Întăi răspunde-mi dacă ești o femeie încrezătoare, curioasă, cu mintea deschisă, pentru care contează designul, calitatea materialelor și prospețimea stilului. Dacă ești, atunci vei primi cu bucurie vestea că în magazinul Marc Cain au sosit primele piese din colecțiile primăvară/vară 2015 – In Bloom, In Bloom! şi At The Circus.
Câteva cuvinte despre In Bloom, conceptul care sărbătorește frumusețea naturii renăscute. Imaginează-te în tonuri de verde, în imprimeuri pastelate cu hortensii, simte atingerea materialelor ce-ți învăluie lejer corpul – neoprenul foarte moale, bumbacul stratificat și satinul imprimat. Pulovere largi purtate peste maiouri din dantelă, costum din tweed cu franjuri la jachetă și fustă îndrăzneață, blugi metalizați, și vedeta colecției – jacheta de mare clasă din piele țesută manual. Accesoriile nu aveau cum să lipsească: coliere, lănțișoarele din perle, gențile lucioase din piele.
In Bloom! – a doua parte a acestei teme – are o cromatică mai subltilă: negru, ecru, taupe şi nude. Dantela nu lipsește, trenciurile sunt din bumbac sau din tafta strălucitoare, hainele moi, luxoase, au două fețe, fustele sunt până la gambă și pantalonii, largi. Accesoriile lucioase de culoare nude, ghetele cu deschidere la gleznă și gențile business de diferite dimensiuni completează fericit ținutele.
Colecția At The Circus este irezistibilă! Imprimeurile cauciucate în 3D și cu structură de tip rețea tigrate, cu cercuri, buline sau elefanți, te duc cu gândul la magia circului. Pantaloni supradimensionați plisați în talie, fuste plisate până la genunchi, blugi lucioși, bluze sweat, rochii, jachete din tweed sau din piele colorată cu fermoare groase, aurii, coliere supradimensionate cu strasuri, pantofi din dantelă argintie cu tocuri din lemn și curelele de tip lanț, înguste, toate în culori perfect alese – roșu aprins, negru, crem, albastru deschis, formează un stil de care e greu să nu te îndrăgostești de la prima vedere și prima atingere.
***
Marc Cain este un brand premium de fashion feminin fondat ȋn Germania ȋn 1973. Compania are 870 de angajați în Germania și un volum de vânzări de 253 de milioane euro în 2013. Strategia de dezvoltare a brandului se bazează pe 179 de magazine Marc Cain, 336 shop-in-stores, 367 account clients şi alte 579 magazine upmarket în 59 de țări. Marc Cain combină esteticul cu arta într-un mod natural, dar în acelaşi timp inovativ şi exclusivist. Magazinul monobrand s-a deschis recent la parterul hotelului Radisson Blu, intrarea George Enescu.
Citiţi şi
Yehudi Menuhin, vioara secolului XX – interviu de colecție
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.