„Vreţi să schimbaţi moda, vreţi să schimbaţi lucrurile, începeţi prin a schimba chiloţii!” Aşa sună îndemnul lui Guillaume Gibault, un antreprenor francez de 27 de ani care crede în „Indomptable”, slipul francez care miroase bine. Este vorba chiar de lenjerie masculină parfumată, produsă din bumbac din regiunea Lille şi îmbogăţită cu microcapsule de parfum care propagă arome de mosc şi pară.
Numele nu a fost ales întâmplător: indomptable înseamnă îndărătnic, neîmblânzit, dar şi invincibil. Parfumul e activat de căldura corpului şi durează până la 30 de purtări şi, implicit, spălări. Pentru că dacă miroase bine nu înseamnă că trebuie purtat toată săptămâna, cum s-au grăbit să sublinieze jurnaliştii francezi. Apoi, chiloţii devin unii extrem de banali, lipsiţi de orice aromă.
O pereche de boxeri costă 40 de euro, în timp ce una cu iniţiale brodate ajunge la 65. Domnii care preferă lenjerie intimă personalizată şi croită pe măsură trebuie să scoată din buzunar 250 de euro. Primesc în schimb un sac de voiaj pentru chiloţi, o pereche special făcută pentru ei şi un eşantion de parfum, toate livrate de un curier îmbrăcat doar într-o pereche de chiloţi. Compania producătoare s-a aflat în atenţia presei şi toamna trecută, datorită unei reclame-demonstraţie cu două perechi de chiloţi, patru ouă şi un ciocan… Ce-a ieşit a fost botezat „Surpriza bucătarului”.
Ideea unei perechi de chiloți parfumate a atras deja cațiva entuziaști care au donat până acum 19 mii de euro pentru acest proiect. Vouă v-ar surâde?
Citiţi şi
Cele mai bune cadouri de 8 Martie pentru a face o femeie fericită
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.