dau seama ca din varii motive nu vor avea un orgasm (nici) de data asta, oricat s-ar stradui partenerul si atunci prefera sa mimeze un orgasm pentru a termina partida de sex si cred ele ca asa nu-i ranesc orgoliul barbatului
    – pentru ca femeile in filmele xxx au mereu orgasm, chiar si atunci cand ii fac o felatie partenerului — atunci daca ea nu are orgasm in timpul sexului, inseamna ca e ceva in neregula cu ea, nu?

    Reply
    • Angel / 17 October 2015 11:51

      Singura problema in tot ce ai insirat tu acolo este ca barbatii au orgasm si ejaculare – 2 lucruri distincte care tind sa apara in acelasi timp la voi…Si e taman lucru pe care voi, BARBATII,nu prea reusiti sa il identificati, de aceea afirmi ca “orgasmul masculin” e necesar perpetuarii speciei. Ghici ce… nu de orgasm e nevoie, ci de ejaculare.
      Ai dreptate cand spui ca sunt multe femei care nu se cunosc pe ele, dar sa fim seriosi, de ce intrebi daca a avut sau nu orgasm? Nu ai fost acolo? Nu ar trebui sa stii sa faci diferenta intre orgasmul adevarat si cel fals? Doar esti in mijlocului lui nu?
      Femeile sunt de vina ca mint, dar si barbatii ca pun botul.
      Data viitoare incearca sa ii spui uneia care simti si stii ca te minte de ce a mimat si ai sanse sa iti spuna ce anume i-a sau nu i-a placut!

      Reply
      • Radu / 17 October 2015 20:57

        Angel, nu complici oare lucrurile inutil?
        Tehnic nu e nevoie nici de ejaculare, e nevoie ca un spermatozoid sa ajunga sa fecundeze un ovul. Care lucru in natura se cam intampla ca urmare a ejacularii, care se intampla ca urmare a unui orgasm, care se intampla in urma unei partide de sex.
        Tehnic nu e nevoie sa-ti fie foame ca sa mananci si nici nu supravietuiesti pentru ca ti-e foame ci pentru ca mananci.
        Ideea era ca biologic barbatii ajung mult mai usor la orgams. Barbatii anorgasmici ar disparea foarte rapid, femeile anorgasmice nu.

    • Adina Banea / 17 October 2015 18:34

      Multa tevatura si cuvinte asezate frumos in fraza, dar nu si in substanta ori in intelesuri.
      Treburile sunt simple, vechi de cand lumea, noi le complicam si le alambicam mereu din lipsa de curaj de a pune intrebari, din teama de a nu fi interpretati gresit daca dezvoltam subiecte de cuplu delicate samd.
      Femeia este orgasmica, oameni buni. Simte si traieste vibratii, simtee….misculatii, are drerpturi biologice, slava Domnului! macar atat!,egale cu ale barbatului. Daca nu ejaculam procreerea”, nu inseamna si ca nu simtim penetrarea, ori frichineala atingerii dintr-o anumita zona intima, pe care, culmea! stim si singure unde se afla cu exactitate…hahahah! ca doar nu ne spalati dvs cu dusul seara de seara! :))Asa cum barbatul si-a inteles toate..dedesubturile,de la o varsta frageda, asa a descoperit si femeia treburi dadatoare de senzatii misto pe la ea pe-acolo.
      Procent mare de masculi se delecteaza in placeri nocturne individuale, insurati fiind ei chiar, procent mare de femele procedeaza asisderea. Maritate fiind ele sau nu. Procent mic si recunosc insa.
      Barbatul nu gandeste facturi in timpul sexului cu soata, gandeste de obicei alte femei, sau priveste filme pentru adulti cu o coada de ochi pentru a avea reprezentare si mai clara de nuri noi, excitanti.
      Femeile nu comunica, pentru ca barbatul nu extinde un nivel optim de comunicare in parteneriat, caci discutand prea multe pe-acolo prin casa, incepe sa simta discutia ca fiind mai degraba o cicaleala vesnica din partea sotiei.
      Femeia stie ca actritele din filme deocheate..hahaha!ce ciudat suna:)) nu au intotdeauna orgasm, stie ca nu au deloc. Insa perceptia sotului este orgasm acolo, ea are, deci si tu ai! NU?
      Nu, n-am. Caci in loc sa ma atingi cum trebuie si unde trebuie cand..facem, te uiti in alte parti si te gandesti la…facturi!:)
      ..mai bine scriam un text nou, o parte a doua despre orgasmului neutru. Si-o numeam ejaculare precoce, lipsa ejacularii..ori si mai bine disfunctionalitati sexuale masculine. Ca sa vedeti cate aveti si voi…pai nu-i asa?? :)))))

      Reply
      • Radu / 17 October 2015 21:20

        Adina eu am reactionat ca un barbat tipic: imi prezinti o problema, incerc sa-i gasesc cauzele si sa-ti ofer solutii logice de rezolvare.
        Mie-mi place atunci cand ma nemultumeste ceva sa caut cauzele prima oara la mine si abia apoi la cei din jur si abia apoi sa dau vina generic pe 50% din populatia globului(” barbatii sunt varza la…”).
        Din experienta mea, multe femei sunt mai preocupate de a gasi vinovati (evident altii decat propria persoana) decat de a gasi solutii la o problema.
        Mi-am facut o idee din ce ai scris tu pe aici despre care sunt cauzele orgasmelor feminine ratate: barbatii sunt varza. Nu prea exista conexiuni logice pentru ca sunt convins ca exista femei care au orgasm si cu barbati care se duc la bere si cu barbatii care se uita la filme porno si cu barbatii cu dificultati in comunicare – singura conditie reala e sa vrei pe bune sa gasesti solutii nu vinovati.

      • Adina Banea / 17 October 2015 23:50

        Pai si ce solutie rationala ai gasit? A barbatului tipic? Ca femeia minte pentru ca femeile sunt oricum niste mincinoase, iar barbatul minte, pentru ca si barbatii sunt la fel? :)))
        Barbatii sunt varza” reprezinta un soi de eufemism, mai reprezinta dorinta noastra, a femeilor, de a atrage atentia asupra unor probleme existente la modul real, prin cuvinte un pic mai dure in abordare..asta pentru ca stim ca masculul tipic la astfel de replici feminine are reactii si apuca astfel sa si citeasca, cu furie si iritare ce-i drept, dar macar incercam sa tragem un semnal de alarma.Incercam sa comunicam, sa spunem una alta, dar iarasi ne lovim de-un zid…iarasi discutam discutii in controversa, fara a gasi solutii care sa ne duca intr-o directie cumsecade, la o cale de mijloc.
        Eu de ce simt orgasm, iar vecina nu mai simte? Pentru ca sotului meu ii pasa un pic mai mult, as zice. Atat de real, incat nu intreaba intr-o doara daca m-am simtit bine, ci stie sa ma simta si sa ma aduca in punctul cu revers de reactie pozitiva etc etc, incat e convins ca fost cum trebuie de ambele parti, intamplarea..!!:))

        Barbatii sunt diferiti de femei. Si punct. Nu exista vinovat aici. Exista neintelegeri ce pot fi rezorvabile, daca se doreste acest lucru cu adevarat. Asta zic, nimic mai mult.:)

      • Radu / 18 October 2015 11:33

        Adina, solutiile sunt evidente de cele mai multe ori, daca ai descris corect problema.
        1. Daca ai doi atleti cu viteze de alergare diferite, cum faci sa termine cursa in acelasi timp? Fie cel mai rapid incepe cursa mai tarziu, fie se opreste pe drum si il asteapta pe cel lent.
        2. Daca nu ai orgasm singura, cum vrei sa ai cu altcineva (exiata destule cazuri, chiar daca nu crezi). Tu trebuie sa fii experta in propriul orgasm si sa-l educi si pe el, nu invers.
        3. Cum vrei sa ai orgasm daca mintea ta nu e prezenta la partida curenta? Cum sa simti, cum sa vibrezi daca mintea ta e deconectata de corp?
        4. Cum sa inveti sa canti cu un profesor surd? Nu exista invatare si nici scop atins fara feedback. Cum sa conduci cu ochii inchisi? Dai in primul sant, garantat.
        Nu il faci sa inteleaga ce-ti place, fii sigura ca nu o sa faca ce-ti place. E prost ca noaptea si nu pricepe subtilitati, fii mai evidenta sau lasa-l.

        Singurul mod stiintific corect de a-ti valida ipoteza privind orgasmul vecinei e ca vecina sa faca sex cu sotul tau 🙂
        Poate ca tu stii niste chestii si vecina nu, poate tu iti pui niste probleme si vecina nu, poate tu esti multumita de relatia ta iar vecina nu e multumita de relatia ei.

      • Max / 18 October 2015 12:15

        „…dacă se dorește acest lucru cu adevărat”, Adina? Păi, sunt câteva posibilități, nu multe:
        1. Nu dai niciun feed-back
        2. Dai un feed-back mincinos
        3. Dai un feed-back real, explicit, răspunzându-i cinstit prin comunicare directă.
        4. Dai un feed-back implicit, sub forma unei bibliografii din care omul să învețe și să aplice pe tine ceea ce crede el că este aplicabil din studiile alea.
        Care dintre cele variante face rezolvabile neințelegerile? Evident, nicidecum a doua.

        Dacă ai un soț ca al tău, îți poți permite prima variantă. Dar, nu ne-ai dezvăluiit dacă soțul e un talent nativ sau s-a documentat…

        Dacă ai un partener care vrea cu adevărat și, de aceea, cere feed-back, alegând 3. n-o să devii frigidă, sau dacă ai devenit frigidă cu altul, ai șansa să îți revii. Dacă nu vrea cu adevărat și cere f/b „într-o doară”, un răspuns mincinos, oricum, nu o să-ți furnizeze un orgasm minunat, nici atunci nici altădată. Va fi, cel mult, ca râgâitul sănătos generat de berea de după.

        Dacă ai un partener care nu cere f/b și nici nu ai orgasm cu el, cu ce dumnezeu te ajută un feed/back mincinos și de ce dracu nu-l lași? … doar prietenii știu de ce.

        În opțiunea 4, cea pe care o recomanzi, s-a dus toată poezia, și, în cazul în care i se mai scoală, o să reușiți un sex performant, de nivel științific, în cel mai bun scenariu.

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro