1. Nu întârzia la întâlniri
Dacă întârzii, asta spune că timpul tău este mult mai important decât al oricui altcuiva.
2. Păstrează-ți biroul în ordine
Biroul tău e un loc de făcut bani (metaforic, nu căuta un seif de vanzare, ci mai bine un suport vertical pentru documente) și s-ar putea să ai vizitatori neanunțați.
3. Doamnelor, când stați pe scaun, nu stați picior peste picior
Încrucișați-le mai bune la nivelul gleznelor, vă rog.
4. Fă-i pe ceilalți să se simtă bine-veniți
Întotdeauna fii prima care se prezintă și prezintă-i pe colegii nou veniți celorlalți colegi pentru a-i face să se simtă confortabil.
5. Nu împrumuta lucruri personale din biroul altcuiva
Întotdeauna întreabă înainte dacă ai nevoie de ceva ce tu ai epuizat.
6. Nu mânca niciodată la birou
De aceea există o bucătărie unde toate mirosurile pot persista.
7. Nu intra niciodată în biroul altcuiva fără să bați înainte la ușă
Când o ușă este închisă, în general, înseamnă că cineva este ocupat.
8. Fără telefoane mobile
Închide-ți întotdeauna telefonul în timpul întâlnirilor sau dacă biroul tău e în spațiu deschis.
9. Cum te prezinți
Folosește întotdeauna prenumele și numele când te prezinți.
10. Când trimiți mailuri, fă-le scurte și la obiect
Dacă cineva trebuie să scoată la imprimantă mesajul, înseamnă că e prea lung.
Citiţi şi
Lucrezi de acasă? Iată cum să îţi creezi spaţiul perfect pentru muncă
Cum să-ți mobilezi casa odată ce ai copii?
Cum ne alegem biroul pentru acasă
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.