Da, Burberry este brandul acela inconfundabil și atât de clasic englezesc care se legitimează elegant prin carourilor trasate cu negru, alb și roșu pe un fond bej și care a transformat trenchcoat-ul într-o vedetă fără vârstă. Și iată că, din martie, pe Calea Victoriei, s-a deschis în cadrul complexului Radisson Blu, magazinul care expune hainele și accesoriile Burberry după același concept de design ca oriunde în lume. Și până nu intri să atingi, să probezi, să admiri detalii și să vezi dacă rezonezi cu valorile brandului păstrate și transmise cu acuratețe prin timp de mai bine de 150 de ani, poate că nu vei înțelege atașamentul atâtor cumpărători față de numele Burberry.
Iată câteva repere istorice care vă vor ajuta să vă apropiați cu alte sentimente produsele de lux ale acestei Case.
1891: Burberry începe să vândă haine purtând același nume în Haymarket din Londra.
1909: Firma înregistrează marca “Equestrian Knight”.
1915: Burberry trimite în Japonia primul transport de haine de ploaie.
1966: Firma devine parte a Great Universal Stores.
1994: Modelul Christy Turlington devine imaginea brandului în campaniile publicitare.
1996: Burberry acumulează un număr record de premii Queen’s Awards for Export Achievement – șase – și se situează în topul celor mai mari exportatori britanici.
1997: Rose Marie Bravo este numită CEO.
1998: Firma are probleme financiare provocate de criza economică asiatică.
1999: Burberry lansează colecția Prorsum.
2000: Burberry deschide un you magazin fanion în Londra.
Citiţi şi
Vremea trenciurilor – spui trenci, spui Burberry
De ce industria luxului intră în forţă pe piaţa second-hand
Moda lui 2019 – la ce renunțăm, ce păstrăm, ce adoptăm din ce e nou
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.