Perioada următoare marchează începutul unei noi ere, foarte interesante, din activitatea HELL ENERGY.
Dacă din 2018 rolul de ambasador HELL ENERGY a fost jucat de cel mai mare erou de acțiune din lume, Bruce Willis, în actuala campanie publicitară a brandului lider de piață în băuturi energizante din România, protagoniști vor fi eroii de zi cu zi, pe care îi cunoaștem cu toții.
Noua campanie HELL ne inspiră prin expunerea unor situații cotidiene și ne motivează în acele momente când avem nevoie de un mic impuls pentru a depăși momentele în care ne simțim suprasolicitați.
Pregătirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipă de 100 de profesioniști, alți peste 100 de figuranți și 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmări, expuse în 4 povești, a căror post producție a durat încă 5 săptămâni. Așa arată, pe scurt, cea mai recentă reclamă a HELL ENERGY, care va fi difuzată în România începând cu 15 iunie 2023.
Clipul video al campaniei prezintă situații cotidiene trăite de patru personaje independente, care se confruntă cu provocări și sarcini pe care le au de îndeplinit în viața de zi cu zi, dar care nu ies întotdeauna bine de la început. Acesta subliniază faptul că este firesc să pierzi din motivație pe parcurs sau să ajungi în momente în care te simți lipsit de energie, mai ales când te afli în fața unui eveniment important sau provocator. În toate aceste momente, așa cum sugerează și campania, important este să continui până când reușești, pentru că puterea de care ai nevoie pentru a reuși se află deja în interiorul tău, iar singurul fel prin care o poți activa este să crezi în tine însuți!
„În ultimii cinci ani, am construit comunicarea HELL ENERGY în jurul lui Bruce Willis. În această jumătate de deceniu, nu numai brandul, ci și categoria de băuturi energizante a crescut enorm atât pe plan intern, cât și la nivel internațional. Dacă ne raportăm la obiceiurile de consum, aceste băuturi nu mai sunt văzute ca produse funcționale, ci ca elemente esențiale din viața de zi cu zi a consumatorilor. Acesta este și motivul pentru care a venit momentul să deschidem un nou capitol în comunicarea brandului. După Bruce Willis, care va rămâne întotdeauna o figură reprezentativă în istoria noastră, cine ar fi putut lua rolul de ambasador al brandului și locul de protagonist mai bine decât eroii noștri de zi cu zi? Spre deosebire de Bruce, ei nu trebuie să salveze lumea, dar sunt cei care au nevoie de puțină motivație pentru a depăși dificultățile cotidiene, mari sau mici, ceea ce ne-am și dorit să le oferim prin această campanie, care îi pune în lumina reflectoarelor”, a declarat Márton Vecsei, Brand Leader în cadrul HELL ENERGY.
HELL ENERGY este liderul pieței locale de băuturi energizante în ceea ce privește valoarea totală și numărul de unități vândute. Acest calcul se bazează pe datele raportate de Nielsen prin intermediul serviciului Retail Measurement pentru categoria băuturi energizante, pentru piața de retail, din perioada Ianuarie 2022 – Decembrie 2022 (Copyright © 2022, Nielsen).
Noul concept creativ al brandului va fi prezent la TV, în social media, în OOH și la punctele de vânzare a produselor. În România, ca și în Ungaria, Bulgaria, Grecia, reclama va fi difuzată într-o versiune de 30 de secunde, în timp ce varianta scurtă va promova băuturile energizante HELL ENERGY în alte peste 50 de țări.
Despre HELL ENERGY
HELL ENERGY este liderul pieței de bături energizante din România și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi HELL ENERGY este prezent în peste 50 de țări din toată lumea, fiind lider de piață în multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.
În luna aprilie 2023, HELL ENERGY România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei în România, în localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 3 game: HELL ENERGY – băuturi energizante, ICE COFFEE – cafea rece gata preparată și XIXO – ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase.
Deoarece sustenabilitatea reprezintă un pilon important în activitatea companiei, HELL ENERGY utilizează doar ambalajele de aluminiu, care pot fi reciclate de infinite ori fără a suferi modificări calitative. Prin utilizarea cutiilor de aluminiu produsele pot ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile, contribuind astfel la economia circulară.
Citiţi şi
Prostia omenească și prostia românească
Albă ca zăpada fără cei șapte pitici
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.