Pentru a sărbători cei 100 de ani de la construirea celebrului dom de sticlă de la Galeriile Lafayette, Louis Vuitton a intrat într-un parteneriat fără precedent cu uriașul magazin de pe bulevardul Haussmann. Bogat ornamentat cu vitralii și cu motive bizantine sculptate, domul oferă o priveliște unică și memorabilă, iar Casa Vuitton a răspuns provocării într-un mod exemplar: vitrinele de Crăciun au ca temă “The Ball of the Century”, și reprezintă o paradă de marionete pe tocuri alături de o menajerie de animale exotice formată din pinguini, urși, panda și flamingo roz care se mișcă după o coregrafie elaborată. Adunată din cele patru colțuri ale lumii, moștenirea de călătorie a brandului Louis Vuitton este evidentă în toată gama de produse expuse odată cu încântătoarele figurine.
Citiţi şi
Inside out
Salutări din Parisul olimpic
Singurul lucru cu care omul se poate obișnui și de care nu se plictisește este LUXUL. Paris și Londra de Crăciun
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.