ABSOLUT se îmbracă în primul design de inspirație românească

15 November 2018

ABSOLUT lansează ABSOLUT ROMÂNIA, o ediție limitată ce îmbracă sticla de ABSOLUT Original în primul design creat în România, și continuă să susțină artiștii locali cu potențial. 5% din vânzările ediției limitate vor fi redirecționate către cinci burse dedicate artiștilor de pe platforma 100Absolutartists.ro.

Noul design propus pentru ambalajul ABSOLUT urmărește liniile unei ținute de sărbătoare românească și aduce împreună elementele de identitate locală cu încărcătură culturală. Conceptul ABSOLUT România a luat naștere în pragul unui eveniment care trimite cu gândul la schimbare, 100 de ani de România, și își desfășoară povestea în patru direcții creative: spațiul culturii și al societății care prinde contur prin clădirile emblematice, spațiul decorativ al motivelor tradiționale, spațiul umanizat al petrecerilor și spațiul narativ al esenței artistice românești ca fir roșu ce leagă tradiționalul de modern. Design-ul ambalajului surprinde emoția prezentului care după un secol de România, își asumă trecutul și privește spre viitor.

ABSOLUT se imbraca in primul design de inspiratie romaneasca_ABSOLUT România Editie Limitata

ABSOLUT este un brand care crede în progresul unei societății prin creativitate manifestată prin artă – pe piețele internaționale în care este prezent, ABSOLUT a colaborat cu peste 550 de artiști, printre care Andy Warhol, Louise Bourgeois, Keith Haring, transformând publicitatea în artă și contribuind la modul în care ne raportăm astăzi la o creație artistică. Dacă există un brand care poate să vorbească despre artă, atunci trebuie să fie unul care a produs o schimbare de percepție la nivel global – manifest pe care ABSOLUT și-a propus să îl susțină și la nivel local.

În iulie 2018, ABSOLUT a lansat în România www.100Absolutartists.ro, prima platformă care susține și promovează noul val de artiști din cinematografie, literatură, arte vizuale, design vestimentar și muzică, aducând în fața publicului 100 de artiști cu potențialul de a deveni nume de referință în domeniile artistice în care activează.

În continuarea demersului de susținere a artiștilor locali, ABSOLUT redirecționează 5% din vânzările sticlei în ediție limitată ABSOLUT ROMÂNIA către cinci burse pentru cinci artiști de pe platforma www.100Absolutartists.ro. Procesul de selecție a celor cinci artiști va fi realizat de către curatorii platformei: istoricul de artă și curatorul Magda Radu pentru arte vizuale, jurnalistul și scriitorul Alex Tocilescu pentru literatură, criticul de film Iulia Blaga pentru film, redactorul-șef al revistei ELLE România Roxana Voloșeniuc pentru design vestimentar și Dan Amariei, solistul trupei de rock alternativ Omul cu Șobolani, pentru muzică.

Sticla ABSOLUT România în ediție limitată, inspirată de împlinirea a 100 de ani de România, poate fi găsită în rețelele de hypermarkets și supermarkets din țară sau online, în limita stocului disponibil.

Despre ABSOLUT. Vodka
ABSOLUT este lider pe piața din România în categoria imported vodka. Fiecare sticlă de ABSOLUT Vodka este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania ABSOLUT. este responsabilă de producția, de strategia de marketing și de inovația pentru brandurile ABSOLUT. Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania ABSOLUT face parte din grupul Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie.

Despre Pernod Ricard
Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Lillet, Ballantine’s, ABSOLUT. Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajați, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.



Citiţi şi

Peggy Guggenheim: “Cumpăr o lucrare de artă pe zi și trăiesc la maximum”

„Băiatul ăsta trebuie să ajungă la 100 de ani”

Ce făcuseră mamele noastre de nu ne lăsaseră nicio avere?

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro