Ce înţeleg bărbaţii din reclamele la produse de igienă feminină

18 October 2012

Zilele acestea internetul a intrat de-a binelea în „perioada aceea a lunii”. Responsabil pentru asta se face un bărbat care s-a plâns pe pagina de Facebook a unei mărci de produse pentru igiena intimă că reclamele îl induc în eroare încă de când era mic. Mesajul bărbatului, Richard pe numele său, sună cam aşa:

„Sunt revoltat că în toţi aceşti ani am fost minţit. Copil fiind, urmăream cu atât de mult interes reclamele în care femeile păreau a fi în culmea fericirii în acea perioadă a lunii, încât începusem să fiu invidios că nu sunt şi eu femeie. Role, dans, mers pe bicicletă, salturi cu paraşuta, îmi părea rău că nu mă pot bucura şi eu de această perioadă cu „apă albastră” şi aripioare. Timpul a trecut însă şi mi-am făcut şi eu o prietenă. Abia aşteptam perioada aceea fericită din lună în care urma să facem cele mai năstruşnice lucruri din lume, când ce să vezi? Nici urmă de bucurie, nici de sporturi extreme sau lichid albastru, ci dimpotrivă – trebuia să asist cu stoicism la transformarea iubitei mele din femeia blândă şi iubitoare pe care o ştiam într-un demon exorcizat. Vă mulţumesc pentru nimic!”

Mesajul lui Richard a primit mii de like-uri şi comentarii, care de care mai ironice, iar la puţin timp după aceea compania a formulat un răspuns sub formă de videoclip. Videoclip în care actriţa Caroline Williams joacă rolul directorului Bodyform şi îi cere scuze lui Richard şi bărbaţilor din lumea întreagă pentru folosirea metaforelor menite de fapt să le facă un bine. „Realitatea e mai crudă de-atât, Richard, ne pare rău că te-am minţit. Aşa e, perioada aceea a lunii nu e nici pe departe una fericită. Şi mulţumim cu ocazia asta că ai dezvăluit şi celorlalţi bărbaţi un adevăr cu care speram că nu vor şi nevoiţi să se confrunte niciodată”.

Mie îmi sună a strategie, dar chiar şi aşa ideea zgâlţâie puţin copacul cu clişee şi dă la o parte, cu gentileţe, vălul de pe codurile secrete dintre noi şi agenţiile de publicitate. Ce părere aveţi, să se fi dus mitul apei albastre pe … apa sâmbetei?



Citiţi şi

În clasa a VII-a am vorbit la școală despre menstruație și corpul femeilor

Scoțiencele – primele femei din lume care nu vor mai plăti tampoanele

Vreau ca modelul fetițelor să fie Marie Curie, nu vreo divă botoxată măritată cu banii unui tătuc politician penibil

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro