32% dintre români consumă produse ecologice de 2-3 ori pe săptămână

24 June 2021

Produsele ecologice câştigă popularitate în toată Europa, inclusiv în România, unde tot mai mulţi români sunt dornici să adopte un stil de viață mai sănătos. Peste 30% dintre români consumă produse ecologice și sunt de părere că un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului înconjurător (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Retail-FMCG  pe un eșantion de 1024 de persoane.

  • 32% dintre români obișnuiesc să consume produse ecologice de 2-3 ori pe săptămână (n.red: nu știm dacă gustoasele frigarui ori chiftele există și în varianta ecologică, dar n-ar fi deloc rău)
  • 6 din 10 români declară că iau măsuri pentru a contribui la reducerea poluării și îmbunătățirea calității aerului. 
  • Românii, tot mai interesați de a duce un stil de viață sănătos (44%). 

Tendința către un stil de viață sănătos este prezentă la 3 din 10 români și constă în dorința de a proteja mediul înconjurător (17%), de a face mai mult sport (15%), de a fi mai cumpătat (14%) și de a consuma produse ecologice de câteva ori pe săptămână (32%). Printre beneficiile consumului de produse ecologice se numără:

Produsele bio sunt mai hrănitoare (38%)

Au un conținut mai ridicat în vitamine, minerale și antioxidanți (55%)

Originea verificată a produselor (39%)

Calitatea garantată a produselor (54%)

Reconectarea cu natura (45%)

Românii pun sănătatea familiei pe primul loc

32% dintre români pun sănătatea familiei pe primul loc, ceea ce îi determină să aleagă produse ecologice săptămânal. Ambalajul generat prin metode sustenabile a devenit un real interes pentru 61% dintre români, aceștia fiind interesați în egală măsură atât de ingredientele produselor alimentare, cât și a celor de îngrijire sau curățenie. Pe lângă alimentație, românii dau dovadă de responsabilitate și prin inițiativa de a contribui la reducerea poluării si îmbunătățirea calității aerului (60%).  

***

Metoda de colectare pentru proiect este CAWI (computer assisted web interview). Datele au fost colectate lunar, în perioada 04-10.06.2021, pe un eșantion reprezentativ national (urban și rural). Marja de eroare este de +/-3%. Nivel de încredere: 95%.



Citiţi şi

Femeia modernă și magia Sărbătorilor: echilibru între tradiții și grija de sine

Ce trebuie să conțină garderoba de sport a unei femei active

Lansarea BIC® Soleil Escape în România: o seară de răsfăț senzorial

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro