Roşie ca inima aprinsă de prima iubire, pe unde trece, naşte pasiuni, iar în urma ei rămân priviri lungi, languroase, şi suspine reţinute. Dacă ar fi femeie, parfumul ei discret ar suci până şi mintea unui monah. Dar este emoţie în stare pură, plăcere (ne)vinovată, contopirea dorinţelor cu împlinirea.
Este crossover-ul de la Mercedes GLA250, cu puţin mai înalt decât ghiduşa Clasă A, cu centrul de greutate mai jos pentru un plus de încredere, chiar şi în abordarea de terenuri dificile. Cu dimensiuni compacte, aerodinamice şi forme senzual rotunjite la exterior şi spaţiu lejer pentru genunchi la interior, îmbină ideea de coupé în design cu accente urbane, jucând un rol principal în cadrul segmentului de autovehicule premium all-road.
Liniile proeminente ale capotei motorului şi ale grilei radiatorului, cu plasa sa integrată cu model încrucişat sub care se află scutul de protecţie stilizat, de diferite culori (gri, crom argintiu mat sau negru ultralucios), în funcţie opţiunile fiecărui model, imprimă forţă nărăvaşă, însă atât de uşor de controlat de către şofer.
Farurile – izvor de curbe luminoase armonioase – creaza un joc de lumini de design, datorită tehnologiei LED (disponibile opţional). Luminile diurne, lămpile de poziţie şi lămpile spate utilizează aşa-numita tehnologie cu fibră optică. Rezultatul? O apariţie fascinantă inclusiv noaptea şi o vizibilitatea sporită de la volan.
Interiorul fascinează prin fluiditatea liniilor, prin confort și plăcerea pe care contactul epidermei cu materialele cu atenție selectate o produce.
Avangardistă, cu o personalitate puternică, cu linie dinamică elegantă, transmite încredere şi oferă prestanţă. O femeie fatală la volanul unei astfel de maşini, impresionează, punând în valoare… maşina!
Însă atunci când în spatele volanului se află o femeie sigură pe sine (acea siguranţă similară cu cea a maşinii, conferită de toate caracteristicile sale tehnice), care a ales un astfel de model nu pentru a suplini ce-i lipseşte, ci pentru că preferă o maşină elegantă, putenică, sigură şi fiabilă, atunci maşina devine un accesoriu de lux, completând și nu eclipsând femeia.
Un Mercedes GLA 250 îşi alege şoferul şi nu invers.
Variante:
GLA 250, 2,0 litri turbo, benzină, 211 CP/5500 rpm, 350 Nm/1200-4000 rpm, consum mediu 6,0 l/100 km, cutie automată cu 7 trepte.
GLA 250 4Matic, 2,0 litri turbo, benzină, 211 CP/5500 rpm, 350 Nm/1200-4000 rpm, consum mediu 6,5 l/100 km, cutie automată cu 7 trepte.
Citiţi şi
Sunt femeie și-mi plac mașinile. Puternice
SUV Fest. Testezi și te distrezi!
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.